המימונה שלי 2005

  • פותח הנושא wan
  • פורסם בתאריך

wan

New member
המימונה שלי 2005

כמו בכל שנה ההכנות נעשות לא ביום אחד...אלא על פני 7 ימי החג..ואף יותר מזה...כשמדובר בריבות,מרקחות... אז הנה כמה מהדברים שהיו על שולחננו במימונה הזו. וללא מילים מיותרות..אעלה צילומים להנאתכם. מה שאצליח עכשו ..ומה שלא בהמשך.. תרבחו ותסעדו.
 

wan

New member
מנסה להחליט איזו מפה לפרוס השנה...

ההחלטה איזו מפה לשים-סידור שולחןו wan [מצורף קובץ jpg] ו 12:05 | 01/05/05 חשבתי לכבד את זכרה של סבתי...ולהשתמש בצעיף -שיבנייה המרוקאית שירשתי.. אך מחשש שיקרה לו משהו.. רק צילמתי.. עצם הוצאתו..היה כבר כבוד לזכרה... וההחלטה נפלה על סידור אחר.
 

wan

New member
אז החלטתי על זו מעל

אז המפה של המימונה יצאה -מפת פייזלי משי וזהב.עבודת יד. כמו בכל שנה. אך בנוסף.. אהבתי לפרח הלוטוס..לא התאפקה.. והוספתי מעל לאורך ראנאר עם פרח לוטוס לכל אורכו..
 

wan

New member
מתחילים לארגן עוגיות והשאר על מגשים

 

wan

New member
וגם פירות טרופיים טריים

מנגוסטין ממ העונה החלה פה.. הולך נהדר עם דוריאן. האסיאתיים מחשיבים את המנגוסטין למלכת הפירות. והדוראין למלך הפירות... המנגוסטין נאכל אחרי אכילת דוריאן..לניטרול החום שהדוריאן מייצר בגוף..
 

בדאוויה

New member
WOW פעם ראשונה אני רואה כך את

המרוזיה בצורת פירמידה. יפה מאד. בד"כ מכינים אותה בצימוקים ואגוזי המלך. אני מבינה ששמת צנוברים, נכון? בכל מקרה, זה נראה טעים יאמי יאמי
 

בדאוויה

New member
כבר מתקנת את עצמי../images/Emo13.gif

אלה לא צנוברים אלא שקדים קלופים לבנים. טעים טעים ביותר.
 

wan

New member
מרוזיה אולי את מכירה כך

בשנה שעברה הכנתי אצל אמא מצימוקים בהירים. השנה הוכנה מצימוקים כהים
 

בדאוויה

New member
התכוונתי למרוזיה בדיוק כפי שעשית

עם צימוקים כהים עם אגוזי המלך. פשוט את הוספת לצימוקים גם אגוזי המלך וגם שקדים לבנים קלופים. דווקא המרוזיה שלך נראית טעימה להפליא. ואנוש, מהו המתכון למרוזיה? נגיד 1/2 ק"ג צימוקים שחורים. מכאן, תמשיכי לעמרה
 
למעלה