מצעד הגאווה 2050?

mri10

New member
מצעד הגאווה 2050?

כפי שידוע לכולכם, יש לי מסורת לרשום, אופססס, לכתוב את הגיגי מדי שנה בשנה בסמיכות לקיומו של מצעד הגאווה הירושלמי. השנה, עקב האטה בולטת בכישורי, אסתפק בשתי שאלות: 1. האם לדעתכם מצעד הגאווה יתקיים בארצינו הקטנטונת בעוד 30 או 40 שנה? 2. לו היו מבקשים מכם לבחור בשם אחר למצעד הגאווה, במה הייתם בוחרים? נ.ב. שאלה שניה מופנית רק לאלו התומכים במאבקם הצודק של הקהילה הלהט"בית. עם החשוכים הסליחה.
 

דביאן

New member
בקצב ההתדרדרות הנוכחי

עוד כמה שנים יצעדו למען זכויות נישואים עם בעלי חיים. הם יאבקו על זכותם לאהוב!
ומי שיתנגד, הוא זואופוב.
וכל שנה יצוין יום המאבק בזואופוביה.
 

ga26

Member
לשמחתי הדמוגרפיה טוענת שעוד 30 שנים ישראל תהיה מדינה יהודית

סוף סוף ולכן המצעד לא יתקיים עוד 30 שנים.
&nbsp
 

dory141

New member
תשובות

1. לא ברור מה יקרה מחר, אתה רוצה תשובה למה יקרה בגיל 30 שנה פלוס?
2. למרות שאני לא מתומכי המצעד, אקרא לו מצעד השונות. הוא לא יהיה עם דגש על הקהילה הלהטבית, אלא הניסיון לכבד את השונה מבין כולנו- ערבים ויהודים, חילונים ודתיים, שמאל/ימין ועוד.
 

mri10

New member
אני גם חושב כמוך

מעולם לא הבנתי את פשר הקשר בין המצעד לבין הגאווה.אני מכבד את הרצון לצעוד בכדי למחות,להזדהות, להביע את הרצון בלהרגיש שווים חרף השוני,אבל גאווה? למה מה קרה?? לך תדע, אולי יש להם איזו סטיה לתכונת הגאווה.קורה. לרוב הציבור יש נטיה טבעית למצעדים בעבור שוויון וכדו', ולהם יש נטיה לגאווה. חובה עלינו לקבל זאת כי אחרת הם יארגנו לנו מצעד נוסף על רצונם להיות גאים על כך שהם גאים. שמא הצטרפתי אף אני למעגל החשוכים??
 

dory141

New member
שמעתי שיש גם להטבים שלא מרוצים מהמצעד

מבחינתם, זה מס שפתיים שהעירייה משלמת בת"א ובערים נוספות, כדי ללקק לקהילה (אני יודע שזה לא נשמע טוב ובכל זאת). בירושלים, ראש העיר החליט שלא להשתתף, בגלל המשחק הפוליטי שם. קולות החרדים חשובים יותר מקולות הגאים, לכן הוא עשה אחד ועוד אחד והסיק את המסקנות הנדרשות מבחינתו. כתל-אביבי, אני נגד המצעד בעיקר בגלל שהוא שם את כל העיר במצור - והכל בשביל עוד כסף לקופת העירייה עח"ש הציבור. כסף שיכול היה ללכת לאנשים במצוקה, לפתרון בעיות חניה, לפיתוח שכונות עוני ונזרק בשביל חסויות ומשיקולי בחירות. לא חבל?
 
לא , לא חבל בכלל.

צריך להבהיר שהנקודה היא שיש לכל אדם בטח ובטח בתל אביב זכות לצרוח לעולם שזו הסטייה המינית שלו (סלחו לי על השימוש במילה סטיה, כל נטיה מינית בשבילי היא סטייה).
 

dory141

New member
צר לי, אני ממש לא מסכים איתך

ההירתמות של חולדאי בת"א לסיפור המצעד כאילו זו גאוות העיר, היא פופוליסטית נטו. היא מראה על סדר העדיפויות הקלוקל של ראש העיר הנצחי. ראש העיר המיתולוגי של ת"א, שלמה להט (צ'יץ), מהמעט שהיכרתי אותו וממה ששמעתי עליו מההורים שלי, לא היה נותן יד לדבר הנלוז הזה- והוא היה ליברל וחילוני (בזכותו, בין היתר, אפשר לראות קולנוע בשבת, אם את לא יודעת).
בלי קשר, אני חושב שצריך לכווץ קצת את המצעד וכמה שאני ממש לא מתחבר לעיר ירושלים , אני חושב ששם הפרופורציות נכונות. לא צריך לחסום את כל העיר בשביל סטייה מינית, כפי שאת בעצמך אומרת. אגב, את מחשיבה סטרייט כסטייה מינית? אלפרד קינסי הגדיר גם את זה כנטייה, בסולם המיניות שלו.
 
למה אתה מצטער?

מה רע בלא להסכים.

שמחתי לשמוע מה שרשמת ונתן לי חומר למחשבה- יש הבדל בין לומר מהיכן יבוא הממון או האם יש יד ועילה לכך שמצעד יהיה ראוותני כל כך ונוטף ממון לכדי שיתקיים לבין ביטולו כליל.

אינטרס ציבורי חרף שכונות המצוקה ואפילו בהתאם להן - יש ויש.

אני מחשיבה סטייה מינית כל דבר שהוא מחוץ לנורמה או לסטטוס קוו ואני חושבת שאם כולם היו מכנים כל דבר ועניין סטייה היה נגמר פרק הלכות מעצבן במיוחד שמכריח גם את מצדדי הדעה הנגדית (ואני כידוע ממצדדי הדעה הפופלרית - הא לכם חשוכים!!) לרתום למענם את חוסר הנימוס ואת מצדדי הנימוס לרתום לעצמם את יפי הנפש.

בקיצור סטייה דה פקטו, מהכלל. מה לעשות.
מה מעליב בזה? לא יודעת. ככה נוח לי יותר להתנסח ,שיזרקו עלי אבנים אם לא כך.
 
ורק לצורך העניין אנסח

כל נטיה- מכיוון שחסים על נשמותיהם העוללים של הציבור הזך והתמים שתומך בליברליות- אז לצורך השיוויון הקדוש, גם סטרייטים הם סטייה מינית מאיזשהו כלל במקום אחר.

הנה - כולנו סוטים. הידד
 

dory141

New member
שמח שעוררתי בך מחשבה

אני לא בעד לסקול להטבים באבנים או משהו, אני רק בעד פרופורציות. הבעיה היא, שראש עיריית ת"א הוא פופוליסט ולא ישנה את הסטטוס קוו איתם, כי אם יעשה כן יאשימו אותו בהומופוביה. הוא בחר את הפיתרון הקל מבחינתו ואין לו שום אינטרס לזוז מילימטר בנושא המצעדים. הוא הרי רוצה להמשיך להיבחר, אלא אם כן גם הוא בארון...
 

דביאן

New member
שים לב

כשאנשים מצהירים על גאווה, דע לך שזה בושה.
כשאנשים צריכים לקיים מצעדים בכל עיר ולעשות הרצאות בבתי ספר ובצה"ל, זה אומר שהציבור לא איתם. כי אם היו מקבלים אותם הם לא היו צריכים לעשות את כל המאמץ הזה.
ככל שמאמץ השכנוע יותר גדול (ובכל זאת אין תוצאות ממשיות), זה מראה שהרעיון שלהם יותר חריג ולא מקובל.
והם מזמן כבר לא בקטע של שכנוע, הם יותר בעניין של כפייה.
 
אז ככה

1. אני לא יודעת, אף אחד לא צפה שאיראן בקליק של האצבע הולכת להפוך לשריעה של המזרח התיכון (ולאמא שלי יש גרביים משובצות משם עד היום כהוכחה- דוד שלה שעשה שם עסקים הביא לה).

2. אם לא היו לוקחים כבר פטנט על "מצעד האהבה" ככה הייתי נותנת לו שם. אני חושבת שזה משרת את שני הצדדים, גם אהבה- וקבלה של אחר ושונותו וגם לאלה שממש רוצים לצרוח נגד (ואני דווקא הנגד המוקצן שבו בערים מלבד תל אביב. מעדיפה משהו יותר מלובש ופחות צווחני למשל בבאר שבע) שמה שהם עושים הוא רק אהבה חופשית ושזה סוג של זנות ממוסדת בחסות החוק.

גאווה זו תכונה שמקלקלת, אבל כן כל עוד יש מישהו שצריך לשאול למה אדם הומו-לסבית צריך להסתיר ולהתנהג "כיאות" לסטנדרטים ותפיסה של חברה שקובעת מהי נשיות, מהי גבריות ואיך צריך לכבד זה את זה - אני רוצה שיהיה המצעד.

וכנראה שזה לא משהו שיגמר בשלושים השנים הקרובות.

וכרגיל ובשנית- הנה תשובה הומוריסטית של אדם לשאלותיך ,
למה אני חייב לומר שאני הומו?:

https://www.youtube.com/watch?v=QKOsikLMAp8

(למה לא לעזאזל?)
 
מצעד דור המבול


......אין חדש תחת השמש....נא לעיין בפרשת נח בספר בראשית ....בכל דור יש יש התארקנויות מהסוג הזה וצריך להתרחק מהם.....מה שאדם עושה בתוך ביתו זה ענינו הפרטי/במרחב הצבורי הלו תרגיעו.
 
למעלה