לכל גולשי הפורום

../images/Emo18.gifלכל גולשי הפורום../images/Emo18.gif

במהלך החודשיים האחרונים הפורום מרבה בפעילות. השרשורים הופכים לגדולים יותר,כמות השרשורים מתרבה ובהחלט נראה שהפורום פעיל במיוחד
זה משמח אותנו מאוד לדעת שהפורום פורח [ועוד בתקופת האביב
]. הבעיה היחידה בכך היא שלמעשה,רוב התגובות הן הצפות,פתיחת שרשורים מיותרים או שרשור לא נכון של ההודעות. אז כדי שהפורום יהיה פעיל וגם מסודר תצטרכו לשמור על חוקי הפורום. אנחנו לא נכתיב לכם כאן את כל התקנון,כדי לקרוא את כולו כל מה שצריך לעשות זה לגשת לקטגורית המאמרים בסרגל הכלים של הפורום ולהכנס אל "תקנון הפורום". אך נבקש מכם לשמור על מספר חוקים שחשובים מאוד לנו ולהנאה שלכם בזמן הגלישה.:
הודעות שיימחקו:
קללות והודעות בוטות הנוגעות ברוני וגם כלפי חברי פורום.
הודעות ספאם [כמו: "מה קורה? \ מישהו כאן? \ רוצים לדבר? \ משעמם לי"]
הודעות שינוצלו לשרשור נעוץ.
הודעות המכילות מספרי טלפונים/כתובות.
הודעות
שלא ישורשרו לשרשור
[או לשרשור "תפוז אנשים מודיע" שנחשב גם הוא לשרשור אוף].
הודעות אשר עלולות לפגוע ברגשות הכותבים.
פרסומות וכל אתר אחר שאינו קשור לרוני.
לא לנצל"ש להודעות נעוצות.
מה זה אומר בעצם? כשיש הודעה נעוצה [הכוללת קונוס לידה],זה אומר שהיא חשובה,מיוחדת,שונה משאר ההודעות בפורום וצריכה לבלוט. ניצול שרשור,או בשמו התפוזי
,קיים בעצם כדי למנוע פתיחת הודעה חדשה כשהנושא לא מספיק חשוב לכך. אנחנו מבינים את הרצון שלכם שיראו את ההודעה שלכם, אבל זה בהחלט מפריע לסדר התקני של הפורום.
לשרשר נכון.
מה זה אומר בעצם? נכון,מערכות הפורומים של תפוז שונות משאר מערכות הפורומים באינטרנט הישראלי. וכך גם הדרך שבה מגיבים להודעות. בצד שמאל מצורפת לכם תמונה הממחישה את השרשור הנכון
להסבר מפורט על שרשור וניצול שרשור שנכתב כאן בפורום בתחילת השנה ע"י dance girl1 לחצו כאן.
לא לפתוח יותר משני משחקים\שאלונים\שרשורי תמונות בעמוד הפורום.
מה זה אומר בעצם? כמות המשחקים,השאלונים ושרשורי התמונות בפורום היא גדולה, ויוצרת עומס ובלאגן אחד גדול. שניים מהנושאים האלו בעמוד אחד זה סביר (כדוגמא-שאלון ושרשור תמונות).
הערה ספציפית לגבי התמונות - רוב התמונות כבר חוזרות על עצמן, אם יש לכם אוסף גדול של תמונות נדירות שעדיין לא נראו,אתם יכולים לפתוח בשביל זה שרשור חדש. אבל אם אלו כמה תמונות בודדות, מומלץ לנצל"ש אותן לOFF. או פשוט לשים אותן בשרשור תמונות שבועי [אם קיים].
לא לפרסם הודעה פעמיים.
מה זה אומר בעצם? קורה לפעמים שמתפרסמות כתבות ותמונות,פעם,פעמיים,שלוש ואפילו חמש! לכן כשאתם מוצאים כתבה או תמונה חשוב שתבדקו האם הן קיימות כבר בפורום כדי למנוע מצב כזה.
דרך הניהול מציקה לכם? נכון,אף אחד לא מושלם וגם אנחנו,המנהלים,עושים טעויות לפעמים. כל אחד מתנהג בדרך שונה ולפעמים יש אנשים שדרך כזו או אחרת לא נוחה להם אנו מבקשים בכל לשון של בקשה,במידה ומשהו מפריע לכם-שלחו לנו מסר! אנחנו כאן בדיוק בשביל לענות לכם, לטפל בצרכים שלכם ולעזור לכם ובעיקר-לגרום לכם להנות בזמן הגלישה בפורום.
לשליחת מסר למור [Princess Can Rock]
לשליחת מסר לאבישי [papashdon]
למה אתם נחסמים לפעמים ל24 שעות? כשאתם עוברים על חוקי הפורום מעל לכמה פעמים ולמרות האזהרות עדיין ממשיכים. אנחנו,מנהלי הפורום נאלצים לחסום אתכם למשך יום שלם [24 שעות]. האמינו לנו,אנחנו שונאים לעשות את זה בדיוק כמו שאתם שונאים לקבל את זה. לכן עשו טובה לנו ולכם והשתדלו לשמור על חוקי הפורום הבסיסיים שנמצאים ממש כאן מעליכם. אנחנו מאחלים לכם ולבני ביתכם
חג פסח שמח וכשר
ומקווים שבעתיד תשמרו על חוקי הפורום ושעוד הודעות מנהלתיות כאלו לא ייכתבו בתקופה הקרובה
שבת שלום, מור ואבישי
 
../images/Emo79.gif../images/Emo220.gif../images/Emo45.gif.

אומנות השרשור שעשיתי לפני כמה זמן >
 

mor93

New member
../images/Emo45.gif וחג שמחח וכשרר !../images/Emo155.gif

היה ארוךך...אבל קראתיי הכלל ! וחגג שמחח וכשרר!
 
למעלה