שבוע טוב לכל באי הפורום

הודפי

New member
שמחתני בהבאת משנתו של הרב.

יש מספרים שאנשי כפר מסויים במרוקו, היו ידועים ב-"עין הרע" שלהם עד כדי כך שבעלי מזימות היו מגייסים אותם לצורך "נטיעת" עין הרע ביריביהם. מסופר ב-2 סוחרים גדולים, יריבים, שהיו מייבאים סחורות דרך הים. אחד היבואנים גייס 2 מאנשי הכפר הזה ובקשם להתייצב בנמל וברגע שיראו את אונית הסחורה של יריבו, יטביעוה בעזרת עין-הרע. ביום הגעת האוניה המתינו על החוף 2 אנשי הכפר. פתאום אחד מהם צועק: "הנה מגיעה האוניה!!" השני שעדיין לא ראה דבר עונה- "איפה? איפה?" "שם...שם...רחוק, רחוק!" עונה לו הראשון ומוסיף "אני לא רואה כלום! איזה עיניים יש לך!! מהתפעלות זו חברו התעוור.
 
אה רבי הודםי

בדיתי מעייא עוד פדם, אנא גאלס או סאקט, או מזיין, או מוסאב, או מוסי סובס, אונטינה עאותיין בדיתי מעייא, רבי שלמה עלה סבאח, איעמלי טנפור, איסדעי ראסי, אונטינה פלעסייא, או וואן פליל, חשומה עליקום אה ליהוד דל מארוק, פאיין הואה סואב דיאלקום. כליתיני זאיען פסבועות, איחסאל עואני, סנאן דיאלי ענדאק הומה, מה קאלת ג'יר סוויס דל חסו, או מרייק דל גריעאת, אואחד אלקומירה מעמרה בלפלפה מסוייה, אנס טאזין דל חוט, דזייוזה זג'ירה מעמארה בלראוז, טיחן או שואה איס קילו דל מרגז, או קילו דל קפאטה מעה אלפרסיל, דואזד בקרעה די מאחיא טאוריל, או קילו דל עוגות דל בוטנים, די סאפדלי אלעזיז דודו, איקטאר כירו, בקית בזוע אלעיד כולו, שנאן דיאלי ענדאק הומה. תסנאוני אנא אנזרי אל קבינה. אליהו
 

הודפי

New member
טוב שאתה פה אלי. הסבר לי מדוע ומאין

לקוחה הסברה ששם העיר אססאווירה (מוגדור) פירושו תמונה. נכון ש"סורה" בערבית זה תמונה אבל לי, משום מה, קשה לי לקבל את ההסבר הזה. כי אם זה בך, יכלו לקרא לעיר א-סורה. מדוע אסווירה? מנגד, לפי הבנתי, מאחר שבערבית "סור" פירושו חומה, אולי מקור השם הוא פה. סווארי=חומות. לא?
 
אם איני טועה.............

באחת מחוברות "ברית" ישנו הסבר מדוייק של אשר כנפו, שהוא בן המקום, ומוסמך מאין כמותו בנושא זה, אחפש ואביא את הדברים בפניך, אלא אם כם ידידנו דויד אלמוזנינו( אלמושנינו ) יקדים אותי. ערב נעים לך
 

עלמה 3

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif חחחחחחחחחחחחחחחחחח

באמת העברתי להודפי....מרוב שהוא צחק וצחק ...נפלו לו....ואופס... נשברו ואלי פילו אוסף כל דבר ...
אני לא מבינה איך הוא לועס עם תותבות שבורות וחסרות ??? אבל שולה מראתו ...אמרה שהוא לא לועס...............
. . . . . . . . . . . . . . . הוא רק בולע הכל חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 

הודפי

New member
עלמה!!! את מפחידה אותי! מנין לך שם

אשתי? אזכיר שוב. כשהשאלתי את התותבות, זה היה רק בשביל לצחוק מאוזן לאוזן ושבתמונה לא יצאו נקודות נגאטיוויות.(בשחור)
 

עלמה 3

New member
הודפי, סימני קריאה מאד מפחדים אותי

קרא בין השורות.... אני יודעת ששולה היא של פילו, נכון פילו ????
 

הודפי

New member
ואותי סימני שאלה. אף פעם לא ...

הצטיינתי בהבנת הנקרא ומכאן טעותי. מאוחר לתקן כבר את הטעות. אם פילו גילה את שם אשתו...אז לפחות "שיתנחם" בכך שיש עוד לאלא סוליקה.
 
אס חבתי מן שולה

דאבה אנקולה אידזי אלהינה, או דבאר ראסק אה הודפי או עלמה, היאא מסממה עליקום, עבתיילי אלסנאן, אולמשקפיים אנא בזוע בוחדי, שלמה הארב מה אנעארפס פאיין הואה, תאיטוף עלה גריעאת דיאלו,הודפי כיליני מעה ראסי סכונייא דל יום קלתתני אנא מססמם עליק.
 

הודפי

New member
מא תסממס אכאי. אינתינא זעאר. אימשי

אידררק אל חאל. אלי! יש לי הרושם שאתה משחק מחבואים עם שלמה. פעם אתה מחפש אותו, פעם הוא אותך. הענין החום אני אומר לך: "חמד אללה וסקרו" שלפחות בצוואר לא חם בי "רבבי כא ידרבב ווידאווי". אין לנו שיער גולש מאחור.
 
הודפי שים לב אתה בלי משקפיים.....

יען כי, נמצאים המה אצלי, עלמה לקחה אותם לפני רגע, ומקווה שסופם לא יהיה כמו הכתר של וואן, בתנור. ואלה החברות שלך עלמה שגנבה לך את המשקפיים, וואן שברחה לך, היא עסוקה כנראה, וכי מתי היא לא.
 
מכירים את נשרק'ה...? ככה אני מרגיש!

מלא כושר וחיוניות! המשקפיים נופלות לי מהזיעה והכדור בורח לי לצדדים... ואני דווקא הלכתי לבתצפר...
 

שרונהה

New member
זה בשבילי ה-סימן

בהא הידיעה. שהחופש הגדול מתקרבבבבבבבבבבבב
 
מניין זיתי אנטי.........

עכשיו רק סיימתי לדבר עם ידידי ורעי שכנך הלא הוא בצלאל, המכונה ליאור, וגם הוא טענות לו כרימון כלפיך, איך הדבר קורה שאינך מבקרו לעתים תכופות יותר, אי לכך חייב אתה להתייצב אצלו במהירות האפשרית וללא דיחוי.
 
למעלה