עזרה קטנה

avico2591

New member
עזרה קטנה

אני בן 25, מדי פעם היו לי דייטים בשנה האחרונה פה ושם עם בנות שהכרתי גם דרך קבוצות באינטרנט נפגשנו היה לא רע, מעבר לזה, לא הצלחתי להוביל לדייט שני. אני יודע שאני לא "החתיך" או הגבר שכל אישה עלי אדמות תרצה, אבל אני יודע שאני לא אדכא בחורות בגלל משקלן גם אם הן מלאות-
אני לא מחפש בחורה מלכת יופי וכו' וחלק מהבנות שיצאתי הן קצת טומביות באופי, אבל זה לא הופך את זה ליותר טוב. חשוב לי להראות לבחורה שאני כשרוני ומבין בתחום הבישול כי זה מה שמייחד אותי מאחרים שאני אוהב לבשל ומתעסק מזה מאז ומתמיד. עבדתי גם במקצוע ועזבתי אותו לתחום אחר.
מה אתם חושבים על היכרויות דרך האינטרנט שבמציאות זה לא הולך כי לא תמיד מוצאים מכנה משותף או כל אחד מחפש משו אחר.

מה דעתכם?
 

TotalCommnader

New member
דווקא אומרים מכנה משותף כמו בשברים. אתה יכול לחבר שליש עם חצ

י רק כשיש ביניהן שפה (כינוי=מכנה) משותף...
 

שרי 55510

New member
לא צריך תיקון הקלדת בסדר "מכנה משותף" זו הייתה כתיבה נכונה.

כתבת נכון, "מכנה-משותף" - זה משהו משותף שמקשר בין אנשים.
"מחנה" -באות "ח" - זה מרכז צבאי מחנה צבאי,או בניית של מקום ארעי אחר.
 
מנסיוני....

זה זהה בכל מסגרת. בין בוירטואליה ובין אם במציאות.
אתה צריך שהדייט הפוטנציאלי תמצא בך כמי שיענה על צרכיה/רצונותיה/תפישותיה.
האהבה שלך לבישול היא שלך, תוספת אחת מיני רבות אפשריות.
האהבה שלך לבישול עשויה להיות חשובה לאשתך (והרי אינך נשוי) כי זה מוריד ממנה מטלה, מקל עליה...לא בטוח שזה משהו שיתן לך יתרון בזוגיות שאינה נישואין.
נשים רוצות גודטיים. בילויים. הפתעות. הרפתקאות. ריגושים. התרגשויות. תשוקה. ועוד...
&nbsp
בעניין הכרויות באינטרנט, אני יכול לספר לך שהיכרתי נשים בשלל פלטפורמות אינטרנטיות. עם חלקן זה לא התפתח לשום דבר משמעותי, עם חלקן אני עדיין בקשר. עם אחת ניהלתי מערכת יחסים משמעותית וארוכה.
האינטרנט לא מבטיח תוצאות. האינטרנט רק מרחיב את היריעה. מאפשר לך להגיע לאנשים שלא היית יכול להגיע במציאות חייך. אבל בשורה התחתונה, זה לא שונה "מהחיים עצמם". אתה עדיין חייב לעמוד בציפיות ולקלוע לרצונן של מי שאתה מעוניין בקרבתן.
 

avico2591

New member
האמת, מסכים

אם לא עמדת בדרישותייה, אכלת אותה במילים אחרות
 
ואני...

חייב להסכים איתך
 

k e r e n26

New member
איזה דרישות? ומה איתך, בא בלי "דרישות"?

הכל קשור בכימיה שיש או אין בין שני אנשים.
 

avico2591

New member
אני מחפש בחורה מבית טוב,

מנומסת שיש לה כבוד לאנשים, לא אמדוד לה את היקף הרגליים או הבטן או את הקרס כדי להטיף לה מה שחלק עושים בתירוץ של תלכי להתאמן.
 

נוסעת27

New member
היי, הגעתי מראשי :)

לא כל כך הבנתי מה בעצם אתה שואל, אך אתן כמה טיפים מה לדעתי חשוב כשיוצאים לדייטים ומחפשים זוגיות:
&nbsp
אני חושבת שהדבר שצריך לעניין אותך זה קודם כל אתה עצמך. לא רק הדגש על זה שאתה מבשל מצויין. אם אתה רוצה להכיר בחורה באמת, אתה צריך להציג את עצמך נכון מולה. יש אכן פער גדול לרוב בין מה שמסיקים מול המסך למה שיש במציאות. זה קשה יותר כי הרושם הראשוני בעצם מגיע לאחר ההיכרות..
&nbsp
אני אומרת לך מנסיון ארוך שנים של אתרי היכרויות. שהבחורים שהכי עניינו אותי היו הבחורים הנינוחים, שהיו בטוחים בעצמם ופשוט ניהלנו שיחה נעימה. נשים מאוד שמות לב לשפת גוף, טון דיבור וכו' וקל מאוד לזהות גבר לחוץ. גם לי היה קשה עם כאלה שהרגשתי שנורא מתאמצים לרצות אותי, לא מתוך רצון להתנהג אלי יפה אלא מתוך נסיון לכבוש את ליבי במחוות שהרגישו מזוייפות. אני חושבת שהאמת היא הכי חשובה. פשוט להיות עצמך. לדבר על דברים שמעניינים אותך, וכמובן להתעניין בה גם. לנסות שזאת לא תהיה שיחה של ראיון עבודה, אלא לספר על כל מני דברים שקרו, לחלוק השקפות עולם. להיות ג'נטלמן בסוף דייט זה תמיד נחמד מאוד ומשאיר טעם טוב אם תציע לשלם (לא חובה אבל זה נחמד). תנסה גם לקרוא אותה. נכחתי במהלך השנים שגברים מתקשים לקרוא את שפת הגוף שלי אם אני מעוניינת והרבה פעמים מפרשים עניין איפה שלא היה.
&nbsp
אם היא יושבת עם ידיים משולבות, מסתכלת הרבה לצדדים, נשענת אחורה וכד' יש מצב שהיא לא בקטע. אם היא רוכנת אלייך, מחייכת הרבה, מעבירה יד בשיער וכד' יש מצב שהיא כן. תלווה אותה/תקפיץ אותה לאן שצריך ואם נהנית תסכם ב "היה לי ממש כיף להכיר אותך" אם היא עונה כן גם לי ובורחת אז היא כנראה לא הייתה ממש כנה. אם היא נעמדת איתך/משתהה אז יש מצב שהיא מעוניינת.
&nbsp
נשים לצערי לא תמיד ישירות על ההתחלה וצריך לחפש את הסימנים, הרבה מהן מרגישות לא נעים ומעמידות פנים שהן מעוניינות וזה מבאס ממש לטעמי אבל זה מה יש ועם זה צריך לעבוד :) אם היה טוב, יום אחרי תתקשר או תשלח הודעה, תגשש קצת ואם תראה שיש תגובה חיובית תזמין אותה לדייט שני.
&nbsp
גם אל תתיאש. צא לדייטים, ואם אחד לא הצליח נסה עוד. אני עברתי עשרות דייטים עד שפגשתי את בן זוגי כיום. חשוב לא להתייאש. בהצלחה!
 

avico2591

New member
עם חלק ממה שאת כותבת אני חולק,

לא כל בת פסיכלוגית ומנתחת תנועות גוף , אבל כן חשוב החומר בכיס, שהיום לא כמו שהיה פעם והיום המילה צניעות היא כבר מילה גסה בכל הקשור לכמות החומר שאמורה להיות והרכוש בכיס .

עם רוב מה שאת כותבת אני מסכים, אך צריך המון מזל - כמו כל דבר.
 

נוסעת27

New member
זה לא עניין של פסיכולוגיה בכלל

זה עניין של תקשורת נטו. מחקרים כבר מזמן מראים שהחלק של התקשורת במוח מפותח יותר אצל נשים. מאיפה לדעתך הגיעו כל הבדיחות האלו שאישה חופרת במוח של בעלה שעה וחצי והוא עונה בשני משפטים? נשים יותר מתקשרות באופן כללי, אחת עם השניה ועם גברים. חלק מעניין התקשורת זה קריאה נכונה של שפת גוף.
אם אני אצא לבר ואראה בחור מתחיל עם בחורה, מבלי לשמוע מה הם אומרים רק על פי שפת הגוף שלה אדע אם היא מעוניינת. לרוב לגבר יותר קשה להבחין. כמובן לא מכלילה על כולם יש ויש מהכל.
לא הבנתי את אנלוגיית ה"חומר שבכיס". אבל אוקיי. ולמצוא זוגיות זה עבודה יותר ממזל, פשוט צריך להתמיד ולא להתייאש
בכל מקרה שיהיה בהצלחה
 

avico2591

New member
יש ויש, זה לא חד משמעי, יש גברים קשקשנים, יש גברים

שמתנהגים יותר גרוע מנשים,
יש נשים שקטות מאוד, זה לא מתמטיקה 1+1=2
פסיכולוגיה זה לא מדע מדויק,
יש גברים צבועים שאני בטוח שיגידו שנשים מלאות זה יותר יפה מאשר מה שעולם האופנה אומר לא אמרתי צריכה לשקול כמו אבי בידר אבל יש נשים כמו קרן פלס שיותר יפות במשקלן הנוכחי ולא להתכווץ ולהראות כמו גפרור עם בגדים עליו.

אז ככה שרוב הנשים יש להן צלקת של דימוי גוף נמוך שלא מבינות שדימוי גוף בעולם האופנה זה אופנה שתעלם ותבוא אחרייה בעוד 50 שנה, כלומר אין דברים חד משמעיים.
 

cosmo15

New member
לא הבנתי מה אתה שואל,

הכרויות שלא כדרך האינטרנט כן עובדות לך ואתה יכול להציג או למצוא מכנה משותף?.
 

45Light

New member
הכרות ברשת

אם אתה מרגיש שלא הצלחת במציאות אז תשנה כוון ותנסה בנט .להפסיד אין מה .
היתרון בנט שאתה יכול להתכתב עוד לפני פון או דייט ואולי זה יעזור לך יותר .
בהצלחה
 

88סול

New member
ההודעה שלך לא כלכך ברורה.. אולי כדאי שתערוך אותה מחדש


 
למעלה