מה הם ה3 דברים שאתם הכי אוהבים ב...

אני לא מוצאת

אני חושבת שיש פה סלט בין כמה מושגים:
זוגיות והגדרה וגבולות אישיים.

בן אדם בזוגיות עדין נשאר אדם עצמאי,עם תחביבים ,רצונות ודעות משלו. כשאני עוסקת בתחביבים,בסידורים שלי או מביעה את דעותי זה לא תלוי האדם שבזוגיות איתי. זה תלוי לגמרי בך ואם אני רוצה להיות לבד,לצאת לסרט או תערוכה שמעניינת רק אותי אצא לבד או עם חברים.

מה זוגיות מאפשרת אם כן?
ראשית עבודת צוות- דוגמא קטנה מחיי היום יום שלי, בן הזוג שלי לאיודע לבשל אז אני מכינה ארוחת בוקר ואני שכחנית אז הוא שם לי במקרר בקבוקי מים מינרלים קטנים שיהיו מוכנים וקרים לקחת בתיק .

חושניות ורומנטיקה- אני לא בטוחה מה ההגדרה שלך לזה. בעיני רומנטיקה זה זוג זקנים בשדרה שיושבים על ספסל ומחזיקים ידיים וחושניות זה ללמוד ולחדש באהבה ובעונג של אדם אהוב עליך ורגעים מתוקים כגון אלה שלא אפרט אבל בעיני הם אתגר וכיף גדול שמגורים בנפרד כמעט שלא מצליחים להביא לעומק מספק והכרות שכזו.

אנושיות- אני חושבת שבשיעור הגועל כן (אלימות,מלחמה,גזענות,גאווה...( כן שיעור היופי (אהבה ,משפחה,טכנולוגיה,יצירתיות,אמפתיה) וזה מתאזן . לא שחור ולבן.

אישית אני לא חשה שיש לי הגבלה בדברים שציינת וזה לא מעורר בי רתיעה להתעורר לצד אדם אחר.
אני לוקחת בחשבון שנקודת הראות שלי מצומצמת כי גדלתי במסגרת קיבוץ ומשום שתמיד הייתי בקשר.
בנוסף לאור המצב היום והקשיים שכל חיים משותפים מציבים ברורה לי הרגשתך בנושא. אני מניחה שאני חושבת שהטוב עולה על השלילי והדברים שהזכרת הם לא המגרעות שיש בקשר,אלא להפך עניין של הגדרה ותיחום העצמי.
 

puma141

New member
*מנצלשת ת'חיים שלך סוק...אפשר?*



טוב אז אין לי מסרים! פעם יכלתי לפתוח ולקרוא- עכשיו גם זה לא.
לתשומת ליבם של ה"משדרגים" בתפוז.
 
למעלה