מנסה להתרגל לרעיון

הלל שלום

כפי שהסברתי דרכי הייתה ארוכה אבל אשמח לשתף הרופא הראשון שאמר שעליי לעבור לתרומת ביצית היה פרופסור משיח ...אחר כך עברתי לרופא אחר פרופסור דניאל זיידמן ואחרי 5 ניסיונות נוספים עברתי לתרומה המנצחת.
 
מנסה להתרגל לרעיון

אתמול ככה עברתי כאן על ההודעות, אני מגיעה מהפורום ״השכן״ פוריות, וכמות המידע שקראתי פשוט היממה אותי. הסיפור שלנו בקצרה- אנחנו מטופלי ivf.
3 הזרעות, 5 שאיבות, 7 החזרות, כולם ללא הצלחה. יש לי רזרבה שחלתית נמוכה, אני לא מגיבה הכי טוב לטיפולים (למרות שהשניים האחרונים היו הכי טובים שלי מבחינת כמות ביציות שנשאבו), כיוון שכמות ההפריות נמוכה יחסית, אבל מעבר לזה- הביציות שלי לא באיכות טובה- זו כנראה הסיבה שלא נקלטנו עד היום, ולכן הרופא הנוכחי זרק לנו כמה פעמים את האופציה של תרומת ביצית. אומנם הוא אמר שעם הגיל שלי והנתונים שלי בכל טיפול יש סיכוי שעוד ניכנס להריון, אבל כמובן שהוא קלוש ואי אפשר לדעת מתי זה יקרה, יכול בטיפול הבא ויכול לקרות עוד 10 טיפולים. אז.... אני אפילו לא יודעת מה אני רוצה לשאול, הרי ברור לי שכל דבר שאני אשאל התשובה תיהיה שזו החלטה שלנו, אבל אני כנראה מנסה להרגיל את עצמי לרעיון של תרומה. לא יודעת אם כדאי שנחכה עוד, בכל זאת הזמן כאן לא לטובתנו, ואני גיבורה גדולה להגיד כרגע שאין לי בעיה עם תרומת ביצית, הרי זה עדיף מכלום, ולפחות זה יהיה הזרע של בעלי, אבל ביום שאני ממש אצטרך להחליט אם כן ללכת על זה או לא יהיה היום שבו אני יודעת שאשבר... לא יודעת איך התהליך עובד, מה הפרוצדורה, האם ניתן לעשות בכלל בארץ, ואם כן מה עדיף- בארץ או בחו״ל, עלויות, מי מומלץ בתחום. אשמח לקבל קצת הכוונה, לפחות אני אתחיל להרגיל את עצמי לרעיון, תודה מראש!!!!
 
סוסונית יקרה

חשוב לי לומר לך שאני כל כך מבינה לליבך זו אכן החלטה לא פשוטה אני ובעלי החלטנו אחרי המון טיפולים וניסיונות שזהו! אין ברירה אלא לעלות לשלב הבא . אני יכולה לשתף אותך במה שעבר עליי באותם ימים גם אני הייתי צעירה יחסית כאשר הרופא שלי זרק את ההצעה תרומת ביצית...אני ממש התכחשתי לנושא אפילו בגוגל חשדתי לכתוב את צירוף המילים האלו מה עוד שיש לי ילדה בבית מהריון ספונטני בין טיפולים. אני החלטתי להגיע למספר מסויים של ניסיון הפרייה ולא נתתי לרופא או לבעלי ללחוץ בעניין וכפי שנאמר עשיתי המון הפריות....האמת הייתי כל כך סקפטית וחששתי פחד מוות שגם התרומה לא תעזור לי אז פשוט זרמתי עם הכלללל חששתי לפתח ציפיות ובסוף להתרסק אני זוכרת שאפילו לא בחנתי את התמונה של התורמת פשוט לא נעים לומר התנתקתי...ואז הגיע יום ההחזרה לא אשקר שבחדר ההחזרה שביקשו לחזור על מס ת״ז שלי לא בכיתי ...משהו בי אולי בנקודה הזו השלים עם המצב מה עוד שהתעקשתי עם הרופא שיחזיר שניים כי שוב העדפתי להכין עצמי לכישלון הוא חזר ואמר שלא כדאי משום שמדובר בבלוציסטים וזה לא כמו ביצית שלי אבל עדיין התעקשתי...לבסוף נכנסתי להריון ושניהם נקלטו...היום יש לי תאומים בני 7 חודשים נסיכים שלי...לא אשקר לך זה שהנושא לא קיים ונמצא בתוכי אבל מצד שני לא יכולה לתאר לך את האושר ואת החלק הזה הפאזל שהיה כל כך חסר . אני מעדיפה את התחושה הזו מהתחושה של כמו פריים ריק . אני קודם כל יכולה להגיד לך תנשמי עמוק תני לעצמך עוד קצת זמן ואם תרצי גם עוד ניסיונות ולבסוף אני בטוחה בכל ליבי שתביני שאין אבל אין שום אושר כזה בעולם אל תיפלי למקומות חשוכים הכל מסתדר בסוף לכאן או לכאן אפילו אם כרגע הדברים לא ממש נראים ככה תסמכי על עצמך והאינטואיציות שלך☺️
 

קובי932

New member
איפה ועם מי לעשות פחות חשוב עכשיו

איילת יכולה לשלוח לך לינק שמקשר אותך לטבלה עם כול העלויות המסלולים והחברות שמתעסקות בתחום לא סתם אני רושם לך בשורת הכותרת שאיפה ועם מי לעשות פחות חשוב אני חושב שבנקודת זמן שאת נמצאת בה עכשיו את צריכה לשאול את עצמך שאלה אחת אני רוצה להיות אמא ? או אמא ביולוגית ? תנסי לשאול את עצמך רגע את תקבלי תשובה הכי כנה והכי אמיתית כול השאר האנפורמציה נגישה מאוד וכולם כאן ישמחו לעזור לך כדאי להגיע לתהליך של תרומת ביצית צריך להגיע אליה בתחושת שלמות ומוכנות רגשית ונפשית
 
למעלה