תרומת ביצית

NYC2122

New member
תרומת ביצית

חג שמח לכולן,
אני בת 46 ושוקלת תרומת ביצית, בחצי שנה האחרונה ניכנסתי לפורום, קראתי את התגובות, שאלות....המידע עזר אבל באותה מידה מבלבל מאוד.
הגעתי למסקנה שאני חייבת לפעול עכשיו ואשמח להבהרות לגבי המידע שקצת נשמע לי "סינית".
אני מתכוונת לקבוע פגישה עם אחת מהמרפאות שטרם החלטתי איזה (מאוד רציתי הדסה, אני רווקה והם קבלים רק בני זוג).
אני קוראת תגובות של נשים כמו למשל:
מספר תאים ביום 3
אחוז פרגמנטציה
דרגה טובה, בינונית של עוברים
שיטת הקפאה, עובר טרי
בלסטוציאסטים
עובר בן 3 / 5 ימים
בטא
אזרתי אומץ ולפני כחודשיים והתקשרתי למרפאת ל.ב. במרכז לפי המלצתה של חברה, שוחחתי עם האחות שלא היתה ברורה עם המידע, לא הרגשתי שקיבלתי את כל המידע, היא חיכתה שאשאל שאלות על מנת לתת תשובות במקום לספר לי על התהליך מא' עד ת'. היא נתנה לי מידע שיטחי ולא הסבירה פרטים, בסוף השיחה לא הרגשתי שהבנתי מה התהליך, מה שכן היה ברור שעלות הפגישה עם הרופא היא 1000 ש"ח. זה מאוד מתסכל.
למי שלא מבינה, זה מאוד מבלבל, אני רוצה להיות מוכנה לפגישה עם הרופאים, אם אגיע לא מוכנה, יש לי הרגשה שהם לא ינדבו מידע ויעשו מה שהם רוצים, כשאדע לשאול את השאלות הנכונות הם יבינו שעשיתי שיעורי בית.
חייבת לציין שאין לי השתתפות של הקופות והתשלום הוא מכיסי. כך שעלי לבחור במרפאה הנכונה ולהמשיך איתם.

תודה!
 
מה בעצם את שואלת? אני מבינה שאת מבולבלת. אבל את חייבת לשבת ולמקד את השאלות שלך
יש בהודעות נבחרות את המדריך למתחילה שאולי יעזור לך
לכל אחת כאן הטיפול יקר ורוצה את הטוב והמוצלח ביותר (גם כשיש החזר הוא חלקי מאוד לעומת העלות הגדולה ויש לא מעט שכבר עברו את שתי התרומות)
את צריכה להחליט מה חשוב לך מבחינת מסלול ואז להתחיל לנפות
לגבי איכות העוברים יכולה להגיד לך שלי אין מושג אם היושברים או לא היו, לרוב זה לא מה שמתעסקים בו בתרומה כי המסלולים אמורים לתת איכות טובה, לכך הם מתחייבים
שאלי יותר ממוקד אנסה לעזור
חג שמח
איילת
 
מנסה לעזור לעשות סדר

בוקר טוב
אכן, זה מאוד מציף ויש הרגשה של המון מידע והחלטות שיש לקבל. אבל את כותבת שכבר החלטת, וזה לכשעצמו צעד גדול.
לדעתי, בשלב ראשון כדאי לך להחליט האם את רוצה קודם לבחור רופא או קודם לבחור מסלול, כי לא כל הרופאים עובדים עם כל המסלולים.
לגבי רופאים: תפקיד הרופא בתהליך של תרומת ביצית הוא במתן פרוטוקול להכנת הגוף שלך להחזרת העוברים. בגדול, זה תלוי האם מדובר בהחזרה של עוברים טריים או מוקפאים. קיימים חילוקי דיעות האם עדיף טרי על פני מוקפא וגם בפורום שלנו יש ילדים מתוקים גם מטריים וגם מ"ארטיקים".
את יכולה להיות מטופלת באופן פרטי אצל רופא או דרך רופא קופת חולים שהוא מומחה לפריון ועוסק גם בתרומת ביצית. גם דרך הקופה, יש רופאים מצויינים ולכן לא הייתי ממליצה באופן חד משמעי על רופא פרטי. וכמובן, יש גם את נושא העלויות.
בשלב של ההכנה להחזרה צריך להגיע 2-3 פעמים (בממוצע) לבדיקות דם ואולטראסונד, שאותן את יכולה לעשות ביחידת הפריון או במרכז בריאות האשה של הקופה.
לגבי מסלולים:
את צריכה להחליט האם מתאים לך לנסוע לחו"ל להחזרה או לעשות את ההחזרה בארץ. יש בארץ מסלולים שמביאים גם טריים.
יש את קו המשווה שמסכם את מרבית המידע. אני חושבת שכדאי לך להתחיל מלקבוע פגישה עם אחת החברות ולשמוע (הם מפרסמים שהפגישה היא ללא תשלום). זה לא מחייב אותך ולעומת זאת מתוך הפגישה תוכלי גם ללמוד מה חשוב לך ומה חשוב לשאול ותהיי מוכנה יותר לפגישה הבאה.
יש גם את הנושא של בחירת התורמת והפרטים שניתנים לך, וגם פה יש מעט שונות בין המסלולים.
אחרי שאת בוחרת רופא ומסלול, יש סדרה של בדיקות שתצטרכי לעשות וכן לבחור זרע. גם בעיניין הזה יש אפשרות לבחור בין בנק ציבורי לפרטי ובין תורם מהארץ או תורם מחו"ל. מאחר והתורמות לא עוברות פאנל רחב של בדיקות, יש חשיבות להיקף הבדיקות של התורם. אני מציעה שתתייעצי גם בנושא הזה עם הרופא שלך.
לגבי השאלות האחרות שלך על מספר תאים, שברים וכל היתר - אני חושבת שאלה כבר פרטים של השלבים המאוחרים יותר , ובכל מקרה הם פחות בשליטתנו. כרגע כדאי להחליט על הדברים העיקריים ולהתחיל...
מקווה שלא שכחתי משהו חשוב. את מוזמנת להמשיך לשאול
בהצלחה!
 
אסף הרופא זה בית חולים מעולה

היי, אני בתהליך לקבלת ביצית מתורמת יהודיה
והיחס שם מעולה ומסבירים שם נפלא
אני ממליצה לך להתקשר אליהם עוד היום (הם עובדים בחול המועד) ותעשי את התהליך שם

אף אחד לא יקח ממך כסף על שיחה או בדיקה
 
למעלה