"כי יצאנו למסע אל הקוסם מארץ עוץ.."

האמת, חשבתי על זה../images/Emo9.gif

ננסה. כי אם אני רוצה - אני אצליח לבכות
אני אשתמש בזה אם אני אצטרך... תודה
 
אויש מספיק עם זה../images/Emo4.gif

כמה שאתם רוצים לראות אותה.. הילדה בלחץ אטומי מטורף משוגע ולאמא שלה לא היה לה זמן
אז אני בהחלט חושבת שלשומרים יש מספיק עבודה ולא צריך להוסיף להם כי גם ככה הם יקבלו משכורת.. אפשר לבקש יפה-אפשר,מעולה אם לא,לא נורא.
 

dhtu

New member
../images/Emo28.gifהדיסק של הקוסם../images/Emo28.gif

היום קניתי את הדיסק, דידוידי והתוכניה אז הנה הרשמית שירים : 1.אורבטורה 2.האם אני חולמת 3.מכשפה קטנה 4.המסע אל הקוסם 5.בארץ הדחלילים 6.אני חופשי 7.הקצבמשגע 8. המלך זה אנחנו 9.מלחמה זו מלחמה 10.מסע אל הקוסם 2 11.סם הקוסם 12.הקסם שבקסם 13.היי אני אמיץ! 14.תנו לנו צ'אנס 15. כמה טוב ביית 16.האם אני חולמת זהו! אז נראה לי שיש את הדיסק ואת הדיוידי בחנויות! מומלץ ביותר!
 
במהלך ההצגה,

דורותי וטוטו שרים את "המסע אל הקוסם" במילים שונות משיר הנושא. רק באותו הלחן.
 

MaRiNa DuANi

New member
בכלל לא פירגנו:_(../images/Emo20.gif../images/Emo203.gif

רוני לא יודעת לשחק
אחם אחם בטח בטח...
יכולה למדד אותם
 

Roni My Star1

New member
../images/Emo110.gifוהינה הביקורת שלי אליהם../images/Emo11.gif

-לא יודעים לשפוט -מי הם שבכלל ישפטו?! -אני מזועזעת
 
../images/Emo187.gifטוב,זאת באמת לא חוכמה.

לקחת רשת של עיתוני אזור ולתת להם לבקר את "הקוסם". זה כמו לתת לעכבר[לא העיר,הכפר] לבקר את הנמר-לא ייצא מזה שום דבר מפרגן. כשמו כן הוא-עכבר קטן. ומה העכבר מחפש? |גבינהצ|גבינה|גבינהצ|. בעיתון,הגבינה היא הכותרות,הפרסום.הם יעשו הכל בשביל להגיע לפסגה. הם בכוונה ילכו ויבקרו דבר טוב,גבוה ורם מהם,כדי שהתוצאה תצא שהדבר לא יצא טוב אלא גרוע. אני לא חושבת שיש אפשרות ש"הקוסם" היה יוצא באור חיובי. "הקוסם" מאוד התפרסם. העיתון הזה היה רוצה להגיע לשמינית מהפרסום שהגיע אליו "הקוסם"-אני לא חושבת שיש בית אב/משפחה אחת בארץ שאיננה מכירה את "הקוסם".לפחות אלו שיש להם ילדים שהינם בגיל המתאים פחות או יותר. מכיון שהעיתון כל כך צמא לפרסום,הוא משתמש באמצעי מפורסם כדי להגיע גם הוא לכותרות. אני לא חושבת בכלל שהביקורת הזאת נכונה.אני בעצם בכלל לא חושבת שזאת ביקורת. הם לא יכלו להצביע ולומר שא' וב' וג' וד' לא היו טובים.הם דברו ודברו וחזרו על אותו הדבר בכל הטקסט.ההצגה הייתה לא בסדר. אם זאת הייתה ביקורת אמיתית,היו לה נקודות ברורות.ביקורת אמורה לכלול בתוכה הצעות לשיפור,מה לעשות פעם הבאה כדי שזאת ייצא יותר טוב. אוקי,הבנתי שרוני לא בדיוק שחקה 100% [אני לא יודעת,אני לא הייתי בהצגה.הכל על פי הבקורת].מה תגידו בשביל שזה ייצא פעם הבאה יותר טוב? שלום אסייג לא הצטיין בתפקידו.מה צריך לעשות בשביל שזה האחרון כן יצטיין בתפקיד. זאת לא הייתה ממש ביקורת,זאת הייתה הרבה יותר חוות דעת מאשר ביקורת.היו כאן טיפטיפות של ביקורת. אני לא אומרת שאני לא מאמינה,אני בטוחה שיש טיפטיפת אמת.לא היו לוקחים הצגה ורושמים עליה סתם דברים. אבל ההבדל הוא שאני לא הייתי בהצגה והם היו,לפי דבריהם.מחר אני אוכל לומר לכם בודאות מה נכון לדעתי ומה לא נכון. אבל הייה שם דבר לא ברור:למה הם חושבים שהילדים לא יהיו עייפים אחרי יום "מפרך" של גן,בית,נסיעה להצגה ולחכות שם? הייתם מביאים אותם בבקרי היום או בצהרי היום ואז הם לא היו עייפים! בקיצור,יותר מידי שטויות בכתבה אחת.תסבירו ותבקרו בצורה מסודרת ונאותה ואז נוכל להגיב על זאת ולהגיד שזאת ביקורת. [אמרתי לכם שאני כותבת מגילות על כל דבר]. עדי.
 

bwayshow

New member
תגובה..

אני מבין שבתור מעריצה של השחקנית הראשית את כמובן תגני על המופע והשחקנים, אבל לא ראיתי שום דבר חריג בביקורת הזו. לא כול ביקורת צריכה לומר איך לשפר משהו, זהו תפקידם של המפיקים, במאים, והשחקנים. ביקורת היא בסך הכול דעה של בן אדם שכנראה מבין בתרבות וקיבל את מעמדו (גם אם זה לא בעיתון "גדול" כמו מעריב או ידיעות) בגלל שראו בו כמישהו שמבין תיאטרון ומסוגל לנתח יצירות ברמה טובה. למרות זות, זה נכון שיש מבקרים שבאים למופע עם "גזר דין מוחלט מראש" ויודעים שלא ימליצו על היצירה כבר מראש, וזה הטון שנשמע מהביקורת הזו. "זאת לא הייתה ממש ביקורת,זאת הייתה הרבה יותר חוות דעת מאשר ביקורת" ביקורת = חוות הדעת של המבקר על היצירה כול אחד זכאי לדעה משלו, ואין דבר בעולם שכולם אוהבים, תמיד יש את הדעה השנייה, וכמה שזה מרגיז חייבים להשלים עם זה :) ולא, אני לא חושב שעכבר העיר מקבל איזה שהו פרסום מכתבה לא טובה על הצגת חנוכה. אני יהיה ב"הקוסם" השבוע ויפרסם את הביקורת שלי
ממה שראיתי ושמעתי, ההפקה צריכה להיות ממש טובה!
 
../images/Emo187.gifאני דווקא כן ראיתי דבר חריג.

בביקורת הזאת לא כתבו שום דבר טוב על ההצגה.לא תמצא מלה אחת של דבר טוב על ההצגה. וביקורת צריכה לכלול בתוכה מה היה טוב ומה היה לא טוב.אפשר להוסיף את הדעה,אבל לא לכתוב רק את הדעה. ביקורת=לכתוב מה היה יותר טוב ואיכותי ומה פחות.בתוך זה אפשר לשלב את הדעות האישיות. גם אם היה קטע שהיה בו משחק טוב עד מצוין וקטעים מדהימים-יכול להיות שהמבקר לא אהב את מה שהיה באופן אישי.בביקורת הוא צריך לכתוב שזה היה קטע מצוין,אך לא נגע לטעמו האישי.לא שזה לא היה יפה ולא היה מרשים. זאת בעצם הביקורת. ובאמת,הטון שניתן הוא שכבר מראש חשבו שההצגה תהיה גרועה ובסוף זה מגיע גם על הנייר[או המקלדת,מה שתרצו.].זה אחד הדברים שהיו מאוד בולטים בביקורת הזאת.או שהם רצו יותר מידי מההצגה. חוץ מזה,היום,לפני כשעה וחצי חזרתי מההצגה.הדברים שבביקורת ממש לא תואמים להצגה.כבר אני אשרשר לכאן את חוויותי,מה שבטוח שזה בכלל לא נראה כמו שהם אמרו.גם בתור מעריצה/מעריכה[ויש הבדל,שאין טעם להתחיל לדון בו] של רוני וגם לא בתור כזאת.. עדי.
 

bwayshow

New member
אבל...

"בביקורת הזאת לא כתבו שום דבר טוב על ההצגה.לא תמצא מלה אחת של דבר טוב על ההצגה." אז זהו, שלא. "(גיא אריאלי) הוא התחיל טוב בסולו של שיר וריקוד ורוני הצטרפה אליו בהמשך לריקוד משותף ומקסים" "וביקורת צריכה לכלול בתוכה מה היה טוב ומה היה לא טוב.אפשר להוסיף את הדעה,אבל לא לכתוב רק את הדעה." יש למבקר זכות לא לאהוב ש-ו-ם דבר בהצגה. כלום. הוא לא היה צריך למצוא משהו לאהוב אם הוא חשב שההצגה לא טובה (למרות שהוא כן מצא). ושוב, ביקורת זה בעצם הדעה של המבקר. וכן, הוא יכול לכתוב רק את הדעה.
 
../images/Emo187.gifאם הוא לא אוהב שום דבר אז הו

*הוא בא עם דעה קדומה. בסך הכל ביקורת אמורה להיות אובייקטיבית. ביצירה אי אפשר לכתוב מה היה טוב ומה היה לא טוב,אז כותבים מה לדעתך היה כזה. ושכחת את ההמשך של הציטוט: "...אבל זהו,כאן זה נגמר." לא התייחסת לקטע שכתבתי על הביקורת. אם למשל יש קטע של משחק ושירה מצוינים והכותב לא אהב אותם,הוא עדיין צריך לומר שהם מצויינים.הוא יכול להוסיף שהקטע לא היה כ"כ אהוב עליו,אבל לא לכתוב רק את זה. בעצם,זוהי הביקורת..
 

bwayshow

New member
המממ

"אם למשל יש קטע של משחק ושירה מצוינים והכותב לא אהב אותם,הוא עדיין צריך לומר שהם מצויינים" אבל הוא לא חושב שיש אף קטע מצויין! זה ממש מצחיק.. הוא לא אהב, ולא חשב שזה קטע טוב.
 

barmiz

New member
הביקורת - לעדי

תראי מה שאמרת זה לא מאוד נכון. הביקורת לא צריכה לתת עצות לשיפור, הם לא מורים בבית ספר. כשהם אומרים ששחקן איום ונורא הם לא נותנים עצות לשיפור אלא רומזים שלא יעלה יותר על הבמה. אנשים לא כותבים ביקורות רעות כדי להתפרסם, עובדה שיש באתר הזה גם ביקורות טובות, ולא מעט. אנשים אומרים "ההצגה של 94' הצליחה נורא אז אי אפשר להגיד שזה גרוע" אבל זאת לא אותה הצגה. יש חלקים דומים בטקסט, אותם שירים, אותן דמויות אבל ההצגה שונה. שחקנים, תפאורה, תלבושות, תאורה, אולם, בימוי והפקה אחרים לגמרי... כמובן שכמעריצה ואוהדת של רוני את תגני עליה אך הביקורת היא ביקורת ולכל אחד זכותו לחשוב מה שהוא רוצה... לרע וכמובן שגם לטוב.
 
למעלה