המימונה בשלומי - תרבחו ותסעדו !

Avni m

New member
ומנ עם ידידנו משכבר הימים

אביב בן שבת, לא שמענו ממו זה עידן ועידנים, מקוה שהספקת גם להגיע אליו
 
=== מאמא מיה........ הוד והדר

איזה שולחנות איזה מעדנים. מ ה מ ם. בטוחה שכולכם נהניתם בין אם אירחתם או התארחתם. wan נשמה, בטוחה שנישארו פירורים בשבילי, אפשר לבוא ?
 

wan

New member
אוהבת לאפות יקרה תרבחי ותסעדי../images/Emo140.gif

תמיד תמיד יש ויותר מפירור. אני מכינה כל כך הרבה ..כי אי אפשר מעט. אחרת צריכים לחלק כמויות את הרי יודעת מה זה מתכונים....
ולכן יש תמיד ובשפע בלי עין רעה. גם למי שרוצה לקחת משלוחה הביית לתת לאחרים לטעום. וכן יש עוד הרבה. ואת תמיד מוזמנת.
בוקר טוב לך ולכל חברי הפורום.
 
=== wan, התעוררת אני רואה קצת יותר

מאוחר מהרגיל. בטח נישארת ערה עד מאוחר. אצלנו בתחנת הרדיו המקומית יש שירים שמחים במרוקאית. מעלים לשידור כל פעם 2 נשים ועושים חידון מי עונה ראשון. השדרן אומר שם של מאכל כלשהו במרוקאית, לא חייב להיות קשור למימונה, והראשון שעונה זוכה בתחרות. ועוד ועוד.
 
ולמה רק אני לא מקבל מופלטה שלך...

ראיתי את המופלטות שלך והן תאווה לעין! ומהעין, לא נעדרה כמובן התצוגה האלגנטית והסידורים הנאים הנהוגים על שולחנך. בוקר טוב ומבורך!
 

wan

New member
אוהבת תשתתפי ותשאלי אותנו../images/Emo6.gif

חחח אולי תזכי גם. מה הפרס? כרטיס טיסה? אם כן תוכלי עוד לבוא לטעום.
 

wan

New member
מקסים מקסים תודה../images/Emo24.gif../images/Emo9.gif../images/Emo140.gif

 
אוהבת לאפות, אוהבת גם להתארח...

וכל המשפחות כאן היו שמחות לארח נחשולים של מבקרים. ולכבדם ממטעמי שולחן המימונה.
 

wan

New member
שלמה איזה שרשור דווארה מרגש ../images/Emo140.gif

עשית לך ולנו. יו נכנסתי לכל הבתים שהבאת לנו כאן. והרגשתי אורחת גם. הצצתי להם בצלחות ובמגשים ובבתים היפים. ראיתי את הקפטאנים במקרים מסויימים. ודרבוקות. וריבות נפלאות. ומופלטות לרוב איך לא. שלמה איטטואל עמארק. איזה שרשור ואיזה סבלנות להעלות לנו הכל. תודה לך על שהכנסת אותנו / אותי לאוירה המוכרת לי מימים רחוקים. ימים שבדיוק כך נדדנ ומבית לבית. וכמה אושר היה נסוך על פני בעלת הבית ובעל הבית שהקבילו את פנינו בכניסה. תודה לך. תרבאח ותסעאד לעם כלו. ותודה לחברים שלך תושבי שלומי שהכניסו אותנו לביתם. תרבחו ותסעדו.
 
תודה לך אורחת, תרבח ותסעד!

ובאיזה שהו זמן, כשאת על הדרך ההררית המובילה למושב הצופה אל האגם במעלות. תאזריחוסן ועוז ותחני אצלנו, השאר יקרה אוטומטית. וזה לא חייב להיות רק במימונה.... הבית יהיה פתוח לרווחה לכבודך! תרבח ותסעד!
 

הודפי

New member
שלמה!!! הבסת אותי! אני נכנע...

קבלתי סחרחורת רק מלהסתכל על כל השולחנות הערוכים ברוב טעם והדר בבתים שבהן בקרת. איזה יופי!!! תבורך רבי שלמה! הרגע התעוררתי אחרי שינה קצרצרה, וכבר עושים את ההכנות לקראת יציאה לחינגת המנגל. אחזור אליכם בערב. תרבחו ותסעדו.
 
לעולם לא להביס, רק לגרום הנאה!

אני שמח שהתענגת על שולחנו המארחים. אתה גם מוזמן לטעום, הכל עדיין טרי! ולתערובת הקציצות שהכנתה למנגל, תוסיף הרבה גרגירי קוסברה זה עושה את כל ההבדל! תרבח ותסעד!
 

עלמה 3

New member
../images/Emo124.gif שלמהההההההההההההה

כל הכבוד לך
סיור משגע ומהמהם בתוך שולחנות המימונה, יופי של צילומים. נגסתי וטעמתי מהכללללללללללללללללללללללל יאמי יאמי
תודה שלמה
 
אוה, כל כך טבעי. פשוט לטעום מהכל!

זה היה סיור מימונה טיפוסי, וזה היה רק מקבץ תמונות מייצג. לו הייתי מעלה הכל, זה וודאי היה גורם לנפילת השרת של תפוז... אני שמח שניהנית, אני מקווה שכך גם השאר. יום נעים לך, עלמה. והנה כבר שבת המלכה! והבישולים...
 

שרונהה

New member
שלמה בן לולו כל הכבוד../images/Emo24.gif

עשית מימונה כהילכתה. בדיוק כמו בימים הטובים והרחוקים ההם בהם היינו עוברים מבית לבית וטועמים מהמטעמים הטעימים והטובים. תבורך על התיעוד והתמונות שהבאת מרוב הבתים הנהדרים בהם ביקרת. זיכית אותנו ואפשרת לנו להיות שם איתך ועם המשפחות הנהדרות שפתחו את ביתם ושולחנם המפואר כמיטב המסורת שלנו. זה שירשור שהולך להיות בטאגליינס. תיעוד של מימונה מרוקאית כהילכתה. תודה על תרומתך לפורום. תרבח ותסעד אתה, כל בני ביתך וכל בני משפחת שלומי היקרים
 
הכבוד והתודה הם לבני שלומי...

אני רק שימשתי שופר (עדשה) לטוב ליבם השופע. נכון שרונה, סיור כזה מעלה ניחוחות מהעבר, מבית הורינו. הפשטות, הצניעות, סבר הפנים והכנסת האורחים הטבעית. בכל אלה אנו לוקים! ואולי נותר בנו עוד שמץ, אך זה לעולם לא ישווה לרמות שידענו אצל זקננו. ואלה תמיד המחשבות שמייסרות אותנו בגעגועים, חנק בגרון ודמעה בעין. ברצון העז לחיות איתם עוד דקה! לנשק לאבא את היד ולנשק לאמא במצח!!! תודה לך שעוררת בי רגשות... שבת שלום!
 
למעלה