האם החלטתכן על תרומת ביצית כואבת להוריכן?

כמהה5

New member
תודה על השיתוף


אמי ואחי תומכים מאד בכל מה שאבחר, אבל זה נראה כרגע כאילו גם אמי חובה איתי את האבל על אובדן הגנטיקה, למרות שהיא מתרצת את זה בדברים אחרים. במוך, אמנע מלספר לאבי לפחות עד שאגיע לילד/ה המיוחלים, עדיף כך.
בהצלחה
 

כמהה5

New member
האם החלטתכן על תרומת ביצית כואבת להוריכן?

היי בנות, אני לקראת תהליך תרומת ביצית, אבל בשבוע האחרון מציף אותי כאב, שאולי הוריי פגועים מזה שהילד/ה לא יהיו מהגנים שלהם. אמי אומרת לי שהיא כמובן תתמוך ותלך איתי בכל החלטה שאקח. אבל מוסיפה שאולי עדיף שאוותר כי הגוף שלי עייף מכל הטיפולים שעברתי ב 3 שנים האחרונות, ושאני גם ככה לא צעירה (42.5), ויהיה לי עוד פחות כוח בעתיד. וזה נראה לי כמו תירוץ שעולה לה מתוך כאב שהביצית לא שלי (הגנים).
אשמח לשמוע מכן על תחושות ומה אתן עברתן/עוברות עם זה
 
בעת התהליך עלו לי מחשבות כאלה לא מעט היום שנתיים פלוס אחרי החידה יכולה להגיד לך שהמשפחה שלי מטורפת עליה. אמא שלי פעם אחת בלבד אחרי היחידה אמרה לי שזה בכלל לא משנה כי היא שלנו.
ההורים שלי פשוט מתים עליה (היא נכדה שישית וראשונה שלי)
איילת
 

כמהה5

New member
נכון ואני יודעת את זה, אבל אני כרגע ברגעים כאלה...

אני יודעת ובטוחה שהוריי ואחי יאהבו את הילד/ה מאד מאד ויתנו הכל, וגם זה לא ישחק בתודעה שלהם בכלל, מבחינתם זה דמם ובשרם (משפחתי מאד נאמנה). אבל עכשיו בזמן שלפני זה, יש את הכאב וההתלבטויות. וכנראה זה גם הכאב שלי וההרגשה שלא הצלחתי לתת לעצמי ולהם משהו מאיתנו. מקווה שההרגשה הזאת תעבור לי מהר
 
זה חלק מתהליך האבל.... אבל על אובדן הגנטיקה שלנו. כמה שאני בכיתי והתאבלתי, הייתי יושבת אצל הפסיכולוגית שלי ולא מפסיקה לבכות....לבכות על כך שלעולם לא יהיה לי ילד שדומה לי, כל הערה על דמיון של ילדים להוריהם היתה ישר מעלה לי דמעות, התעסקתי בזה הרבה ושום מאמר על אפיגנטיקה לא באמת עשה לי את זה. לי ליווי של אשת מקצוע מאוד עזר לעיבוד התהליך היום שאני אמא שנתיים פלוס, לא יכולה להגיד שהרגישות לגמרי נעלמה, כששואלים אם היא דומה לי בתור ילדה וכו
שיהיה בהצלחה!
איילת
 
לי זה מאוד עזר במקביל לכל התהליך יש כאלה שאומרים שצריך להיות מוכן לתהליך.
רציתי כבר להיות אמא וזה מה שהכי דחף אותי לעשות דברים במקביל לכאב
בכל התהליך הרגשתי חור גדול בלב שלא האמנתי שייסגר יום אחד,האמנתי שהטא יקטן. להפתעתי הוא נסגר די מהר
ורק לגבי האפיגנטיקה שלא הרגיעה אותי, אני מוצאת הרבה דמיון ביני לבין הבת שלי, להפתעתי גם חיצונית....
אנחנו כאן לשאלות והתלבטויות
בהצלחה!
איילת
 

כמהה5

New member
בנוגע לאפיגנטיקה...

למה זה לא הרגיע אותך? אחרי שכתבת לי, נכנסתי לבדוק קצת בגוגל וזה דווקא עשה לי טוב. לדעת שמעבר לכך שבאמת העובר גדל בתוכי, ניזון ממני וזקוק לי כדי להתפתח, הוא גם מושפע ממני ברמה גנטית מסוימת. נכון שלא בDNA המוטבע אבל במעטפת כן.
&nbsp
 
קשה לי לענות למה... הכאב היה כל כך גדול....אבל הכאב היה מורכב מעוד דברים אצלי (התחלתי עם בן זוג להורות את תהליך הטיפולי פוריות ובשלב התרומה הוא נטש, התורמת שקיבלתי לא היתה דומה בגוונים אלי)
בהריון כבר הרגשתי אחרת....
 
אושר אדיר שאי אפשר בכלל לתאר... לפני שלוש שנים היו פחות מסלולים, הבטיחו שיתנו תורמת עם מאפיינים דומים. אצלי ביקשתי עיניים כחולות קיבלתי חומות....לא חושבת שזה קרה הרבה.
היום הרבה יותר משתדלים, יש הרבה היצע של מסלולים.
אבל את יודעת מה הכי חשוב? שזאת הילדה שתמיד חלמתי עליה בחיי...זה לא שזה לא עולה לי במחשבות מדי פעם (אני עם עיניים כחולות היא עם חומות)
 

lomeshane1

New member
אפיגנטיקה - שתויות במיץ עגבניות

לא נשמע מדעי לגמרה, בא להרגיע. חא-חא-חא, ומה לעשות לאלה שלקחו פונדקאית, היא משפיעה להם על הגנטיקה של הילד :)))))
מצחיק גם ביותר, ראיתי בסרט אישה חיצונית לא משהו, לא נראית משכילה בכלל מודאגת שהילדים יצאו לא יפים ולא חכמים.
 
אולי אצלך מחקרים הם שטויות לא הייתי מזלזלת במחקרים על אפיגנטיקה כלל וכלל
זה לא שקם מישהו בבוקר והמציא משהו, אלא נושא שנחקר.
מציעה לך לפני שאת כותבת תגובה כל כך מזלזלת (ובצורה מאוד לא רגישה) לבדוק את הנושא לעומק
איילת
 

lomeshane1

New member
יש הרבה מחקרים אידיוטיים

יש הרבה מדענים לא מבריקים, יש הרבה שקרנים, יש הרבה מחקרים חסרי בסיס ועניין ציבורי. לא כל מחקר הוא משהו באמת לעניין. ולא סתם לצד פרס נובל יש גם פרס שנובל לאלה שעשו מחקרי ביזבוז.
ולא כל דבר צריך למרוח בדבש, יש לנו ילדים שלא קשורים לנו גנטית, נקודה. אלה שיש להם רק ילדים כאלה מרגישים פיספוס. הם לא יודעים שפיספוס ניתן להרגיש גם לילדים שכן מהביציות שלך כמו שאני מרגישה עם הילדים הגדולים שלי שהיו חמודים בילדותם, אבל אין לי שום קשר ריגשי אתם בבגרותם, אין לי ערכים דומים, אז מה שהם קשורים אלי גנטית.
 
יש גם הרבה מחקרים חכמים
ממש לא מסכימה לדעתך הקיצונית (ואולי גם הלא כל כך רגישה כאן בפורום)
לא יודעת מאיפה הידע המקצועי הרחב והרב שלך על מחקרים ומקצועיותם
העיקר שטוב לך עם אמונתך
איילת
 

אשרת 1972

New member
אמא שלי מטורפת על הילדה שלי

יש להן קשר מיוחד שסבתא באה אין לנו סיכוי מולה, אחרי שהילד יוולד תביני כמה זה לא רלוונטי וכמה הוא שלך גם אם אין ביניכם קשר גנטי וכך גם ירגישו הוריך אני בטוחה שאבי עליו על השלום היה אוהב את הבת שלי עד מאוד זה לא שיקול שהייתי מכניסה לשיקולים שלי , תתאבלי תכאבי ואם את לא מוותרת על חלום האמהות תעברי לתרומה .
 
למעלה