רווקים בני 40 ומעלה שגרים אצל ההורים

puma141

New member
הדימוי מקסים :)

בגדול-צודק. או הייתי אומרת לפחות לנסות להגיע למהות חייו.
כי יש כל כך הרבה שעפו מהקן-ונשארו בתעופה באיזה עולם לא ברור:)
 

סטנגה Joe

New member
אין בעיה

לנסות ולהכשל.
הבעיה מתחילה כשאתה אפילו לא מנסה.
כשמה שכובל אותך הם הפחד ו/או העצלנות.
 

jessie7

New member
זה אומר

שאנשים האלו לא מעוניינים להקים משפחה משלהם, ומניסיון אישי שלי עם כמה גברים כאלו , הם לא יוכלו להתנתק מההורים. אני יכולה לתת דוגמא מדייט עם בחור בן 42 שגר עם אמא כל החיים, לטענתו אמא לא רוצה לגור לבד והוא לא יוכל לעזוב אותה, זו פשוט בגידה ( יש עוד כמה אחים ). לא מדובר באימא סיעודית, אלא באישה עובדת, שומרת על הנכדים, טסה לחו"ל. הבחור טוען שגם אם יתחתן הוא ואישתו יצטרכו לגור עם אמא שלו, אחרת הוא יצטרך לפני העבודה ללכת לאמא, כמה פעמים לצאת מעבודה ועוד. אצל מי הבעיה? בטוח שלא אצל אמא. במקרים אחרים גברים היו אומרים שלא יכולים להתחתן כי להורים שלהם יהיה קשה. ככה שמבחינתי זו נורה אדומה.
 

dory141

New member
מצטער שאני לא מצטרף לעדר- יש לי שאלה מאתגרת לשאול

נניח שתתקלי בבחור אפילו בן 30 או 35, שגר לבד וכיבכול לא תלוי בהורים מבוגרים, זה יותר אטקרטיבי בשבילך? אולי גם אז תתחילי לחשוב שיש לו בעיה (אם הוא עד עכשיו לא התחתן או לא היה במערכת יחסים מחייבת אז בטוח שהוא דפוק, נכון?) ? מה שאני אומר, שמי שמחפשת לפסול ולא למצוא, כבר תמצא על מה. אם לא על גיל, על שומן. אם לא על שומן, על הכנסה. אם לא על הכנסה- על נימוסי אוכל וכן הלאה. בלי קשר לבררנות, הייתי נותן לך טיפ אחד חשוב- תכיני רשימה של כל התכונות החיוביות שהיית רוצה למצוא בבן זוג ותתמקדי בהן. להגיד לא, כמו שאמרה מורה שלי לאנגלית בכיתה ז', יש אלף סיבות. לכן, מספיקה סיבה טובה אחת.
רק חומר למחשבה.
 

מילקי91

New member
מנסיוני

ניסיוני הלא רב אבל מספיק כדי לדעת שגבר בן 30 - 35 שגר לבד

והוא עצמאי אבל לא היו לו מערכות יחסים ארוכות , הוא

במצב יותר טוב מאשר גבר בן 40 + שחי עם ההורים ומעולם לא

עזב את הקן.

זה לא העיניין להגיד "לא" ולשלול כפי שאתה אומר , פשוט

אחרי זה אני באופן אישי נפגעת מהאנשים האלה , ואני לוקחת

את זה על עצמי . והנה למדתי מה"עדר" שאכן מדובר באנשים

בעיתיים עם בעיות רגשיות וגם קלעו פה בול מבלי להכיר

את הנפשות הפועלות .אכן גם בעיות חברתיות , וחיפוש

אחרי דמות כמו .אמא .

אני שמחה ששאלתי כי הנה גיליתי שאכן יש איזו בעייה .

אני באופו אישי יצא לי לצאת עם שניים כאלה ונכוותי .

ולאחר ששמעתי פה גם מניסיונן של אחרות אמנע מזה

בעתיד .
 

dory141

New member
לדעתי את פשוט מחפשת על מה לפסול

אבל בכל מקרה, אני מאחל לך בריאות ואריכות ימים...
 

jessie7

New member
ממש לא

יש הבדל בין גיל 30 לגיל 40. אני לא מחפשת לפסול, אבל מניסיון פרטי שלי של כמה קשרים שגברים בגיל 30 פלוס גרו עם ההורים, הם לא היו מוכנים להקים משפחה. אני מצטטת בחור אחד כבן 35 שאחרי קשר של שנתיים וחצי טען שאינו יכול להתחתן, ואפילו לעבור לגור יחד, כי להורים שלו יהיה קשה והוא בן יחיד. היו כאלו שטענה שלא יכולים לעזוב אמא, אבא. ככה שיש כאן בעיה רצינית ולאור ניסיון אישי שלי.
ובחור שגר לבד, אין בעיה בכלל.
 

dory141

New member
ולצורך הדיון בלבד, אם היו אומרים שיכולים, זה היה משנה לך?

אם מראש קבוצה מסוימת של אנשים דוחה אותך, ולא משנה מהי הסיבה (שמנים, קרחים, מצביעי ימין וכדומה), אולי כדאי שמלכתחילה לא תנסי לגשת אליהם. כי אם את ממשיכה לנסות, את מתעסקת בלהיות צודקת ולא בלהיות חכמה.
 

jessie7

New member
אם

אותה תופעה חוזרת הרבה פעמים אצלי, אצל חברות, אני קוראת עליה בפורומים, אז כנראה שהבעיה בקבוצה הזאת. אני כבר בגיל ובמצב כזה שאין לי זמן לבזבז ואני לא אכנס לקשר שמלהתחילה צפוי לכישלון. אם הבחור אומר שגם אחרי החתונה הוא יגור עם אמא, אז לי זה לא מתאים ואחתוך ישר.
 
אין לי בעיה עם אנשים כאלה

כל עוד לא אנסו, רצחו, גנבו, הוליכו שולל וכו'.

וסתם הערה כללית, "תודות" לצבא הרבה מאוד אנשים מאחרים לצאת מהבית. נניח בהשוואה למה שקורה בחו"ל.
 

dory141

New member
מסכים, למרות שרצוי ומומלץ שבסופו של דבר ייצאו מהבית.

הבעיה שיש כאן קו אצל חלק ממשתפי הדיון , שאם היו מנהלים עסק היו אומרים עליו (או עליה) : "העובד הזה חסר ניסיון, אין טעם שנעסיק אותו". הפרדוקס הוא, שלא יהיה ניסיון עד שלא יעסיקו אותו. בחברה האנושית, וגם הישראלית, יש סוג של חוסר סובלנות לאנשים שאיחרו להתפתח. במקום לנסות לעזור להם (אם הם מראים רצון לעבור את התהליך), מעדיפים לתת להם להתבשל במיץ של עצמם, ולדפוק את הראש בקיר. זו גישה קפיטליסטית דורסנית, שמטרתה חיזוק העשירים והחלשת העניים. אני רחוק מלהיות שמאלן, אבל אני טוב בלזהות דפוסי חשיבה של אנשים אחרים.
 
למעלה