אירוח פרופ' רבל ממסלול הדסה

רחל631

New member
שאלה לפרופ' רבל

לפני שנה וחצי ילדתי את בני בניתוח קיסרי.
לפני כ-8 חודשים עשו לי החזרה של שני עוברים שניהם נקלטו, בשבוע 6 שק הריון אחד נספג ונצפה שק הריון נוסף עם שק חלמון, בשבוע 7 לא נראה עובר, הפסקתי את ההורמונים ולאחר כחודש עשו לי אולטרסאונד בקופת חולים ובמרכז רפואי נוסף בכל המקרים אמרו שלא נשארו שאריות מההריון. מאז, עשו לי החזרות פעם ראשונה ושניה של עובר אחד בכל פעם, בזמן ההפשרה העוברים אבדו תאים ועד ההחזרה לא הוסיפו תאים, לא נקלטתי. בפעם שלישית החזירו לי שני עוברים עם שברים וגם אז לא הייתה קליטה. האם אתה חושב שיש צורך לעשות הסטרוסקופיה? הייתכן שיש הדבקויות ולכן ההריון לא למשיך ואולי זו הסיבה שלא הייתה קליטה?
מודה מראש,
 
מחקרים

רוית שלום
במעבדת המחקר ובשיתוף עם פרופ' ראובן רייך ודוקטורנטיותת בהדרכתי הדר' מוריה קולר והדר' חנה אשש חקרנו מאפיינים מולקולאריים של רירית הרחם. השווינו במאמרים, אותם אוכל לשלוח לך, בין רירית של נשים שהרו לאלו שלא. המרחק בין מחקר לטיפול קליני הוא עדיין גדול. אני צופה שבעתיד נוכל לדעת יותר על תפקוד רירית הרחם ואולי אפילו להשפיע עליה. אנחנו עוד לא שם.
אנו מעדיפים לטלטל הנתרמת ולא את העוברים הטריים. חושב שהחזרה של עובר טרי ישירות מהמעבדה זה האופטימלי.
בברכה
 

עוגי555

New member
עבור פרופ׳ רבל, זרע, החזרה וחלוקת ביציות

פרופסור רבל היקר, תודה על העבודה שאתה עושה ועל הנכונות להיות כאן איתנו.
שאלתי ( מכל שאלותיי הרבות :)
מה דעתך על ההבדל בשימוש בין זרע קפוא וזרע טרי?
במקרה והזרע סמיך ולא הכי מרוכז, האם יש עדיפות לזרע טרי?

מה ניתן לעשות כדי לצמצם את מספר הנשים שלהן מחלקים ביציות מתורמת אחת?
ברור לי שיש כאן עניין כלכלי, אך לדעתי יש כאן סוגיה אנושית חמורה שבה מושתלות ביציות של אישה אחת
אצל כמה נשים שונות. אני מתכוונת לעניין שהנשים האלו (אנחנו) נושאות בעצם אחים גנטיים.
לי קשה עם זה מאוד.
מדוע מתייחסים לכך בקלילות ובטבעיות בעוד שזהו בעצם נושא כבד ומורכב?

כמו כן, בידי מי ההחלטה כמה עוברים להחזיר?
בתודה רבה
ובכבוד
עוגי
 
עוגי יקרה

אני שמח להתארח אצלכן. מנסיוננו, כאשר איכות הזרע תקינה אין הבדל בין זרע טרי לקפוא. אנו נמליץ לך ולבן זוגך לגבי מתן זרע טרי בREPROFIT בהתאם לנתוני הזרע בעת ההקפאה בהדסה. לכל מטופלת אצלנו יש רופא אישי. בשמת , מתאמת התוכנית גם מקפיאה את הזרע ומתקשרת לרופא האישי בכל שאלה לגבי איכות הזרע. הרופא שלך בהדסה יאמר לבשמת ולאחות האישית שלך בהדסה אם כדאי לטוס ולתת זרע טרי.
מכיוון שאת מוטרדת מכך שביצית של תורמת מחולק בין 2 נתרמות יש באפשרותך לבקש תורמת שלימה. פרטים על כם תוכלי למצוא באתר שלנו וכן ישירות מנצחיה גבע, האחות הראשית של התוכנית טלפון להשארת הודעה: 02-6779388
או בשמת מתאמת התוכנית : 050-8946988
02-6777646 (ניתן להשאיר הודעה)

או בדוא"ל: [email protected]
 
שאלתך האחרונה

הרופא האישי שלך בהדסה ימליץ לך לפני הנסיעה מה עמדתו. בנסיעה בREPROFIT תשבי בחדר במרפאה עם רופא הדסה המלווה את הקבוצה ולפי מספר העוברים והמצב שלך ימליץ לך מה דעתו. כשיש חילוקי דעות הוא/היא צור קשר עם הרופא האישי שלך בישראל. אבל, בסוף ההחלטה היא שלך
בהצלחה
 
למעלה