סקר גנטי מורחב

סקר גנטי מורחב

הוצע לנו לעשות לבן הזוג סקר גנטי מורחב (בודק כ-200 מוטציות), ולא להסתפק בבדיקות שביצע דרך הקופה (ביצע 19 בדיקות).
העלות היא כ-2000 ₪.
זה גם אומר לעכב את כל התהליך בכ-5 שבועות, וגם אין לזה סוף...
מצד שני, אולי עדיף ללכת על בטוח.
כמה קריטי בעיניכם?
 

kobi932

New member
היי

אני חושב שאת השאלה ששאלת את צריכה להפנות אליך כמה זה באמת קריטי לך ?מצד אחד להיות בטוחה שהילד בריא מצד שני מה הסיכוי שהוא יהיה חלילה וחס חולה במחלה גנטית ? אם מה את יכולה לחיות יותר טוב אם האי הידיעה המוחלטת שהילד בריא ? או שהספק מתגנב בליבך ואת מוכנה להפסיק אותו במחיר של עיכוב התהליך בכמה שבועות ובתשלום לא מבוטל את תמצאי כאן נשים שזה היה חשוב להם הידיעה שהכול בסדר ואת גם תמצאי כאן כאלו ששה בהחלט היה חשוב להם תסמכי על הרגשות שלך ועל האנסטינקטים שלך מה הם אומרים לך ?
 
כמו שקובי אמר זה מאוד אישי

כל סיפור ההורות הוא מסע של חוסר שליטה. כל אחד מחליט איפה לשחרר ומה הגבול שלו. כמו שקובי אמר, צריך להיות שלמים עם ההחלטות. אני עושה מה שצריך, אבל עם בדיקות גנטיות מורחבות וחיפוש בעיות יש לי בעיה, יותר אתית/מצפונית. אין לזה סוף והגנטיקה אינה חד משמעית וזה רק מקשה לפעמים. ילדים גם לא מושלמים וזה גם בסדר. מה הגבול לעשות הפלה??

מכירה מי שעשו את כל הבדיקות ועדיין יצאו ילדים מושלמים עם אתגרים, והם שלהם גנטית, והמשפחות מאושרות. מזכירה שהמצב הכי נפוץ הוא אוטיזם, 1:70-1:100, ולא מגלים בשום בדיקה. ועדיין יולדים ילדים. ויש סיכונים בלידת תאומים, ועדיין נשים מבקשות תאומים.
 
למעלה