רוני מגיעה להתארח בפורום- שרשור שאלות

shay08

New member
היי רוני../images/Emo3.gif

אז רציתי קודם כל להחמיא לך על הסינגל והקליפ החדשים והכ"כ טובים.. באת בתדמית בוגרת וסקסית, וזה לדעתי ממש טוב לתדמית החדשה שלך
ספרי לנו על העבודה על אלבום החדש - סגנון האלבום, עבודה עם מפיקים, עבודה על השירים וכו'.... והאם 'צפוף' בסופו של דבר ייכנס לאלבום או לא? ושאלונת אחרונה, מה דעתך על סינגל הקאמבק של בריטני Gimme More והאם את תקני את האלבום שיצא ב-30 לאוקטובר [סוף החודש הזה, עוד תשעה ימים
] ?
תודה.
 
../images/Emo79.gif../images/Emo220.gifרוני.../images/Emo23.gif

היי, אני מקווה שאת זוכרת אותי. למקרה שלא, אני ירדן,בת 13 וחצי. יש לי אלייך שאלה אחת בלבד- האלבום השלישי יהיה בז'אנר של צפוף כולו, או יהיו גם בלדות כמו מנגינה שקטה? אני ממש שמחה שבאת להתארח כאן, מזמן לא הגבת בפורום וזה מאוד חשוב בשבילנו. אני אחלת שתהיה לך המשך דרך נעימה ובהצלחה בלימודים.
אוהבת המון, בלו ירדן.
 
../images/Emo79.gif../images/Emo220.gifשאלה נוספת...

האלבום הזה, התחיל את כל הכנותיו והקלטותיו הרבה אחרי שני האלבומים הקודמים. אני מניחה כי לאחר הרבה זמן שלא עשית זאת, ההתרגשות חוזרת ומציפה אותך, זה נכון לגבייך? שוב, אוהבת המון וממש מתגעגעת, ירדן.
 

udig7

New member
לרוני.

רוני יש לי שאלה אחת ומקווה שתעני לי עליה. שאלה: רוני למה את פונה רק לגיל הקטן יותר עד 12 כי מצאתי את עצמי בהופעות שלך שאני הילד היחידי בן ה-16 שהגיע לשם. מקווה שתעני לי בהקשם האפשרי. אודי נ.ב צפוף שיר חזק!!!
 

x טלטול x

New member
לרוני../images/Emo99.gif

אני טל ויימן בת-13מקרית ים. אני חייבת לציין שממש אהבתי את צפוף ולדעתי הוא ממש מושקע
עכשיו השאלות: 1) האם את מתכוונת לעשות את הדיסק השלישי יותר בכיוון של קהל היעד הבוגר או לקהל היעד הצעיר כמו עד עכשיו? 2)האם הצבת לפנייך מטרות להשנה?אם כן מהן? וזהו...
רוני אני מאחלת לך בהצלחה בלימודים ובכל מה שתעשי
אוהבת אותך המון ומתגעגעת
טל
 

dhtu

New member
יש!

לי יש רק שאלה אחת והיא : האם כל השירים מהאלבום החדש יהיו בוגרים כמו צפוף ?
 

x N O A M x

New member
טוב אז ככה ../images/Emo3.gif

היי רוני:] זו נעם..אני יודעת שלא תזכרי אותי אבל בכל זאת. טוב והשאלות שלי הן כאלה: 1. כרגע שהדיוידי יצא והדיסק באופק, את עובדת על עוד משהו ? 2. כמו כל שאלה נדושה, איך את רואה את עצמך בעוד 10 שנים? 3. יש רגעים שאת אומרת לעצמך ש"דיי. נימאס לי!" בגלל כל החשיפות שלך לעיתונות ולתקשורת או לסרוגין בגלל הקשיים בעבודה? מקווה שתעני..:)
 

x Marina x

New member
היי רוני !../images/Emo140.gif

קודם כל ממש נחמד שהגעת להתארח פה באמת משמח.
רציתי להחמיא לך מאוד על "צפוף" לדעתי הוא יצא מדהים אהבתי מאוד!
בהצלחה לך במכללה אני בטוחה שתצאי משם עם מידע חדש. ועכשיו לשאלות: 1.כמו שכבר ידוע לנו סיימת את 4 העונות המצליחות של בננה [כבוד!
] האם את תמשיכי בתחום הדוגמנות ואם כן ,זה יהיה בקרוב?
2.ידוע לך אם תשתתפי בעונה הבאה של ראש גדול? 3.באלבום הבא שלך את תמשיכי בסגנון של 'צפוף'? ואם לא איזה סגנון אחר יהיה באלבום? וזהו.
ואם את לא זוכרת אותי אני מרינה בת 11 לפני כמה חודשים הייתי בחתימות על הדיוידי בבת ים.
בהצלחה בהמשך אוהבת אותך.
 

papashdon

New member
רוני ../images/Emo23.gif

טוב, האמת שאין לי שאלות כי שאר חברי הפורום כבר שאלו אותן
. אז הממ פשוט אומר שאני מחכה בקוצר רוח לאלבום שלישי, בהצלחה
אוהב.
 

Henush Duani

New member
לרוני המדהימה שלי../images/Emo23.gif

קודם כל אני רוצה להגיד שנורא אהבתי את הסינגל+הקליפ+הרמיקס 'צפוף',מושקע ומדהים
, פשוט כל הכבוד!!. ואני מאחלת לך ה מ ו ן הצלחה בלימודים ובכל דבר שתפני בו
ושייתגשמו כל חלומותייך
.
מכל הלב
ועכשיו לשאלות
1.בעתיד את מתכוונת להתפתח יותר לכיוון של תחום המשחק? אולי לשחק בסרטים/טלנובלות? או להנחות? 2.אם איזה זמר/ת היית רוצה לשיר מופע שלם? 3.באיזה אירוע הרגשת שנתת את ה"שואו" של חייך? א ו ה ב ת אותך אינסוף
חן מבאר שבע [אם את זוכרת,רדיו דרום..]
 
הי חן

אני כל הזמן מתפתחת גם בתחום המוזיקה , וגם בתחומים אחרים, כמו משחק יצאתי כבר להשתתף במחזר הקוסם, בדיוק לפני שנה ועכשיו יש את ראש גדול אני מאוד אוהבת טת תחום המשחק וכבר הספקת לשכוח (לא נורא)היתי מנחה בניקולדיאון. היתי מאוד רוצה לשיר עם קיילי ראיתי את ההופעה האחרונה שלה וממש התלהבתי אני מאוד אוהבת את הסיגנון שלה. בכל הופעה אני משתדלת לתת את השואו של חיי... היו הרבה הופעות שזכורות לי טובות ומפוצצת שנהנתי מהקהל ,והיתי מרוצה מההופעה שלי.
 

Henush Duani

New member
תודה רבה../images/Emo47.gif ../images/Emo27.gif..

בכלל לא שכחתי שהנחת בניקלודיאון
,לא הסברתי את עצמי טוב חח.. התכוונתי שאם את מתכוונת עוד פעם להנחות
 

Miss Roni

New member
רוני :)

היי.. את רוב השאלות כבר שאלו כאן אז רק שתי שאלות קטנות
1. איך הקטע של הפרסום משפיע על החיים האישיים שלך? איך מתייחסים אלייך בני משפחה/חברים..? 2. את חושבת שבעתיד את תמשיכי לעסוק גם במשחק ולווא דווקא בסדרות ילדים? מקווה שתעני
רוני, 14 וחצי ראשון לציון
 

צלילוש13

New member
היי, רוני!

היי, מה קורה? אני צליל, בת 15 מב"ש.. יש לי כמה שאלות: 1. מה התוכניות לך לעתיד? 2. מתי השתחררת מהצבא? 3.את מתחילה ללמוד תקשורת? וזהו.. רציתי להגיד שממש אהבתי את השיר 'צפןף'! את שרה ממש יפה, ומקווה שאוכל לראות אותך גם בעתיד.. אם את מתחילה ללמודתקשורת, אז שיהיה לך בהצלחה!! אוהבת אותך, צליל:)
 

ב ר ו נ י

New member
שלום רוני ../images/Emo13.gif

אני מעריץ ענק שלך יש לי ת'DVD שלך את האלבום "לא עוצרת" ואני רואה אותך איפה שרק אפשר
השאלות:
1. בתור ילד בן 12 וחצי שרוצה להיות זמר ואמרו לי שאני שר יפה ואני גם ב"מקהלת בית הספר" והגעתי לשלב "הסדנה" בפסטיגל והנחתי יום שלם בערוץ הילדים אז ככה האם יש לך טיפים לתת לי? 2. לאיזה שיר אישית הכי הצלחת להתחבר מכל השירים? 3. איך את מרגישה שאת רואה מצד אחד למשל את הקליפ של "סופרסטאר" מהפעם הראשונה לבין הקליפ של "סופרסטאר" בDVD "על קצות האצבעות"
נ.ב: אם תסכימי לענות XD האם לפעמים את מעדיפה שירים מקוריים או שאת מעדיפה גרסאות ישראליות לשירים בחו"ל?
 
לרוני

שלום קוראים לי גלעד ואני בן 21 מקרית ביאליק ורציתי להגיד שאני חולה עלייך ואת פשוט החיים שלי וקודם כל אני חייב להחמיא לך על הקליפ לסינגל החדש שלך 'צפוף'. כי הוא ממש מדהים וממש שווה את הצפייה בקליפ אני מאחל לך המון בהצלחה איתו ועם העבודה על איסוף החומרים לאלבום החדש שלך. טוב ושיהיה לך גם המון הצלחה בלימודים ואת האמת אין לי אף שאלה אלייך כי כולם כבר שאלו את שרציתי לשאול אותך ושיהיה לך המון בהצלחה בכל מה שתעשי ממני גלעד שתמיד אוהב אותך ואת תמיד תיהי בשבילי מספר 1 רוני
 

ady18

Well-known member
שאלות

1)איזה דואט היית רוצה לעשות עם זמר ישראלי? 2)מאיזה מוסיקה את מושפעת?
 
למעלה