חדשה כאן, איך מתחילים?

חדשה כאן, איך מתחילים?

שלום לכולם
אני לא מאמינה שאני כאן בפורום... כבר זמן מה אני חושבת בכיוון תרומת ביצית. בת 40 עם רזרבה נמוכה. כשראיתי תוצאות בדיקה חשכו עיניי.קצת רקע: בעבר עשיתי IVF נכנסתי להריון אחרי 3 סבבים והייתה לי הפסקת הריון. אחרי 3 סבבים נוספים שוב הריון מוצח הפעם. אחרי כמה שנים חזרתי לטיפולים לילד שני והפעם כלום. אין תגיבה לתרופות, בקושי יש זקיקים, לפעמים אין ביצית בכלל. אני כבר אחרי משהו כמו 12 סבבים, אולי יותר, אני לא סופרת זה כמו עבודה. קשה לי פיזית קשה לי נפשית עוד יותר. הרופא שלי התחיל לדבר איתי על תרומת ביצית. אני במכבי. איך מתחילים? מה עשוים? כרגע אני החלטתי לעשות עוד טיפול ואחריו לפנות לתרומה.
סליחה על החפירות
 

אשרת 1972

New member
ברוכה הבאה לשהות קצרצרה

איך להתחיל - תחליטי האם את רוצה לטוס לטיפולים או לבצע את ההחזרות בארץ , וכן מה המידע שתרצי לקבל על התורמת ועם איזה רופא את רוצה לעבוד ( לא כל רופא עובד עם כל מסלול ) , עייני בקו המשווה בהודעות הנבחרות של הפורום המשווה בין המסלולים תתחילי לקבל כיוון ואז נוכל לעזור יותר .
לפי המסלול ניתן יהיה לכוון מה לעשות בדקתי שאת במסלול במכבי שיש בו החזר לתרומת ביצית , ככל שלא שדרגי למסלול אחר ועברי את תרופת ההמתנה , בדרך כלל הרופא שולח בקשה לאשר החזרה ( למכבי שי טופס בקשה שהוא ממלא ) ואז מאשרים תרופות וטופס 17 , המון בהצלחה .
 
למעלה