סקר

רWע מרWlע

New member
סקר

1) אם היה איזה גולש בפורום שהיה כותב שהוא הולך להתאבד. מה הייתם עושים?
(בהנחה שאתם קצת מכירים אותו ויודעים שהוא לא סתם אומר)

2) אם הייתם עוברים ברחוב ורואים איזה זוג רב ריב רציני, והגבר מתחיל להרביץ לבחורה. מה הייתם עושים?
(נגיד שזה לא רחוב ראשי עם הרבה עוברים ושבים. רחוב פינתי ורק אתם עדים לזה)

3) אם איזו זקנה מבקשת מכם לעזור לה עם הסלים ממש מתחת לבית. מה אתם עושים? (נגיד שאתם עייפים ומתים כבר לעלות וגם בא לכם להשתין. והיא צריכה עזרה לסחוב אותם לבניין אחר בכלל)
 

ga26

Member
תשובות

1. תלוי כמה מרגיש לי אמיתי וכמה אני חושב שאוכל להשפיע על החלטתו. בד"כ מי שמדבר לא עושה
When you have to shoot...Shoot! Don't talk
2. כלום. אני לא מכיר אותם, מה העבר בינהם, מה הוא יכול לעשות לי כתגובה. אם הוא עבריין בארגון פשיעה או סתם אדם אלים. לא אסכן את הראש שלי.
3. עוזר
 

רWע מרWlע

New member


 

evil moon1

New member
באתי מהראשי

בעקבות כמה פוסטים מעניינים שהיו פה לאחרונה(כמו על רווקים בני 40 שגרים עם ההורים)...ואני רואה שדי מעניין בפורום....אז אני אלפוש וגם אענה על השאלות:
1.מי שכותב באינטרנט שהוא הולך להתאבד הוא בדרך כלל מחפש תשומת לב ולא באמת יתאבד, למרות שהוא כן נמצא במצוקה, כי כל מי שרוצה תשומת לב בדרך הזו הוא במצוקה. בעניין הזה, בכלל כל מקרה לגופו, אבל כללי אצבע:1. מי שבאמת רוצה להתאבד, לא הולך ומספר על זה לכל העולם 2.כל אדם רשאי לנהוג בגופו וגורלו איך שהוא רוצה, ובסופו של דבר גם להתאבד, זה זכותו, עד כמה שאני לא אשמע אכזרית ומעוותת.
2. קשה להגיד מה הייתי עושה באמת במקרה הזה. האופציה היותר בטוחה זה להתקשר למשטרה...אבל עד שהעזרה מהמשטרה תגיע, אם בכלל, הוא יכול להרוג אותה. אני חושבת שיש סיכוי שהייתי מתערבת במה שאני יכולה כדי להציל אותה. לא מכירה אותם וכו', אבל אין בעולם שום הצדקה שגבר ירביץ לאישה,(אממ..אם היא לא תקפה ראשונה) לא משנה עד כמה שתהיי מזעזעת.
3. הייתי עוזרת לזקנה.
&nbsp
 

tzachy

New member
מה מטרת הסקר?

אם כמו שאתה כותב כאן אתה לא רואה את עתידך כאן (בארץ)? באותה הזדמנות אשאל מדוע בחרת בשם המשתמש שבחרתך לעצמך כאן בתפוז?

אבל לא אתחמק מתשובות:
1. קרו לי דברים דומים בעבר (לא בדיוק, אבל דומה). פניתי להנהלת הפורום/אתר (וזה טופל, עקבתי אחרי זה) אם זה אתר רציני, בד"כ יש סמכות לפנות אליה. יש גם אירגונים שנדמה לי מטפלים בזה.
2. ללא קשר לערכים ("לא תעמוד על דם רעך") כמדומני זה גם בחוק שחובה לעזור אם יש סכנה אמיתית / צורך אמיתי. במינימום מתקשר למשטרה. במקסימום מנסה להפריד, לא בטוח שזה נבון. תלוי כמה הגבר נראה חזק ממני, אם הוא חזק ממני, הנזק עלול רק לגדול (גם לאישה וגם לי). מעשית - כבר ראיתי פעם אנשים מרביצים זה לזה (לא גבר ואישה, אלא שני גברים) והפרדתי ביניהם, אבל - הרגשתי חזק משניהם (וזה לא חוכמה) ומה שהכי שונה, הכרתי את שניהם, כך שזה שונה.
3. בדרך-כלל אני עוזר.
 

puma141

New member
אתה באמת צריך לענות...

אתה גבר


תענה בנג'ה, אני מאוד סקרנית.
 
.

1. קרה לי, קראתי למשטרה והם איתרו אותו והוא לא גמר באמבטיה אדומה עם פרקי ידיים פעורים. אני מניחה שהשוק פתח לט את העיינים- נקווה.

2. לא יודעת,אם ברור לי שזו התנפלות חסרת כיוון והוא לא הולך לחסל אותי והם לא נהנים מזה אז אולי אמממ אקרא למישהו גדול שיעזור.

3. עוזרת. מסיבה אנוכית,עבדתי עם קשישים ולא אכפת לי לסחוב להם דברים,לדבר איתם ולחכות בתור בשבילם. זה תענוג ואני מרגישה טוב עם עצמי.
 

רWע מרWlע

New member
פעם, כשהייתי קטן

בדרך מבית ספר הביתה זקנה אחת ביקשה ממני לעזור לה עם הדברים
האמת שדי לא רציתי, אבל היא התעקשה ועוד הייתי ילד וכל זה, אז אמרתי יאללה נו...
בסוף התברר שהמכשפה הזקנה שיקרה, וזה לא היה "ממש פה ליד" כמו שאמרה בהתחלה, זה היה די רחוק (אולי 400 מטר או יותר) - אבל אתה לא יכול לעצור באמצע, כי כבר התחלת וכי אתה ילד ועוד מתבייש וכל החרא הזה
ובסוף כשהגענו, כאילו אני לא מקלל אותה בלב מספיק, היא מוציאה מהארנק הבלוי שלה 2 שקל(זה כמובן עידנים לפני המטבע של השנקל) ומושיטה לי
ואני מנסה לדחות אותה ולדחות, והיא אשכרה דוחפת לי את זה ליד, הכלבה הזקנה(איך לעזאזל יש לה כזה כוח להתעקש ואין לה כוח לסחוב סלים?)
וזה ממש גמר אותי, כזה עלבון חצוף. להפוך אותי ממי שעושה לה טובה בגדלות-נפש אחרי שעוד עבדו עליו במרחק לאיזה בל-בוי מסריח במחיר של עושק
זקנה בת אלף זונות. כל הדרך הביתה קיללתי אותה
 

puma141

New member
מה אתה אומר בעצם

שעד היום כשאתה בוגר &לפחות בגיל* אתה לא רואה תמונה אחרת לכל הסיטואציה?
אתה מרגיש מנוצל?
הייתה לך זכות לעזור לאישה זקנה שקשה לה. זכות!
כנראה שהיה לה ממש קשה אם היא ביקשה מילד לעזור לה.
כנראה שהיא האמינה שאנשים *אפילו קטנים* יוצאים מטוב.
כנראה שהארנק "הבלוי שלה" זה מה שהיה לה, לא היה ארנק מרשים.אז ללעוג לזה? אתה בטוח?
ואם הארנק שלה בלוי, אולי זה אחד הסממנים שלא היו לה יותר משני ש"ח לתת לך- אבל היא בכל זאת רצתה לתת לך משהו על העזרה הזו.....
ואם היא הייתה נותנת לך 10 ש"ח? הסיפור היה שונה?
היית פחות מקלל אותה וכותב מה שכתבת?
לא הרגשת סיפוק, בעצם זה שעזרת לאדם שביקש עזרה?

המסקנה הבריאה שלך הייתה צריכה להיות-
כשעושים משהו למען מישהו אחר, לא מצפים לתמורה. עושים את זה
כדי לעזור באמת....
 
למעלה