התייעצות לגבי חברת מנור

keren10010

New member
אני עושה במנור תרומת ביצית+פונדקאות בגאורגיה

אמנם רק חתמתי ואני בתחילת הדרך
אבל רואים על האנשים שהם מקצוענים ואנושיים.
נפגשתי עם עוד 2 חברות חוץ ממנור וזה פשוט לא
נראה ולא נשמע אותו דבר
אמנם התמורה די דומה בין כולם אין במנור מסלול תרומה
ביצית שיש בו דברים שאחרים לא יכולים לספק.
אבל משהו בבטן אומר שזה המקום
 
התייעצות לגבי חברת מנור

הייתי בפגישה בחברת מנור בנוגע לתרומת ביצית ויצאתי מהם עם רושם חיובי ועם החלטה שכנראה זאת החברה שאני אבחר בה .
אך עדיין יש לי 2 שאלות/תהיות :
1. חברה שלי שאלה את הרופא שלה לגבי חברת מנור והוא ממש לא המליץ עליהם ( לא פרט יותר מדי ) .
האם יש פה בנות שעברו תהליך תרומת ביצית עם מנור בזמן האחרון ויכולות להמליץ/לא להמליץ על החברה ?
2. האם אתן מכירות רופא מומלץ שעובד עם מנור וכדאי ללכת אליו ?
( אמנם מדובר רק בהחזרת עוברים אבל עדיין אני מחפשת רופא עם הצלחות בהכנת הגוף לקליטה טובה של העוברים )
 

אשרת 1972

New member
קחי בחשבון שכל רופא ימליץ על המסלול עמו הוא עובד

ולכן הייתי לוקחת את המלצת הרופא בערבון מוגבל , אני עברתי את התהליך במנור לפני ארבע שנים כמעט ולפני כעשרה חודשים בטיפולים לילד שני יכולה לאמר לך ממה אני הייתי מרוצה מעבר לשירות , כתבתי את זה בעבר וכיוון שטרם שמעתי על מסלול אחר שנתן שירות דומה אני חוזרת וכותבת את זה , שהבת שלי הייתה בת שלושה חודשים החליטה הפזיוטרפסטית בפגיה כי יש חשש שיש לה תסמונת דאון ( חשש הזוי אבל אין צורך לתאר את החרדה שלי וביקור במכון הגנטי שאין לך כל קשר גנטי לילדה שלך הוא דבר לא פשוט שאני לא מאחלת לשונאי) , כשקיבלתי את התרומה היה לי תמיד חשש מה יקרה אם אזקק למידע על התורמת אם חלילה יקרה לילדה משהו , היה ברור לי שאחרי התרומה ואחרי שאלד אני לבד , לשמחתי התברר לי שטעיתי התקשרתי לאורית ממנור וסיפרתי לה מה קרה החשש נבע מצורת העיניים של בתי שהיא דומה לסינית ולשון משורבבת מדי פעם , אורית מיד נרתמה לעזור התורמת הוזמנה לפגישה בטוענת שווא כדי לבדוק אותה שוב ונאמר לי שבתי ירשה ממנה את העיניים הם נתנו לי תחושה שיש לי על מי לסמוך ואם אזקק למידע יש לי למי לפנות , נשים נוספות פירסמו פה בעבר דברים דומים שהיו זקוקות למידע במהלך ההריון ולאחריו מבחינתי זוהי הסיבה שאני בחרתי לחזור לתרומה נוספת במסלול הזה ושאני שמחה שבחרתי בו , המון בהצלחה .
 

Zb51

New member
מדהים הדמיון של התיאור שלך

לבת שלנו אותו תיאור .עיניים מלוכסנות ולשון משתרבבת . לא אמרו לנו כלום ולא שאלנו מהפחד . אבל היתה חרדה נוראית זה ממש מראה מחשיד אבל ברוך השם הכל כניראה זה אופייני אצל חלק מהאוקראיניות . ביחד עים לשון של נחש זה היה מאוד מדאיג
 
מנור

הי אני עכשיו טופלתי במנור ,נקלטתי בהחזרה הראשונה.
אני האמת לא ביררתי על חברות אחרות, קראתי פה קצת בפורום והתרשמתי שהם החברה הגדולה ועם הניסיון הרב ביותר, התרשמתי שהבנות שעשו דרכן מרוצות ושיש גב. היתי בפגישה פעמיים וחתמתי.
כשאת בוחרת חברה - תבדקי מה היא מבטיחה לך ומה היא לא מבטיחה לך (למשל מבטיחים ביציות או עוברים? יום3 או יום 5? וכמה?) והאם מבטיחים פיצוי במקרה ולא עומדים בהתחייבות ובאיזה תנאים.

לגבי רופא - אני עם ד"ר דורון גולדברג במנור, דרך הכללית. היתרון הוא שלא שילמתי לו שקל, הכל דרך הקופה. שילמתי רק לאסותא ראשלצ איזה 300 ש"ח על ההחזרה. כהה חסכתי עלויות בתהליך שהוא גם ככה יקר. ואני כמובן מאוד ממליצה עליו, רופא מקצועי ואנושי וזמין.

בהצלחה~
 
מנור מדיקל

אני בחרתי במנור לאחר עבודת חריש שבצעתי. הם אנושיים, ממש לא אגרסיביים ומלווים את כל המטופלות באופן אישי. לדעתי רופאים שלא ממליצים עליהם הם כנראה רופאים שעובדים עם מעבדות אחרות או כאלו שעוסקים באופן ישיר בתרומת ביצית. ממליצה לך בחום לבחור בפרופ' אריאל וייסמן. יש לו ניסיון עשיר עם תרומת ביצית ושיעור הצלחה גבוה. עברתי אליו אחרי שהתנסתי עם רופא אחר וחוויתי עוגמת נפש מאוד גדולה. ווייסמן ללא ספק התאים את הפרוטוקול למצבי, הוא נעים, אדיב, אנושי ומגיב לכל פניה באופן אישי ומהיר. אם יש לך שאלות, את מוזמנת לפנות אלי ואשתף אותך בכל התהליך והלבטים שהיו לי...המון בהצלחה
 
למעלה