שבוע טוב לכל באי הפורום

צריך לתקן את ה"דיליי" אצל בצלאל...

לפני שבועיים שלחתי לו תמונות, ורק היום קיבלתי הודעה ממנו על קבלתן. הבאתי לו ספר למשרדו, עוד לא שיגר אף לא אות מורס דקיק לאישור קבלתו. איווה אש ז'הדי נעמאל מעא האד אייאס לכיר...?
 
עלמה! יאק לאבבאס...?

כלעתיני בהאד תחקא! סממקתי לי אודנייא כללאס...!! ואנא, מיכפאתלי! ררזאע לי סנאני כללום!
 

הודפי

New member
כא דאחכו בוחודכום? ביינלכום באש

משית אנא אינעש? דבבא עאד רז'אעתלו רוח אל-פילו. ההווא שלמה לעזיז ז'א.
 
עכשיו אני מבין טוב יותר שהיעדר

ה"היעדר" הוא סיבת הפגם שבי להבין את הדקויות שבך. אך עד לשובך מעמל יומך, אתאזר בסבלנות הראויה לפירושיך המחכימים. ובעניין הפגיעה של אדם בחברו כתב הרב החיד"א בספרו "לדוד אמת" וזו לשונו: "כתבו רבותינו זכרונם לברכה שטוב לעלות לספר תורה פעם אחת בחודש. אך אין להתקוטט על זה ולא על המקום שמעלים אותו". ועיקר הדברים הם על בנים בשנת האבל על אביהם או אימם, שהם מצווים לעשות כל אשר בכוחם דברים מועילים ותיקונים לנשמת הנפטרים ועל ידי זה לגרום נחת רוח לנפשם. ידוע הוא שבתוך שנת האבל, הרגשות טעונים, והמחיצה בין הלב למוח משבשת את שיקול הדעת. ולכן, מי שבאה לידו קיום מצווה, כמו עלייה לתורה או לשמש חזן בתפילה, והיא נמנעה ממנו על ידי אחר. מוטב לוותר עליה ולא "להתקוטט" ובזה להביא לידי מריבה וחילוקי דיעות. על הרב החיד"א זצוק"ל הוויתור, שכרו גבוה יותר מקיום המצווה!
 

שרונהה

New member
אלי פילו תבורך... הסיכום נהדר

והסיומת בה בחרת גם היא מלמדת. ועכשיו חובה להפוך את זה למסורת. סיכום שבועי ו"דבר תורה" בסופו שנלמד, ונשכיל, ונבין, שלא יהיה בנו "העדר". שבוע טוב לך אלי ולכל גולשי הפורום
 

הודפי

New member
לכל גולשי הפורום?????????? סליחה

על כל סימני השאלה. סימני קריאה מפחידים את עלמה. כתוב...כתוב.
 

שרונהה

New member
ואתה לא נבהל מסימני השאלה שלך?

אני בכלל לא אוהבת סימנים!!!??? מעדיפה שהכל יהיה ברור ומובן יען כי תמימה אנוכי, לא מבינה סימנים
 
למעלה