שאלה על תוצאות קודמות ותוצאות מתרומה

GNews78

New member
שאלה על תוצאות קודמות ותוצאות מתרומה

הי יקירות, אני מעוניינת לשמוע אם ישנן כאן נשים שלא הרו כלל לפני התרומה אבל כן הרו וילדו באמצעות תרומה.. הנשים שאני מכירה באופן אישי שילדו לאחר קבלת תרומה היו כאלו שבעברן הצליחו להרות באופן טבעי או באמצעות טיפולים אבל ההריון לא שרד. אני אחרי 3 טיפולים שלא נקלט הריון ומתחילה לחשוב על תרומה.. אשמח לשמוע מנסיונכן או ידיעותיכן. תודה רבה ויום מהנה לכולם ממני
 

Rinat781

New member
אניייי

לאחר 8 הזרעות,10 הפריות עם ביצית שלי, עברתי לתרומה ולאחר החזרה ראשונה של 2 עוברים נקלטתי וכיום יש לי ילדה מקסימה בת שנה ושלושה חודשים, תמיד תמיד להאמין שבסופו של דבר הכל מסתדר!
בהצלחה רבה, לכי על זה בכל הכח!!
 
השאלה הרבה יותר מורכבת
תרומה הוא לא פתרון קסם.
הוא פתרון לנשים בעלות רזרווה שחלתית נמוכה מאוד.
אין לי מושג בת כמה את, למה הופנית לטיפולים ואילו בירורים עברת
אני הריתי מתרומת ביצית , לא הריתי מביציותי. עברתי טיפולים כשאחוזי ההצלחה בהם היו די נמוכים כך שזה לא מפתיע
יש כאן לא מעט נשים שהרו בתרומה ולא הרו קודם לכן
איילת
 

GNews78

New member
זה בדיוק המצב שלי

רזרבה שחלתית נמוכה. בת 39. כבר שנה כמעט בטיפולים. מהביציות שלי וההפריות שנוצרו לא התפתח הריון על אף שדירוג העובר היה טוב.. מתחילה בשבוע הבא פרוטוקול אחרון שאם לא יצלח אעבור לתרומת ביצית. לגלות רזרבה נמוכה הייתה הפתעה גמורה וטראומטית.. מפחדת מהפתעות נוספות בדרך. לכן מבררת לגבי נשים שבהיסטוריה שלהן לא היה אף הריון (כולל כזה שלא התפתח) אבל בתרומת ביצית הרו. וכמובן, תודה רבה על התשובה!
 

אשרת 1972

New member
אני מקרה בדיוק הפוך כל המדדים מעולים מגיבה היטב לתרופות

כפי שהגדירו הרופאים המון זקיקים ברב השאיבות מספר דו ספרתי של ביציות ועוברים אבל האיכות האיכות אין מה לאמר נמוכה ביותר , אין הריונות אין מוקפאים ניסו עלי הכל עברתי בגיל 40 לתרומה , במעבר לתרומה הריתי בהחזרה השלישית , ללמדך שאין כללים וגם איכות העוברים היא פקטור , לצערינו גם עוברים מושלמים לא תמיד מביאים הריון במיוחד שהאישה מעל גיל 40 .
 
אני!!

אובחנתי עם כשל שחלתי מוקדם מיד לאחר שהפסקתי לקחת גלולות כך שמעולם אפילו לא ניסיתי טיפולי IVF (למרות שרציתי והייתי מוכנה לעבור הכל)
היום אני אמא לשתי בנות יפהפיות מתרומת ביצית. שתיהן מאותה התורמת ובהחזרה אחת כל פעם.
מקווה שעזרתי
 
למעלה