נסיון לשידוך

בריברי

New member
נסיון לשידוך

היי,
אולי אתם תוכלו להאיר קצת אור על השאלה הזו...
אז ככה...

יש לי איזה דודה רחוקה שהחליטה להתקשר אלי פתאום ולנסות לשדך לי משהיא. אמרתי לה שאני תפוס ולאחר מכן עברנו לדבר על דברים אחרים.

זה גורם לי לתהות, למה נשים עושת את זה? הרי אין שום אישה נורמלית שתענה לאיזה קריפ שדודה שלו מנסה לשדך לה אותו.

למשהו יש הסבר לתופעה?
בנות האם אי פעם יצאת עם יצור כזה?
 

NSW2

New member
זה לא כזה ברור

שהיא לא תענה.
וכן כמו שאמרו לך כאן הרבה מאוד מההיכרויות נוצרות דרך מעגלים חברתיים.
יש הבדל עצום ברמת הפתיחות של בחורה כאשר זאת היכרות דרך מישהו/י שהיא מכירה.
כשמכירים בצורה "קרה" בפאב/מסיבה, אתרי אינטרנט וכד לרוב הגדול של הבחורות יש בהתחלה המון הגנות. לוקח זמן עד שהחשדות יורדות.
בהיכרות דרך מעגל חברתי כלשהו יכול להיות חיבור ונוחות כמעט מיידים כי יש איזשהו אמון פסיכולוגי שעובר.
 

michaly2003

New member
זה קורה לא רק עם נשים,כשגברים עושים את זה ,זה יותר גרוע

וזה נובע מהעובדה שאנשים חושבים שהם יודעים יותר טוב ממך מה טוב לך - שתלטנים !!!!! ותגיד תודה שזה היה רק הצעה, יש מקרים שזה קורה בכפייה
ומניפולציות
 

dory141

New member
גם אני חושב שזה לא קשור לנשים בלבד

אנשים חושבים שלשדך גבר X לאישה Y וההיפך, זו מצווה. לא תמיד הגבר או האישה רוצים את השידוך, או שידוך כלשהו. הבעיה שלי היא במשהו אחר- מה קרה לאותה דודה רחוקה, שנזכרה בך פתאום? אגב, לא היית חייב לשקר לך, יכולת להגיד שאתה לא פנוי לדברים כאלה עכשיו. אם היא כ"כ רחוקה, היא לא מי יודע מה חשובה, לפחות לדעתי. אני אמנם בן, אבל יצאתי עם שידוך כלשהו. חבר טוב ואשתו (אז עדיין רק חברה שלו) סידרו לי את אחותה של האישה - והיא התגלתה כמפלצת. טוב שברחתי. אחרי זה התנצלתי בפני אשתו על כך והסברתי מה עשתה בפגישה. היא לא רק שלא כעסה, אלא אמרה לי שהיא בעייתית ושהיא לא מסתדרת עם אף אחד וצריכה להתאשפז בבית משוגעים.
 
נראה לי שקיימת אפשרות סבירה מאוד

שאותה בחורה לא מודעת בכלל לכך שיש מישהי שמנסה לשדך לה, ושהיא הייתה מגיבה בצורה דומה למקרה כזה.
&nbsp
קרו לי מקרים דומים לאחרונה, השיא היה כשזה הגיע מדודה של חברה שבכלל לא מכירה אותי, פגשה אותי לפני זמן מה באירוע של החברה, ואחרי שתי מילות נימוסין שאלה בת כמה אני (שאלה קצת פחות מנומסת) ומייד הכריזה שיש לה בחור להכיר לי, בלי לברר מי אני ומה אני, אם אני בכלל פנויה, כשלגבי הסעיף האחרון היא טענה שאפשר לבדוק כמה אופציות במקביל. כמה שבועות לאחר מכן נפגשנו שוב במקרה ואני לא בטוחה שהיא זכרה בכלל את האירוע הזה, אבל שוב שאלה בת כמה אני ואמרה שיש לה בחור מקסים להכיר לי ו"למה לא". אחרי שהסברתי לה שזה לא רלוונטי היא פנתה לבחורה אחרת שהייתה שם והציעה להכיר לה את הבחור...
&nbsp
יש לי תחושה שאם היא הייתה ניגשת לבחור ומספרת לו שהיא רוצה להכיר לו בחורה שכל מה שהיא יודעת עליה זה בת כמה היא, הוא היה מגיב אפילו יותר גרוע ממני.
 
בגלל שיש לך ביקורת הזויה ובחילה באמצעים אתה יושב עם עצמך

כיצור קריפ ולא עם בת זוג, אבל בוא נעבור לדבר על דברים אחרים.
 
למעלה