הטסת עוברים מחו"ל

מאיה 2109

New member
עזרת מאוד

פניתי למשרד הבריאות, קיבלתי רשימה של מפראות שניתן לייבא משם.
פחות או יותר הבנתי את התהליך.
טסה לקייב בקרוב לגשש ב-4 מרפאות ואז אבחר סופית במרפאה.
אעדכן כמובן.
מקווה לטוב.
 

kobi932

New member
אשמח תמיד לעזור

הילד לא דומה לי ולא לאישתי הוא מאוד דומה לתורמת וממש מזכיר את אחותו הביולוגית למחצה (לתורמת יש בת ויש לנו תמונות שלה )הוא לא דומה לנו ויזואלית ולא בצבעים שאנחנו מסתובבים בייחד (מרכזי קניות או סתם ברגל )אנחנו מקבלים הרבה תגובות מאנשים שלא מכירים אותנו ואת הסיפור האישי שלנו יש מגוון רחב של תגובות של אנשים זרים אני אציין כמה מהם שאלו את אישתי אם היא המטפלת של הילד שאלו אותנו אם אמצנו אותו שאלו אם אנחנו השכנים שלו שאלו אותנו אם אנחנו קרובי משפחה שלו היו גם תגובות כמו חטפתם ילד ? גנבתם ילד ? (הומר של ישראלים ) שאלו אותנו למה שניכם שער שחור והילד בהיר שער שאלו אותנו למה צבע העניים שלו כחולות מראה החיצוני מאוד מעסיק אנשים אנחנו מנסים לשמור על קור רוח ומנסים לקחת הכול בהומר לקחנו בחשבון שהוא נולד שאנשים זרים ישאלו שאלות לא לקחנו את זה לכיון של להעלב של להיפגע לכעוס ולחנך את כול העולם ואישתו אני חייב לציין שהולכים בכיוון שאנחנו בחרנו האנרגיות שלנו ושל האנשים מסביבנו הרבה יותר טובים אנחנו גם לא בקטע של צאו לני מהרחם וזה לא עניין שלכם אנחנו מאוד מבינים את הצד השני ומכילים אותם
 

הילה724

New member
לרותם

בגלל שעניין המראה מאוד היה חשוב לי אני אענה לך:
קודם כל לא ראיתי תמונה של התורמת ולא הייתי מעוניינת בכך.
יש לנו ילדים ביולוגיים שדומים לנו חוץ מילד ביולוגי אחד שלא דומה לנו בכלל ויצא בצבעים אחרים לגמרי משלנו, גנטיקה משפחתית רחוקה כנראה... והילד שנולד מתרומה לא דומה לבעלי והוא ממש הכפיל של הילד הביולוגי שלא דומה לנו... מדהים כמה שהם דומים.
מקווה שכתבתי ברור
&nbsp
 

kobi932

New member
לא

לא בחרנו בצבעים שונים משלנו בכוונה אבל הבחירה עצמה הייתה חשובה לנו הצבעים לא היו פקטור בבחירה לתהליך עצמו הוא גם יצא בצבעים בהירים יותר מהתורמת לו צבע עיניים כחולות (זה יכול עוד להשתנות ) לתורמת חום צבע שער שלה חום כהה שלו בהיר מאוד
 

TWEETY =^.^=

New member
יכולה לספר לך שאני בחרתי אחרת

אני החלטתי שאני מממשת פנטזיות, וככה עשיתי, יש לי ילד ביולוגי שהוא כפיל שלי, אני בחרתי משהו הפוך לחלוטין,, שבדי אמיתי שאין דברים כאלה, אם אפשר לצרף פה תמונה אצרף של שניהם כדי שתראי את ההבדלים.
תגובות לא מעניינות אותי רק מצחיקות, זה מגיע לזה שאומרים שיש דמיון ביניהם ורק הצבעים שונים, אז בטח הגדול גם היה ככה כשהיה קטן... וכלמיני תגובות. שורה תחתונה, כל אחת בוחרת אחרת, ממניעים אחרים, מאני מאמין אחר....
מה שלא תבחרי, אני מאחלת לך שיצא לך נסיך/ה בדיוק כמו שאת רוצה ומדמיינת.
 

הילה724

New member
לרותם

בחרתי צבע עיניים ושיער כמו שלי.
עד גיל 3 חודשים בערך העיניים היו כחולות והתחלפו לחום.
יש לי שכנה עם תאומים בן ובת בני 3 מתרומה. הילדה מאוד כהה (שיער שחור, עיניים כהות, עור כהה) והילד יצא שוודי (שניהם מאותה תורמת).
 

kobi932

New member
פרט לתמונה

את לא מסתמכת על התמונות בלבד ההיגיון שלי אומר שהמרפאה מבקשת תמונות שבהם הן הכי דומות לעצמם עם הכי פחות "שיפוצים " אנחנו גם קיבלנו יחסית הרבה תמונות מכול מיני גילאים בחיים שלה מקטנות ועד בגרות פרט לתמונות את מקבלת דווח מלא ומפורט על חזות ונראות התורמת משקל גובה צבע עיינים צבע שער השכלה תחביבים מקצוע שלה גוון עור סוג דם של התורמת וגם תמונות של הילדים שלה אבל יש כאן לכאורה "מלכודת" כי את לא רואה תמונות של ההורים שלה סבים שלה אחים אחיות שלה אז את לא באמת יכולה לדעת איזה גנים שקשורים לנראות יש אצלה במשפחה אני אתן לך דוגמה(להמחשה בלבד) את מחפשת משהיא עם צבעים כהים וראית תמונה של תורמת שבצבעים מתאימה לך יכול בהחלט להיות מצב שהיא ירשה את הגנים לדוגמה של האבא שלה ואמא שלה הייתה בהירה ויש לה אחים בהירים (את לעולם לא תדעי ) כי לא מספקים לך תמונות שלהם או איזה שהוא אנפורמציה יכול בהחלט להיות סיטואציה שבחרת בה ושנולד ילד עם נראות בהירה גם בגוון עור גם בצבע עיניים וגם בשער אני יתן לך דוגמה יותר טובה ואפילו לא תאורטית אנחנו בחרנו משהיא עם צבע שער חום כהה הילד נולד עם חזות בהירה ולא קיבל ממני בנראות כלום ושום דבר יכול הבחלט לקרוא סיטואציה ששאר הילדים שבעתיד (לפחות אנחנו מקווים שיהיה לנו ) יש לנו עוד מוקפאים מאותה תורמת יצאו דווקא בנראות כהיים יותר יכול גם בהחלט להיות שדווקא ילדים שבאו מאותו זרע ומאותה תורמת לא יהיו דומים וגם לא יזכירו בנראות אחד את השני
 
עונה גם..

אני יחידנית עם תרומ תזרע, יש לי ילדה מביצית שלי בת 3.7 ותינוק בן 7 חודשים מתרומה כפולה.
&nbsp
שני הילדים דומים קופי אחד לשני! והילדה שומה לי וגם אומרים לי שהילד דומה לי.. לא ראיתי תמונות של התורמים אבל בחרתי צבעים אופיינים אלי - שיער חומות, עיניים חומות. לשני הילדים עיניים חומות, לילדה שיער חום ולתינוק היה שיער חום והוא מתחלף לבלונד. לא יודעת איך יהיה כשיגדל.
&nbsp
בכל מקרה אפחד לא משער שהתינוק "לא קשור אלי גנטית".
&nbsp
&nbsp
 

מאיה 2109

New member
הטסת עוברים מחו"ל

שלום.
אשמח לשמוע ממי שמכירה, איך מטיסים עוברים קפואים מחו"ל לישראל?
1. צריך אישור מיוחד ממשרד הבריאות?
2. צריך אישור של חברת התעופה?
3. צריך אישור מראש מהיחידה להפריה חוץ גופית?
4. הבנתי שיש מיכל מיוחד עם חנקן, מאיפה אפשר להשיג?
תודה מראש.
 

kobi932

New member
היי

על מנת להביא עוברים מוקפאים צריך שיהיה למרפאה אישור ממשרד הבריאות למרפאה הרלונטית את לא צריכה להתעסק עם כול הלוגיסטיקה והאופרצייה המרפאה שאת עוברת בה את כול התהליך היא עושה הכול העוברים המוקפאים מועברים במיכל מיוחד שמכיל חנקן גם לגבי המיכל את לא צריכה לדאוג המרפאה עושה הכול
 

kobi932

New member
המון בהצלחה

והכי חשוב להבין שזה תהליך ושלפעמים זה לוקח יותר זמן ממה שחשבנו אנחנו לרוב חושבים שיש לנו שליטה בחיים בתהליך הזה כמעט ואין לנו שליטה וחשוב לדעת לקבל את זה
 

מאיה 2109

New member
ברור לגמרי

מקווה שיצליח מפעם ראשונה.
בגדול אין לי בעיה של קליטת ההריון, הבעיה שלי זה הגיל והביציות שלי שכבר לא מתפקדות לצערי (הזדקנו להן הרבה לפניי
)
בכל מקרה, אחרי הרבה התלבטויות והרבה מחשבות והרבה חששות, קיבלתי החלטה שזה מה שאני עושה.
אז כן, אספתי את עצמי והכנתי את עצמי נפשית ויודעת ב-100% שגם אם זה לא ילד גנטי שלי, הוא יקבל את כל החום ואהבה כאילו שהוא כן שלי.
ויש קצת התרגשות לקראת הלא נודע, הסבלנות חסרה לי קצת, אבל בדרך לגייס גם אותה.
וזה שאין שליטה בחיים, הבנתי כבר בערך בגיל 10 :)
מקווה מאוד שיעבור בשלום.
תודה.
 

Mic0137

New member
הטסת עוברים באופן פרטני

היי,
הדברים שאני כותבת לך הם מבירור שעשיתי ועדיין לא ביצעתי.
את צריכה להכין את כל האישורים של המרפאה ושל המדינה ממנה את לוקחת את התרומה. (כמו fda בארצות הברית).
לאחר מכן צרי קשר עם משרד הבריאות, זאת לאחר שיש לך כבר עוברים, כל עוד אין לך עוברים הם לא ידברו איתך. הרופא האחראי (עד כמה שידוע לי הוא דר' לוטן, ניתן לשוחח איתו טלפונית אבל לאחר שיש לך את העוברים).
את צריכה לדבר עם מנהל מחלקת ivf שלשם את רוצה להעביר את העוברים, זה במקביל לשיחה שלך עם משרד הבריאות ולקבל אישור שיסכימו לקלוט את העוברים.
בסוף חברת התעופה, טיסה ישירה, את צריכה לדבר עם מחלקת הביטחון שאחראית על חומרים מסוכנים שתאשר לפ וזה ניתן לעשות לאחר שיש לך כרטיס, אל על לא עושים בעיות שוחחתי עם גנית סגל.
המיכל צריך להיות איתך כל הטיסה בצורה ישרה, אפשרי שיהיה בזמן ההמראה והנחיתה בתא של הדיילות קשור (רצוי באזיקון) כדי שלא יפול, אסור שיעבור שיקוף.
דיברתי עם מספר בנות שעשו את התהליך, אמרו שעבר חלק.
מקווה שעזרתי!
בהצלחה!
 

Mic0137

New member
דבר נוסף

אם את רוצה תוכלי לצורך ההעברה עצמה להשתמש בחברת שילוח ואז הם עושים את כל הטיסה, תמורת תשלום כמובן.
את תצטרכי להביא רק אישור של משרד הבריאות ובית החולים שמסכים לקבל את העוברים.
שוב, זה ניתן לקבל רק לאחר שיש לך עוברים ולא לפני התהליך.
 

Mic0137

New member
אישורים מראש

משיחה שלי עם דר' לוטן לא ניתן להכין אישורים מראש, גם לא של המקום שקולט וגם לא של משרד הבריאות, הכל נעשה רק לאחר שיש לך עוברים ולא לפני.
כל השאר הוא אחד לאחד כמו שאורחת לרגע רשמה.
בהצלחה!
 
למעלה