תרומת ביצית - כשלון שחלתי

Noasa10

New member
תרומת ביצית - כשלון שחלתי

שלום לכולם,
לפני כ15 שנה בהיותי בת 11 (כיום בת 26)עברתי טיפולי כימותרפיה שפגעו בשחלות, ומאז לא מקבלת מחזור טבעי אלא רק באמצעות פרוגילוטון (תחליף הורמנלי) כבר מגיל 15 מעכלת את הבשורה שאזדקק לתרומת ביצית. כיום נשואה לגבר מדהים שלא יכלתי לבחור אדם יותר טוב שיעבור איתי את התהליך הזה, התחלנו את התהליך ולקח לי זמן להשלים עם המעבר לתרומת ביצית, עד שהשלמתי עם זה נפשית שבחורה צעירה בגילי זקוקה לתרומת ביצית, אז התחלנו את התהליך וביצענו את ההחזרה הראשונה שפשוט לא נקלטה�� אני בוכה כבר יומיים ומפחדת שהבאות גם לא יקלטו, בידיעה שתרומת ביצית זאת האופצייה האחרונה מבחינתי. מה הסיכויים, בבקשה חייבת עצה כי אני כבר לא יודעת איך להתמודד!
 

אשרת 1972

New member
שלום יקרה שלי , ברוכה הבאה לשהות קצרצרה

לצערינו תרומת ביצית אינה פתרון קסם , הרופאים מדברים על חמישים אחוז סיכויי הצלחה , אבל סיכויי ההצלחה הם לדעתי כמו בהפרייה רגילה כ20-25 אחוז , נכון שזה קשה עד שהשלמנו עם התרומה להבין שגם ההריון לא יושג מיד , אבל לשמחתנו הטכנולוגיה של התרומה יכולה להפוך אותנו לאמהות , תבכי זה עוזר תתני לעצמך זמן להתאבל על הטיפול שכשל אבל תרימי את עצמך ( אני בטוחה שאת אדם חזק כי עברת בגיל צערי מאוד דברים לא פשוטים ) , תשבי עם הרופא אולי תוסיפי משהו לפרוטוקול , כי התוצאה שווה את ההמתנה , אני מקווה שהפעם הבאה תהייה המנצחת עבורך , אנחנו כאן כדי לעזור מתי שתרצי, המון המון בהצלחה .
 

mary371

New member
היי, גם אני כמוך התבשרתי בגיל צעיר - 13 שלא אוכל להביא ילדים

עדיין לא ברור למה, פשוט המחזור הפסיק. עד היום אני עם גלולות, אחרת מתחילה להרגיש גלי חום.
ולמרות הכל........ ילדתי 2 ילדים מקסימים מתרומת ביצית. הדרך לא הייתה קלה, היו פעמים שפשוט לא נקלט, ופעם נקלטו 2 עוברים ופשוט לא התפתחו. בכיתי המון, חיפשתי עידוד פה מהבנות. השתדלתי להיות חיובית, עשיתי דיקור סיני ופשוט המשכתי. לקחתי הפסקה של חודש בין טיפול לטיפול.
מה שכן, עדיין משלמת הלוואות שלקחתי:)
 
למעלה