כשלון רביעי בהחזרה

רוניתי37

New member
כשלון רביעי בהחזרה

היי בנות,
לצערי קבלתי היום תשובה שלילית אחרי החזרה של עוברים מתרומת ביצית בפעם הרביעית. האם מישהי מכירה נתונים סטטיסטיים מתרומת ביצית? האם מישהי כאן הצליחה למרות כשלונות רצופים?. תודה
 

נעמה532

New member
עונה

הי,
לצערי מכירה את זה מקרוב.. אחרי 15 החזרות נקלטתי..
לצערי לפני חודש, בשבוע 22 היתה לי ירידת מים ונאלצנו לעבור לידה שקטה..
גם אני במערבולת רגשות.
מאחלת לך בהצלחה ולא להתייאש
 

רוניתי37

New member
מרוסקת

תודה לתשובתך הכנה. מאחלת לך בהצלחה רבה וממש לקחתי ללב את מה שקרה לך. את חזקה מאוד. חוויה של לידה שקטה זה הרבה מעבר לכשלון אחרי החזרה. אני שולחת לך חיבוק גדול.
האמת אני כבר התייאשתי ושוקלת גם פונדקאות. שאלה נוספת אם אפשר.. מה בכל זאת אמר הרופא על כל הניסיונות הרבים בהחזרות עוברים מתרומה ללא הצלחה.. האם זה חלק מהתהליך שעלינו לעבור ? .
אני עברתי בעבר טיפולים רבים ואמרו לי שכשאעבור לתרומת ביצית הסיכויים יגדלו לאין ערוך והנה שוב כשלון רודף כשלון.. ללא הסבר. ..
 

רוניתי37

New member
תודה על הצעת העזרה

איילת היקרה. תודה
אני כבר בוגרת יחסית 46.
עברתי 7 שנות טיפולים עם ביציות שלי ללא הצלחה מרובה. כן היו לי הפלות.
בבירור הפלות לא התגלה דבר, קרישתיות הסטרוסקופיה וכל הבירורים מסביב כולל בעל וזרע.
לפני כשנתיים גיליתי אנדומיטריוזיס בעקבות כאבים עזים שסבלתי מהם סביב המחזור .. מוקד קטן שהוסר והכאבים עדיין עזים לצערי....הרופא שניתח אותי חשד באדנומיוזיס שלא אושר בmri ולא באולטרסאונד. לאור גילי המאוחר ולאור העובדה שניסיתי כל כך הרבה התייאשתי מאוד עם השלילי האחרון. אנו כנראה מהלא מוסברים שממשיכים בכך גם לאחר מעבר לתרומת ביצית. פרוטוקולים? פעם ללא גירוי שחלתי האחרון כן וכך לסירוגין. יש למישהי המלצות על פרוטוקולים מתאימים? כמה כבר יש? אסטרופם, מנוגון? אשמח לשמוע. תודה
 
לא ממש הבנתי.... מה הבדל הפרוטוקולים כשאת מתכוונת עם גרוי שחלתי וללא בתרומת ביצית....האם כל הנסיונות היו אצל אותו הרופא? אותו המסלול?
שווה לקרוא את האירוח של פרופ קופרמינץ כאן בפורום נמצא בהודעות נבחרות
בהצלחה
איילת
 

רוניתי37

New member
אכן קראתי אותו השבוע

היי איילת, מצויין חפרתי השבוע בפורום והאירוח ותשובותיכן הטובות ובהחלט הפניתי את כל השאלות לרופא המלווה שלי בתהליך, זה לא ייתכן שכל פעם יחזור על אותו התהליך ויגיד לי שהכול סטטיסטיקות. לאור מה שקראתי אני די מאוכזבת מהטיפול של הרופא והאדישות שהפגין... הקיצר עובר עליי תהליך לא פשוט ואני מכה על חטא שלא הייתי יותר עם היד על הדופק, במיוחד כשבטיפולי השאיבה והחזרות ולאורך כל השנים עברתי כ- 6 הפלות אז בטח ובטח הגורם האימוני חשוב כאן.
בהזדמנות זאת רציתי מאוד להודות לפורום ולתשובות המועילות.
 

נעמה532

New member
עונה

אני מטופלת אצל בר חוה.
בהחזרה מס' 4+5 נקלטתי להריון אבל לא התפתח כמו שצריך ועברתי 2 הפלות בשבוע 6.
אחרי הטיפול השמיני הוא הציע שאעבור לפונדקאות ואני די כעסתי על איך הוא מרים ידיים בשלב כזה ובטח אחרי שנקלטתי פעמיים.
עברתי לעוד שני רופאים שלדעתי לא טופלתי כמו שצריך מבחינת הפרוטוקול, ולאחר 6 טיפולים אצלם חזרתי לבר חוה, עשינו הפעם טיפול שונה מכל הפעמים.
החזרנו בלסטוציסט 1 על בסיס טבעי(בד"כ אני לא מקבלת מחזור)
אמרתי שזה יהיה הטיפול האחרון לפני פונדקאות.
בטיפול הזה נכנסתי להריון ובשבוע 22 קרה מה שקרה.
הגוף שלי הוכיח שאני יכולה להיכנס להריון ועכשיו אנחנו ממתינים לטיפול הבא בתקווה שאכנס להריון ואצא בידיים מלאות.
 

נעמה532

New member
פשוט מזל רע

כמה ימים אחרי שחזרתי הביתה, דיברתי עם רופאה ממח' נשים בבלינסון..
אמרה שחזרו התרביות ונמצא חיידק אי קולי בדרכי השתן.
דר' בר חוה חושב שהירידת מים נבעה מהחיידק!
את מבינה?! עד שאני נקלטת להריון.. בסוף חיידק מסריח גודע לי את החלום.
 

אשרת 1972

New member
צר לי לשמוע לצערי תרומה אינה פתרון קסם

יש פה נשים שהצליחו בתרומה השישית וגם לאחר מכן , תתיעצי עם הרופא אולי יש אפשרויות נוספות כגון הוספת קלקסן גם ללא צורך רפואי כי יש טוענים שזה משפר את ההצלחה , מקווה שהפעם הבאה תיהיה המנצחת , המון בהצלחה
 

רוניתי37

New member
כל השנים אמרו לי שכן... לפחות הרופאים


לגבי הקלקסן כבר נמצא על שולחן הרופא לדיון איזה קטע... לגבי פתרונות קסם יש כאלו שכל דבר הולך להם במכה הראשונה -חברה שילדה ברצף את הילד השני והשלישי לאחר תרומה ראשונה ושנייה..וכן את הילד הראשון עשתה בIVF רגיל לפני חמש שנים (סה"כ פקל 3 ילדים מגיל 40). לפעמים יש לי מעין תחושה שהרכבת נוסעת בלעדיי וכולם בהריון ולכן התחושה שזהו מספיק צריך לפנות למוצא האחרון פונדקאות שבטח גם זה לא תמיד זבנג וזהו לפחות לא כך אצלי..

.סלחו לי בבקשה שאני די במרה שחורה ואולי אחרות קצת מתייאשות בגללי.זה כל ההצטברות של השנים האחרונות (9 שנים) אבל בכל מקרה אשמח לשמוע סיפורי הצלחות וניסיונות כאלו ואחרים, זה תמיד חשוב לשמוע
 
למעלה