הסכמ"ש

../images/Emo23.gif הסכמ"ש

מה שיר השבוע שלכם (של רוני):
מה שיר השבוע שלכם (לא של רוני):
בילוי השבוע שלכם:
סרט-תוכנית-סדרת השבוע שלכם:
סקופ השבוע שלכם:
תמונה שראיתם לאחרונה ברשת ואהבתם (אתם מוזמנים להוסיף אם יש):
משהו אחד שעשה לכם את השבוע, ואתם רוצים להמליץ עליו:
משהו שהרס לכם את השבוע:
משהו שאתם מחכים שיקרה שבוע הבא:
פגשת את רוני השבוע? איך היה:
שבת שלום פורוני!
 

Gilital8

New member
הסכמ"ש

מה שיר השבוע שלכם (של רוני): חכם בשמש מה שיר השבוע שלכם (לא של רוני): We Will Rock You: Britney, Beyoncé, Pink & Enrique בילוי השבוע שלכם: מי מפחש מנישואין ותעלולי סקפן סרט-תוכנית-סדרת השבוע שלכם: כחולים סקופ השבוע שלכם: לרוני יש תואר בתקשורת תמונה שראיתם לאחרונה ברשת ואהבתם (אתם מוזמנים להוסיף אם יש): משהו אחד שעשה לכם את השבוע, ואתם רוצים להמליץ עליו: לראות קטע מהשידור באתר ערוץ הילדים משהו שהרס לכם את השבוע: תאונת מסוקי היסעור משהו שאתם מחכים שיקרה שבוע הבא: ערב גיבוש של כל החברים פגשת את רוני השבוע? איך היה: אומנם לא פגשתי את רוני אבל פגשתי את אחותה יעלו אתחני נחמיאס, מני פאר וקובי שטמברג ועוד אורח יקר לי יגאל שילון (כנראה מני הזמין אותו) במאחורי הקלעים של ההצגה "מי מפחד מנישואין" לדהמתי כולם זכרו אותי (חוץ מיגאל שפגשתי אותו בפעם הראשונה בחיי) מהחוג אני יודע שהם בני-אדם אבל בכל זאת התרגשתי יעל סיפרה שאנשים מתבלבלים בינה לבין רוני (-: זכרנו בכל מיני מתיחות ששודרו ב"פיספוסים" במהלך השנים אחרי כמה דקות לצערי ביקשו ממני ומיגאל להתפנות בכל מקרה אם רוני קוראת את הסכמ"ש הזה שתמסור ליעל שאני אשמח לפגוש אותה ואת כל שאר השחקנים שוב בחיי אם זה ברחוב ואם זה במסגרת העבודה כנ"ל גם לגבי רוני עצמה
 

Safiaa

New member
../images/Emo20.gif../images/Emo105.gif

מה שיר השבוע שלכם (של רוני): סופרסטאר. מה שיר השבוע שלכם (לא של רוני): -- בילוי השבוע שלכם: ת"א, קניות אחרונות לטירונות... סרט-תוכנית-סדרת השבוע שלכם: PLL, עבודה ערבית. סקופ השבוע שלכם: -- משהו אחד שעשה לכם את השבוע, ואתם רוצים להמליץ עליו: תל אביב.
משהו שהרס לכם את השבוע: שום דבר. משהו שאתם מחכים שיקרה שבוע הבא: לא מתכנן לי כלום.
פגשת את רוני השבוע? איך היה: לא. שבת שלום!
 

ניצן812

New member
סיכום השבוע שלי : )

מה שיר השבוע שלכם (של רוני): חכם בשמש . מה שיר השבוע שלכם (לא של רוני): שיר ממפונקים . : ) בילוי השבוע שלכם: סתם בביג לא משהו מיוחד סרט-תוכנית-סדרת השבוע שלכם: לא יצא לי לראות OO: סקופ השבוע שלכם: חברה שלי הודיעה לי בערך מי יהיה בחתונה של רוני ונתנה לי מלא פרטים על החתונה (היא בת דודה שלה ) תמונה שראיתם לאחרונה ברשת ואהבתם (אתם מוזמנים להוסיף אם יש): לא משהו אחד שעשה לכם את השבוע, ואתם רוצים להמליץ עליו: עשה לי ת'שבוע- אתמול חברה שלי הודיעה לי שהיא כנראה מסדרת לי פגישה עם רוני : ) משהו שהרס לכם את השבוע: רבתי עם חברה . משהו שאתם מחכים שיקרה שבוע הבא: קייטנה : ) מיום שני עד רביעי בערב. ^^^ פגשת את רוני השבוע? איך היה: לא, אבל יש סיכוי לפגישה בשבועיים הקרובים : )
 
למעלה