האם מישהי עברה תרומת ביצית בארץ?

אוקיי, אז אולי שינו את התנאים

זה מאוד משמח לשמוע את זה, כי זה היה זוועה כשאני הייתי שם, לפני כשנה וחצי.
וכן הכינו אז שלוש נתרמות לתורמת אחת, וכפי שסיפרתי זה לא ממש צלח..
 

שירה30001

New member
האם מישהי עברה תרומת ביצית בארץ?

ויכולה לספר מנסיונה איך זה מתנהל?, לכמה ביציות / עוברים מתחייבים?
באיזו איכות? , מי התורמות? .... הצלחות ?

אפשר גם בפרטי

תודה וסופ"ש נעים
 
נכון, אני עברתי

אין התחייבות למספר עוברים בכלל, אלא רק לביציות. יש התחייבות לביציות בשלות, אך לא לעוברים בכלל לא לכמות ולא לאיכות. זה היה די מזמן ואני כנראה הדחקתי אז כבר לא זוכרת מה התחייבות- לכמה ביציות, אני חושבת שההתחייבות היא לארבע אבל אינני סגורה על כך. אפשר למצוא בקלות באינטרנט את המידע.
אני לא הייתי מרוצה בסופו של דבר.
היה סבב אחד שבו כבר הכנתי את הגוף והרחם להחזרה וברגע האחרון, ביום השאיבה של התורמת, התברר שהיא לא ייצרה מספיק ביציות לשלוש נשים שהתכוננו להחזרת עוברים, וביטלו אותי.
כלומר, תמיד מנסים להגיע לשלוש נתרמות לאישה אחת, וזה המון, ולא ריאלי. להערכתי הרבה קורה מקרים כאלה של ביטולים לפחות של אישה אחת ברגע האחרון.
בסבב השני עם תורמת אחרת שבחרתי גם התקשרו ביום השאיבה לומר שהתורמת שבחרתי לא ייצרה מספיק ביציות, אך למזלי יש תורמת אחרת שייצרה מספיק ביציות ואחת הנתרמות שלה בסוף לא הייתה מוכנה להחזרה, ולכן אני יכולה לתפוס את מקומה.
זה היה מהרגע להרגע לשמוע את הנתונים על התורמת ולהחליט אם מתאימה לי התורמת החדשה שלא בחרתי מראש. החלטתי ללכת על זה.
היו ביציות בכמות שאליה התחייבו, אך העוברים שנוצרו לא היו באיכות מקסימלית כלל. הוחזרו שני עוברים באיכות בינונית ואת שאר העוברים (שהיו באיכות אף נמוכה מזו) גידלו במשך עוד כמה ימים לפני ההחלטה להקפיא, וכמובן שלא נותר מה להקפיא.
נכנסתי להריון מטיפול זה אבל לצערי הוא נפל יותר מאוחר.
לאחר מכן, החלטתי ללכת על מסלול חו"ל מכיוון שהגעתי למסקנה שבסופו של דבר הוא יותר משתלם אפילו כלכלית כי הוא עולה יותר אבל גם מתחייבים ליותר.. עדיין לא יכולה לדווח על הצלחה לצערי (אני כבר בסבב שלישי של החזרה מאותה תורמת- כלומר החזרת טריים ומוקפאים, כאשר שני הקודמים לא צלחו).
&nbsp
 
זה מזעזע אותי

עכשיו אני מבינה למה אחרי שלקחתי כל כך הרבה הורמונים, אמרו לי שיש בעייה עם התורמת, וצריך לדחות את הטיפול בחודש, ולהתחיל מחדש עם ההורמנים.
היתרון העיקרי של ההתנסות בתרומה מהארץ היה ללמוד את הנושא, מידע שנצבר מניסוי ותהייה של הרופאים, למשל, איזה פרוטוקול משפיע עלי טוב יותר, מה כמות ההורמונים הנדרשת שעלי ליטול, כדי שתהיה לי רמה הורמונלית מספקת לאחר ההחזרה, כל זאת, תוך הפסד יחסית מצומצם של כסף. מעבר לכך, לא יכולה לומר שהייתי מרוצה, אבל ייתכן שיש הבדלים בין בית חולים אחד לאחר.
 
למעלה