שלום ותודה על הקמת הפורום

טליל8

New member
שלום ותודה על הקמת הפורום

הי לכולן/ם,
קודם כל תודה על הקמת הפורום. אני חדשה ומעט מוצפת, גם רגשית וגם מכמות המידע והאפשרויות....בלי להבין עדיין...ומוקירה כל עזרה ותמיכה.
השאלה הראשונה שלי היא האם מישהי מכירה את חברת אמבריון ומה חוות הדעת. הם אינם עושים החזרה בארץ וטוענים שיש לכך עדיפות רפואית. מישהי מכירה או ממליצה/דיסממליצה על חברה אחרת?
תודה
 

kobi932

New member
ברוכה הבאה

מה הכוונה עדיפות רפואית לא ברור לי ? בגדול גם אנחנו דיברנו איתם בטלפון ואנחנו באופן אישי שללנו אותם בגלל שאין להם אישור ממשרד הבריאות להביא עוברים בכלל לא טריים ולא מוקפאים הכול נעשה בחו''ל אבל יש בנות שזה מתאים להם לעשות טיול קטן בחו''ל ויש כאלה שלא התהליך שם נראה לנו לא מקצועי בעליל הם מטיסים זרע שהוא לא מוקפא ואחרי טיסה של כמה שעות הם מתחילים לעבוד איתו מיותר לציין מה קורא לזרע לא מוקפא אחרי כמה שעות במידה ויש לך בן זוג הוא יצטרך להגיע לשדה תעופה או לחילופין בבית מנת זרע ומשם זה נלקח לא על ידי רופא ושוב לא מוקפא לשדה (לנו זה לא נראה רציני בכלל ) עכשיו חשוב להדגיש זרע אחרי כמה שעות במבחנה לא אפקטיבי הם טוענים שבהקפאה גם מתים זרעים שזה נכון אבל אלה שמתים בהקפאה לא היו הכי חזקים בכול מקרה בהקפאה מתים בדרך כלל בין 10 ל 30 אחוז כך שבכול מקרה נשאר כמה מליונים (בהנחה שהספירת זרע של בעלך תקינה )
 
ברוכה הבאה

ממליצה לך לעשות חיפוש בפורום תחת המילה אמבריון
יש להם כבר אישור להביא מוקפאים לארץ? כבר שנתיים אני שומעת שאוטוטו הם מקבלים אישור
בגדול יש לך מספר אפשרויות לתרומה:
1. תרומה מתורמת ישראלית, זול יותר אך ישנו מספר מצומצם של תורמות והתורים ארוכים (נעשה בהלל יפה, איכלוב ואסף הרופא)
2. תרומה מתורמת מחו"ל, ישנן חברות שונות שעוסקות בכך חלקן מביאות עוברים טריים מאוקראינה לארץ וההחזרה נערכת בארץ (חברת מנור מדיק והמסלול של פרופ' בידר ולברון)
יש את המסלול של הדסה שעובד יחד עם מרכז בעיר ברנו בצ'כיה, ההחזרות נעשות בצ'כיה ומביאים מוקפאים לארץ
ישנם מסלולים שמביאים עוברים מוקפאים מאוקראינה לארץ: אימהית ו MOMS PROJECT
את יכולה לראות מסלולים בקו המשווה, אמנם הם לא מעודכנים UP TO DATE אבל זה ייתן לך מושג די נרחב http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/926/181463161/המומחים/תרומת_ביציות
איילת
 
למעלה