הסכמ"ש

../images/Emo41.gif הסכמ"ש

מה שיר השבוע שלכם (של רוני):
מה שיר השבוע שלכם (לא של רוני):
בילוי השבוע שלכם:
סרט-תוכנית-סדרת השבוע שלכם:
סקופ השבוע שלכם:
תמונה שראיתם לאחרונה ברשת ואהבתם (אתם מוזמנים להוסיף אם יש):
משהו אחד שעשה לכם את השבוע, ואתם רוצים להמליץ עליו:
משהו שהרס לכם את השבוע:
משהו שאתם מחכים שיקרה שבוע הבא:
פגשת את רוני השבוע? איך היה:
שבת שלום פורוני!
 

Gilital8

New member
הסכמ"ש

מה שיר השבוע שלכם (של רוני): לא שם ואל תוך הלילה מה שיר השבוע שלכם (לא של רוני): כמה כמה-שני יצהרי בילוי השבוע שלכם: הלכתי היום לסרט שווה סרט-תוכנית-סדרת השבוע שלכם: זוהי סדום סקופ השבוע שלכם: ביום חמישי הזה בשקיעה רוני מתחתנת תמונה שראיתם לאחרונה ברשת ואהבתם (אתם מוזמנים להוסיף אם יש): משהו אחד שעשה לכם את השבוע, ואתם רוצים להמליץ עליו: הסרט "זוהי סדום" משהו שהרס לכם את השבוע: לא היה לי איך לעבוד על המונולוג שלי שבחרתי משהו שאתם מחכים שיקרה שבוע הבא: החתונה של רוני וחן
פגשת את רוני השבוע? איך היה:
 

Safiaa

New member
../images/Emo20.gif../images/Emo105.gif

מה שיר השבוע שלכם (של רוני): אל תוך הלילה. מה שיר השבוע שלכם (לא של רוני): - בילוי השבוע שלכם: קולנוע, תיאטרון, קניונים. סרט-תוכנית-סדרת השבוע שלכם: הילדים בסדר, PLL, עבודה ערבית, טופ שף. סקופ השבוע שלכם: - משהו אחד שעשה לכם את השבוע, ואתם רוצים להמליץ עליו: הצגת יחיד מדהימה של השחקן רועי אסף, חמוד ומוכשר.
משהו שהרס לכם את השבוע: אנשים מאכזבים במיחד שבגללם ביטלתי את מסיבת הגיוס שציפיתי לה כ"כ.><" משהו שאתם מחכים שיקרה שבוע הבא: הצגה בבית ליסין, יום כיף עם חברה, יום הולדת לאח שלי וגיוס סופסוף!
פגשת את רוני השבוע? איך היה: לא. אבל חשבתי שזה מגניב שאני מתגייסת בדיוק ביום שהיא מתחתנת. זה כאילו אנחנו מלוות אחת את השניה בכל צעד מאז שהיא התחילה את הקריירה ואני הייתי ילדה קטנה בכיתה ו'.
שבת שלום!
 
הסכמ"ש

מה שיר השבוע שלכם (של רוני):לא שם מה שיר השבוע שלכם (לא של רוני):
בילוי השבוע שלכם:סרט ב-vip סרט-תוכנית-סדרת השבוע שלכם:זוהי סדום סקופ השבוע שלכם:
תמונה שראיתם לאחרונה ברשת ואהבתם (אתם מוזמנים להוסיף אם יש):יש יותר מדי משהו אחד שעשה לכם את השבוע, ואתם רוצים להמליץ עליו:לראות סרט ב-vip משהו שהרס לכם את השבוע:
משהו שאתם מחכים שיקרה שבוע הבא:רוני מתחתנת
פגשת את רוני השבוע? איך היה:
 
למעלה