בודקת את המים

לוליש79

New member
בודקת את המים

בכאב רב מתחילה לחשוב על תרומת ביצית. אני יחידנית ואזדקק לתרומה כפולה. נכון להיום משתמשת בזרע מבנק בארה"ב שבין היתר בחרתי בגלל המידע הרב שיש לי על התורם. מה האפשרויות שלי במידה ואני מעוניינת לקבל מידע רב ככל היותר על התורמת שלי (לא רק מבחינת מראה) ולהשתמש בזרע מחו"ל גם כן.
שאלה נוספת, האם אחוזי ההצלחה של המסלולים השונים ידועים?
 

kobi932

New member
היי

יש כיום מסלולים שבהם ניתן לקבל אנפורמציה על התורמת (פרט למראה ) את מקבל אנפורמציה על השכלה עבודה תחביבים ואם יש ילדים גם אנפורמציה חזותית (תמונה של הילדים ) אחוזי ההצלחה במסלולים השונים אינם ידועים כולם מתגעים שאחוזי ההצלה עומדים בין 70 ל 80 אחוז בפועל זה יותר מורכב כי לא כולם וגם לא רובן נקלטות בסבב הראשון או אלו שבאים אחרי השאלה מתי נקלטים באיזה סבב אבל שוב בסופו של דבר הרוב מחבק ילד השאלה היא רק באיזה סבב זה מצליח את גם צריכה לשאול את עצמך אך את רוצה להתחייל את הסבב הראשון עם מוקפאים או טריים למרות שגם כאן אין הבדל גדול רק שההמלצה היא שאם יש אפשרות להחזרה ראשונה טריה אז זה מומלץ שמעתי שיש מסלולים בארה"ב שבהם יש הרבה יותר מידע על התורמת אם המסלול הזה רלוונטי לך רק לקחת בחשבון שהעלויות שם הרבה יותר יקרות
 
לא מדוייק קובי...

חלק מהמסלולים בהחלט מפרסמים סטטיסטיקות. באירופה אני חושבת שזה אפילו חובה- אפשר להסתכל באתרים בחו''ל של המעבדות. בדקתי את זה לפני שבחרתי מסלול (לפני שלוש שנים).

מה שכן שימי לב מה מפרסמים- בטא חיובית או דופק. זה לא אותו דבר. לידה תקינה זה כמובן משתנה יותר בעייתי כי הוא גם קשור לבריאות האם ותקינות ההריון בלי קשר לעובר.
 
ברוכה הבאה

לגמרי מבינה את התחושת הכאב אך יכולה להגיד לך בתור אמא יחידנית לבת 4 שאפשרות התרומה איפשרה לי אושר גדול ואת הזכות להפוך לאמא לילדה מהממת.
מהמסלולים שאני מכירה בארץ המידע יחסית דל, יש לך אפשרות לקבל מידע רב יותר על התורמת דרך מסלול עלית שהוא מסלול אמריקאי שיש לו גם שלוחה בקפריסין, ובאופן עצמאי עם מסלולים בארצות הברית וספרד. העלויות הרבה יותר גדולות
איילת
 
למעלה