תרומת ביצית - איך מתחילים בכלל

  • פותח הנושא chogo
  • פורסם בתאריך

chogo

New member
תרומת ביצית - איך מתחילים בכלל

אז קיבלנו את הבשורה!
היי כולם, קצת רקע.
אני בת 44, נמצאת כ 4 שנים בטיפולי פוריות שבינהם נולדה לנו ילדה מהממת והיום היא בת שנה וחצי. אנחנו מטופלים אצל ד"ר איתי בר חוה. מיד אחרי הלידה חזרנו לטיפולים במטרה להשיג הריון נוסף ולצערי אחרי שנה וחצי אינטנסיביים שבהן 90% מהשאיבות הרבות שעברתי היו שאיבות של זקיקים ריקים, אתמול ד"ר בר חוה הודיע לנו שאין אופציה אחרת וצריך ללכת לתרומת ביצית! האמת שהוא כבר לפני שנה התחיל לרמוז לנו בנושא אך במקביל גם אמר שאם יש לנו סבלנות אז אפשר לנסות ולהפיק ביציות משלי. כאמור, עד אתמול.. זהו... צריכים לפנות לדרך חדשה.... וזה בסדר.. אני חושבת.. השיקול הוא אם להשאיר את הבת שלנו "לבד" או עוד ילד/ה מתרומת ביצית אז אין בכלל שיקול וברור שהולכים על תרומה.
ועכשיו הבילבול... עם מי יוצאים למסע החדש הזה? מנור? הדסה? ממשיכים עם בר חוה? אולי הולכים על רופא אחר? בשנה הראשונה של הטיפולים היינו אצל פרופסור וייסמן המהמם (שלצערי לא הצליח להביא אותנו להיריון המיוחל) אז אולי כדאי לחזור אליו? יש כאן כל כך הרבה דעות וכל כך הרבה המלצות, חלקן טובות וחלקן שליליות, יש כאן הכל מהכל.... וזה נורא מבלבל. . (וכן. קראנו את קו המשווה) אני אפילו לא יודעת מה לשאול, יש כל כך הרבה שאלות שרצות בראש, אני מניחה שאשמח לתובנות מזוגות שעברו את זה וגם הצליחו לחבוק בילדה המיוחל. הנטייה שלנו זה ללכת על מנור (מסלול תמונה). האם זה נכון? מומלץ? מישהו יודע מה הם אחוזי ההצלחה של מנור? של בר חוה? אולי רופא אחר? כמה זמן התהליך לוקח? הרי כל החלטה בתהליך כזה צריך לקחת בכובד ראש..
תודה למי שהגיע עד כאן... ❤️
 

kobi932

New member
היי

אני מאמין שכול החברות שמתעסקות בתחום טובות (למעט אחת שהיא ממש גרועה )אני מאמין שגם אחוזי קליטה אין לי יכולת לבדוק אבל לדעתי הם די זהות לכי לשמוע את כולם הכול תלוי למי את הכי מתחברת את גם צריכה לשאול את עצמך איזה תהליך בדיוק את רוצה לעבור לקבל עוברים טריים ? מוקפאים ? לעבור תרומה של ישראלית ? לטוס לחו"ל ? אחרי שתדעי מה הכי נכון לך את "תנקי " את האופציות הפחות רלוונטיות לך לרוב התהליך די מהיר מרגע התשלום בין חודש לחודשיים גם מאוד חשוב לדעת שרוב הבנות שעוברות את התהליך (לצערי לא כולם ) בסוף מחבקות ילד השאלה רק באיזה סבב זה מצליח להם אם זה בראשון או אלה שבאים אחריו לקחת את הכול החשבון שלא לכולם זה מצליח לא בראשון וגם לא בשני גם אנחנו בחרנו מסלול עם תמונה שבוחרים מסלול עם תמונה צריך להיזהר לא לפתח רגשות כי את הופכת להיות יותר מעורבת וזה הופך להיות יותר ריגשי לעשות את זה בקלילות ובקור רוח ולבחור על פי האינטואציות שלכם מותר להתבלט ולהתחבט חשוב רק להיות שלמים עם ההחלטה
 

chogo

New member
תודה!

ללכת לשמוע את כולם... מבחינתי... זה פסיכי.. ברגע שההחלטה התקבלה אני ממש רוצה להתחיל.. אני יודעת שבהליך כזה אין מקום לאימפולסיביות.. למזלי בעלי אדם הרבה יותר שקול.. אתה יכול לכתוב לי בפרטי מי זאת החברה הגרועה ומי היה הרופא שלכם? מתלבטת אם לעבור רופא או להישאר אצל בר חוה שמכיר אותי ואת הגוף שלי.. שיודע מה נכון לי ומה לא והכי חשוב שכבר הוכיח את עצמו ובזכותו יש לנו ילדה
 

chogo

New member
אהה.. ועוד דבר

אני יודעת שאני לא רוצה תורמת ישראלית ואני יודעת שאני לא רוצה לעבור את התהליך בחו"ל. אגב... מה ההבדל בין טריים למוקפאים? נראה לי טריים עדיף לא?
 

kobi932

New member
המשך

יפה אני רואה שכבר צמצמת כמה אופציות אם את רוצה טריים יש 2 שמתמחות ל.ב ומנור ההבדל בין טרי למוקפא בטכנולוגיה של היום הם זעירות אבל נהנחה הרוווחת היא שאם יש אופציה להחזרה ראשונה טרייה זה עדייף פעם ההבדלים באיכויות שלהם היו גדולות בטכנולוגיות של היום הם מינוריות
 

kobi932

New member
תשובה

אני לא נוהג לכתוב בפרטי ארשום לך כאן אם תעברי קצת ותפשפשי בתגובות של בנות כאן תמצאי הרבה תגובות וחוות דעת שליליות על אמבריון אבל שוב אני לא עשיתי דרכם לכן אני לא באמת יודע אני גם לא מכיר את בר חווה ואת אופן הטיפול שקיבלת זה יהיה חוסר אחריות שלי להמליץ לך אם להישאר או אם לעבור למרפאה אחרת אנחנו עברנו את התהליך במרפאה אחרת
 
ברוכה הבאה

לגמרי ברור הקושי והבילבול ונשמח לעזור עם כל שאלה, את מוזמנת גם לכתוב לי מסר בפרטי אם לא תרצי כאן
עם מי בר- חוה עובד?
גם אני הייתי מטופלת של בר חוה ועשיתי דרכו, אז הוא עבד רק עם חברת מנור.
את מעלה סימני שאלה נכונים האם להשאר אצלו או לעבור רופא, גם וייסמן עובד עם מנור ד"א.
מה שאני ממליצה הוא לחשוב מה חשוב לכם, החזרה בארץ או גם בחו"ל, התחייבות על מספר עוברים, עם תמונה/ בלי ולפי זה לבחור את המסלול ואז את הרופא
יש אמנם חשיבות לרופא, אבל בתרומת ביצית יש לא מעט חשיבות לאיכות ומספר העוברים שמתחייבים אליהם
איילת
 

chogo

New member
תודה איילת.

בר חווה עובד עם מנור ועם מרפאה בקפריסין. הנטייה שלנו ללכת על מנור. קצת מלחיץ אותנו שרוב הנשים הן מקייב.. (גם אני וגם בעלי ספרדיים עם נטייה לצבעים שחומים). אני מודה שאני יותר "זורמת" בעניין בכלל בכל הנושא.. בעלי הרבה יותר חושש.. בעיקר מהפחד שהוא לא יתחבר..(הוא גם פוחד שעכשיו אני נלהבת ורוצה כבר להתחיל ואחרי הלידה בע"ה אני גם לא אתחבר). האמת שאין לי ספק בחיבור ביני לבין הילד או ילדה שיוולדו (אמן). לא יודעת מאיפה יש לי האומץ להגיד דבר כזה בכל כך הרבה ביטחון. אני קצת מפחדת שבעלי לא יתחבר.. יש לנו ילדה "משלנו" מדהימה והחיבור בינהם מאוד חזק. אני מפחדת שאם הוא לא יצליח להתחבר היא תהיה הפייבוריטית וזה יורגש.. לא יודעת ... אולי אני סתם בסרט. אבל הפחד הגדול שלי הוא הצפייה! אני יודעת שיש סיכוי גדול שלא נצליח להרות בפעם הראשונה ואולי גם בפעם השניה וחלילה השלישית.. אבל אני מפתחת צפייה מאוד גדולה שנעבור את הטיפול הראשון ובום.. יש הריון תקין וילד או ילדה.. איך ממתנים את זה? אני לא מצליחה לשלוט על זה ואני פוחדת שזה ירסק אותי.
כן.. אני אשמח לשמור לי את הזכות ולדבר במסר הפרטי.. אולי בעתיד.. כשנתקדם בתהליך.. תודה!
 
לגבי המסלולים
בר חוה עובד עם חברה אמריקאית (elite) שעובדת גם במרפאה בקפריסין. מסלול יקר יותר אבל יש די הרבה מידע על התורמות, מבחר של תורמות ממקומות שונים בעולם.
אמנם היה לי איתם קשר לפני כ 6 שנים ( לפני שבר חוה הכיר אותם) אבל אז היתה אפשרות להביא את המוקפאים לארץ מה שאין בדר״כ למרפאות בקפריסין.
אישית אני מכירה גם את הציפיה וגם את ההתרסקויות, לא בטוחה שניתן למנוע אותן
ישנם מסלולים שלא מוזכרים בקו המשווה כגון אימהית ו moms project שמביאעם לארץ מוקפאים מאוקראינה
התורמות מאוקראינה לא תמיד בהירות עם עיניים כחולות, למרות שאני עם עיניים כחולות וביקשתי תורמת עם עיניים כחולות קיבלתי תורמת עם עיניים חומות והבת שלי עם עיניים חומות ( כהות)
שיהיה בהצלחה
איילת
 

goldib

New member
תרומת ביצית - איך מתחילים בכלל

אין ברירה, צריך לבדוק היטב בין הגורמים הפועלים בתחום: האם זוהי חברה או מרפאת רופאים מומחים? כמה שנים הם בתחום? האם עוברים טריים או מוקפאים? האם צריך ליסוע לחו"ל או שמביאים עוברים טריים להחזרה בארץ? מה מגוון המסלולים והאפשרויות? האם יש להם מסלול שמתאים לך מבחינת כמות החזרות והמחיר? אם לא הושג הריון אחרי מספר החזרות האם נותנים לך החזרה נוספת ללא עלות? האם יכולים לתת לך מתורמת עם מאפיינים שתבקשי (צבע עיניים, שיער וכד')? האם בודקים את התורמת מבחינה רפואית, סוציואקונומית וכד'? האם אפשר לבחור תורמת מתאימה מתמונה? מה הזמינות, האם תוכלי לקבל מיידית? וכמובן עוד שאלות שתמצאי לנכון לבדוק.
 
פשוט מתחילים....

המידע מציף- כמו איילת אני ממליצה בחום לעשות ממש רשימה מה חשוב ומזה להתחיל. ברגע שיודעים על מה לא מוכנים להתפשר יותר קל. אם היתה מרפאה אחת שיש בה רק יתרונות, רק ביקורות מעולות, והכל היה מושלם אז לא היה צורך לבחור...

אחרי זה פשוט פועלים עם הבטן. מתחילים לרחרח ולקרוא ומרגישים למה ולמי מתחברים. גם על סמך חוו''ד פה. לא מדברת על טוב ורע אלא על סגנון אישי. אני דברתי עם שלוש חברות, קראתי עליהן (גם באתרים בחו''ל! המעבדות מקבלות ציונים והמידע על אחוזי הצלחה הרבה פעמים מפורסם). הבנתי די מהר למי אני מתחברת.

מעבר לזה נשמע שאת בכיוון הנכון. תרומה זו דרך נהדרת וקלילה להגדלת המשפחה. מבחינתי זה מסלול VIP עם סיכויים גבוהים בהרבה אז למה לא? אחרי תשעה חודשים ושטופת הורמונים את מאוהבת קשות בקופיף הנולד ועם חיוך אינפנטילי בדיוק כמו עם הילד הביולוגי (בעיקר אם מניקים). לגבי בעלך קשה לי לסייע, בד''כ הנשים הן הבעיה, הרי הילד הוא גנטית של הגבר. יש לי ילד ביולוגי וילד מתרומה. אין שום הבדל ביניהם.

בהצלחה
 
למעלה