יש מצב לעוד פספוס
.. ? שאלה על טיימינג

אשרת 1972

New member
אנחנו לא שופטות חברות בפורום זכותה של כל אחת לבחור במסלול

שבו נוח לה התהיה שלך מיותרת , לא במקום וברור לי למה נכתבה על ידך כאורחת , הפורום נועד להעצים ולעזור ולא להקטין את החברות תשמרי בבקשה תהיות כאלה בעתיד לעצמך .
 

NYC2122

New member
נסיעה לחו״ל לעומת הארץ

המניע מבחינתי הוא כלכלי בלבד. אין לי ביטוח משלים, אני מעל לגיל 45 ולעשות החזרה בבית חולים בארץ ללא השתתפות של הקופת חולים, העלות מעל ל 5000 שח. נסיעה לחו״ל זה חצי מהמחיר. מסכימה שבארץ זה יותר מסודר ועדיף.
 
אז ככה

כשאת עושה תרומה בארץ, זה מדווח ונרשם הן במשרד המשפטים והן במשרד הבריאות.
בארץ אין התחייבות על מספר עוברים או על איכותם. זאת אומרת שאת יכולה לקבל עובר אחד או בכלל לא. ועדיין לשלם את מלוא הסכום ואף אחד גם לא חייב לפצות אותך. בחו"ל יש התחייבות.
בתנאים כאלה נשגב מבינתי למה מישהי כן תרצה לעשות את זה כאן.
 
יש מצב לעוד פספוס
.. ? שאלה על טיימינג

הי .. עושה החזרות בקייב. מחזור ראשון , פרוגרסטרון גבוה למרות פרוגינובה , הנסיעה בוטלה . לקראת החזרה שנייה , לקחתי דקא הושגה שליטה על הביוץ , הוחזר עובר ולצערי בטא שלילית. כעת לקראת החזרה נוספת. ללא דקא רק פרוגינובה . היום פרוגרסטרון 5 , E2 1660 התחלה של ביוץ (LH-25 ) תוצאות מאוד גבוליות כי ההחזרה רק בשבת / ראשון . האם אכן כך ? עם איזה ערך של פרוגרסטרון ניגשתן להחזרה ?
תודההה ושוב, בהצלחה לכולנו ..
 
עדכון ו (ועוד) התייחסות

אז בסוף הסבב לא בוטל , הערכים של היום משקפים מצב נורמטיבי של אחרי ביוץ (שאכן הקדים ) ואני על מזוודה

אשרת תודה על ההתייחסות והעידוד . נוסעת לקייב כי עושה PGD . ודווקא כן מטופלת בבית חולים מסודר ורופא ישראלי מקסים מקסים (ואחרי שנים של IVF ורופאים מקשת השורה הראשונה , כבר יודעת דבר או שניים בבחירת רופאים )
 
למעלה