הי, יש כאן נשים ש*תרמו* ביציות ואפשר להתייעץ איתן?

hmm yep

New member
הי, יש כאן נשים ש*תרמו* ביציות ואפשר להתייעץ איתן?

בעצת עופרה מחן לפריון השארתי הודעה במחלקת ivf בביה"ח שמתאים לי מבחינת מרחק (ומבצע את ההליך, קיבלתי את מספר הטלפון שלהם מעופרה) אבל בגלל שעוד לא חזרו אליי ואני מתרגשת לקראת כל ההרפתקאה הזאת רציתי לשאול מישהי שכבר עברה את זה ותוכל אולי לענות לי על כמה שאלות..

יש כאן בפורום נשים שנתנו ביציות? או שרובכן ככולכן מהצד השני?

תודה לכן ובהצלחה לכולן!!!!!!
 

hmm yep

New member
הממ.. אוקי. :)

השאלות שהיו לי שרלוונטיות גם אליכן:
- יש מצב להרדמה אפידורלית..?? לא עברתי אפידורל בחיים וזה מפחיד אותי ממש. דיברתי עם חברה שעברה ivf והיא אמרה לי שאין בכלל אפידורל ושזה הרדמה מלאה, אבל בכל זאת מדאיג אותי כי אחרת למה שיהיה כתוב בטפסי ההסכמה את כל החלק הזה על הרדמה אפידורלית?
- איך נראה היום של השאיבה? אני באה בבוקר (או מתי שאומרים לי) ומקבלים אותי לבי"ח ואז מרדימים אותי, ואז.. מה? עופרה אמרה לי שזאת פרוצדורה של 10 דקות ואח"כ חדר התאוששות. זה נכון? באמת עשר דקות?
ואיך נראית ההתאוששות אח"כ? אפשר לנהוג הביתה או שזה ממש יום כזה כמו ניתוח אמיתי?
- ההכנה לשאיבה: שמעתי כל מיני גרסאות.. קראתי בפייסבוק מישהי שאמרה 12 שבועות להזריק, אח"כ אמרו לי חודש, במקומות אחרים קראתי 14 ימים... מה האמת? איך זה עובד, מה בדיוק עושים? או שיכול להיות שזה פשוט שונה עבור כל אחת?
- סליחה על הקטנוניות, כן? אבל.. אמרו לי שיש איזה שבוע או משהו כזה שצריך להגיע לביה"ח יום-כן-יום-לא בשביל לבדוק אם הביציות מוכנות (או משהו בסגנון) - הם מאפשרים לי להגיע מתי שמתאים לי מבחינת שעות עבודה וכאלה? או שצריך להמציא תירוצים לעבודה?
- יש הגבלות בריאות על מה מותר ומה אסור לעשות במהלך התקופה של הטיפול? נגיד.. לא יודעת - אסור לשתות אלכוהול, אסור לקחת תרופות מסוימות, אסור.. לא יודעת, משהו?
תודה!
 
מרבית השאלות שלך כבר אינן רלוונטיות לנו
מאחר וכולנו מאותגרות טיפולי IVF, כלומר לא הצלחנו שם.... ולא עוברות את כל הפרוצידורות הנ"ל
אנסה לענות ממה שאני זוכרת מלפני 4 שנים. ההרדמה היא מאוד קצרה ולא ממש זוכרים אותה, ההתאוששות לוקחת בסביבות שעה ולא מומלץ לנהוג 6 שעות לאחר מכן. אני לא חושבת שיש עדיפות להרדמה אפידורלית מאחר ולדעתי ההתאוששות בה יותר איטית (בכל אופן ממה שהיה אצלי בניתוח הקיסרי).
כל התהליך לוקח מספר שעות כי מקבלים אותך למחלקה, עושים קבלה, אח"כ שלב החדר ניתוח בו עושים את שאיבת הביציות. צריך לתכנן לפחות בוקר שלם.
לגבי הפרוטוקול הטיפולי הוא תלוי רופא לגבי ההורמונים שתקבלי. על מנת שיוכלו לראות מה השפעת ההורמונים תתבקשי לעשות מעקבים שיכללו אולטרסאונד זקיקים על מנת לראות את מספר הזקיקים וההתפתחות שלהם וגם בדיקות דם על מנת לראות את השלב בו את נמצאת. הזקיקים מתפתחים בשחלות ובכל זקיק אמורה להתפתח ביצית. שוב שעות המעקבים תלויים במקום בו תעשי את התהליך, בדר"כ עושים זאת בשעות הבוקר ויש תורים כך שייתכן ותאחרי מעט לעבודה.
עוד מידע אולי תוכלי למצוא בפורום פוריות
בהצלחה
איילת
 
למעלה