אני חושבת שאני יכולה כבר לשמוח

אני חושבת שאני יכולה כבר לשמוח

שאני בהריון


החזרה ביום ראשון לפני שבועיים של עובר אחד. למעשה כבר בשלישי שעבר עשיתי בדיקה ביתית שיצאה חיובית, ואז בדיקת דם אחת ועוד אחת ועוד אחת - ויש הכפלות והכל תקין ובסדר והרופא (ד"ר דורון גולדברג) אמר שאין צורך יותר בבדיקות דם ולהגיע ל- US בחמישי הבא.אז קבעתי אליו תור, נותנת לו את זכות הבכורה לאולטרסאונד הראשון הזה..


ועכשיו שאלה - המלצה לרופא לשקיפות דרך כללית באזור המרכז ? קראתי פה על ד"ר יואב ינון, הוא עובד על הכללית? הוא מומלץ? יש אחרים שמומלצים?

תודה ובהצלחה לכולן
 
הי

ילדתי לפני שנתיים ו-3 ילדה מהממת מהביצית שלי ותרומת זרע (אני יחידנית) אחרי טיפול שני של PGD (זו היתה למעשה החזרה ראשונה כי בשאיבה הראשונה היתה ביצית וחצי שלא הופרתה).
&nbsp
9 חודשים אחרי הלידה חזרתי לטיפולים, מאז עשיתי 7 טיפולים ללא הצלחה. טיפול ראשון היו שני עוברים בריאים שהוחזרו - הריון כימי. כמה טיפולים בדרך שהניבו ביציות שלא הופרו/עוברים לא התפתחו, שני טיפולים הניבו בסופו של דבר עובר אחד בכל טיפול שהיה חולה. אז אמרתי די לכל הטיפולים האלה ועברתי לתרומה.
&nbsp
היה לי קל לעבור לתרומה כי תמיד אמרתי שלא משנה הדרך אלא התוצאה, ואני צריכה להישאר בריאה ושפויה בסיום התהליך כדי שאוכל לטפל בילדים שלי. בנוסף אני באמת מאמינה שמה שחשוב זה החום והאהבה והסביבה בה הילד/ה גדלים, ופחות הגנטיקה. אז בשלב הזה הרגשתי שאני לא מסוגלת יותר להמשיך בטיפולי פג"ד, שהם מבחינתי מאתגרים יותר מ- IVF רגיל (שלב בדיקת העוברים והאכזבה כשיש עובר בלסטוציד מושלם אבל הוא חולה אז אין החזרה.. זה שובר כל פעם מחדש). נתתי עוד טיפול או שניים ניסיון, כולל ליווי פרטי של בר חווה במקביל לטיפול בציבורי (איכילוב), וכשזה לא הלך - מיד עברתי לתרומה.
&nbsp
את הרגע לתרומה הכנתי כבר לפני חצי שנה, כשעוד התלבטתי (ככה אני לכל אורך הדרך - מתקדמת בתהליך ובמקביל מכינה כבר את הרקע לשלב הבא, שבמקרה ואצטרך אז הכל יהיה מוכן ולא אצטרך "לבזבז" עוד זמן). אז לפני חצי שנה - ביקרתי במנור בפגישת יעוץ, הלכתי לרופא שלי (ד"ר דורון גולדברג) וגם היתי ביעוץ גנטי באיכילוב לשמוע מה המשמעות של תרומה כפולה והאם הבדיקות שנעשו מספקות ומספיקות (התשובה חיובית).
&nbsp
בינואר שילמתי למנור (לקחתי מסלול מורחב בלי תמונה) והתחלתי בתהליך. ביום ראשון לפני שבועיים היתה החזרה ראשונה של עובר אחד טרי יום 3 (החזרתי עובר אחד כי אלה עוברים צעירים ואיכותיים, יש לי ילדה בבית וכבר הייתי בהריון זאת אומרת הגוף יודע להיות בהריון וללדת, ורציתי להימנע מהריון תאומים שהוא הריון בסיכון גבוה, עם כל ההשלכות שלו, רק זה חסר לי עם ילדה בבית..), וכאמור בשלישי שעבר בטא, בחמישי הכפלה, והיום עוד הכפלה יפה. ויש לי עוד מוקפאים לילדים הבאים, וזה אמנם עוד רחוק להסתכל על זה אבל לעתיד - זה ממש נותן לי בטחון נפשי!! אין צורך יותר לעבור את הטיפולים המתישים האלה ולהכנס לתוך רכבת ההרים הרגשית הזו...
&nbsp
נסחפתי קצת
בכל מקרה כל מה שכתבתי פה ועוד (כל הדרך שלי מההחלטה להיות אמא יחידנית ועד היום) מופיע בבלוג שלי - מוזמנת לקרוא
&nbsp
http://www.tapuz.co.il/blogs/userblog/baderechle
 
בשעה טובה! שיהיה המשלך קל ותקין
לדעתי יואב ינון לא מוכר במושלם של הכללית
אני זוכרת המלצות לסקירה על אניטה סילבר והרופאה שעובדת איתה. (הן בצומת רעננה), מיקי לוריאן
איילת
 
למעלה