שרשור חוויות מההופעה בפתח תקווה

עכשיו וולי ותיתה בחפירה על אנושית! (1:35)

אאאאאאאאאאאאאאאאאאאז. כדי לחפור לכם יותר [מאוהוהוה
] אנחנו נתחיל מהחפירה של שלשום (שיו...עבר יום!
) יום בהיר אחד..... - סתם נו ! השעה...השעה.. בכל מקרה. בשעה 8 תיתה הגיעה אליי,וישר הלכנו לקניון לקנות "מצרכים" לשלט-ברכות-וואטאבר-הזה.
וכמובן לפתח תתמונה הנחמדת ש..אני עשיתי.
ולאחר שזללנו להנאתנו בארומה (
@#$%^) הלכנו הביתה,עוד רגע הרביץ לי השומר בחנות של סמסי הכוסון כי לא הפסקתי לבהות בו (חסר לי עוד........לא יודעת! אבל הוא עולה 2025 !!
) אחרי שחזרנו,הזעקתי את השכנה עם הכתב היפה (מה לא עושים בשביל בלונדינית ב-00:00 בלילה.
) ואחרי ששיגענו אותה היא הסכימה לעזור לנו ונוצר מצב שעבדנו עליו עד 4 לפנות בוקר ! (היא עוד תשלם!!
) מחקנו,כתבנו,מחקנו,כתבנו לתיתה כבר יש סיוטים על טוליפ שהוא מסמן זירות פשע...לא נכנס לזה,מפחיד ומדאיג פסיכולוגית.
לאחר שניקנו אחרי כל המחיקות והשטויות הגזורות שהיו לי באמצע החדר, (תיתה חושבת שנוקי מיאמי...לכו תבינו!!! כולה סלולרי אומלל) כן..ואז הגיע השלב שכל אדם עושה בשעות הקטנות של הלילה (זה לא נשמע טוב!!!!) בכל מקרה,הלכנו לישון..כן כן...גם אנחנו...נפלנו קורבן לעייפות. (וזה מכה שנית כרגע) אחרכך קמתי בגלל שהיה חם - לכו תבינו,טירוף של-לישון-עם-מזגן-אחרת-נחנקת-למוות.
ובדיוק יפית שכנה של מור התקשרה,להודיע שהאומלליזה שלי התנפחה ולא הפסיקה להקיא (היא בהריון! - עם הרבייעיה של תיתה.
) ואז גילינו שכבר 13:00! וזה לא בסדר,שאני לא אספיק לעשות פן (שוויתרנו עליו ד"א...
) התארגנו,נלחצנו לרוב - שיגעתי את תיתה שתשים לי לק ישר
ואז הקפצנו את האבא המתוק שלי שיסיע אותנו לפתח תקווה.. (שיו זו הפעם השלישית שגברת בלונד גוררת אותי לשם...
) ואז פגשנו את עדי וכתבנו את הברכות לרול בעלת הסקיני (של ל י ק ו פ ר ! ! ! ! ! $ % & # - זה לא בסדר!! זה שלי
) ועם קצת פרוטקציות מצד האנשים שהציצו לנו בשלט,נכנסו מוקדם יותר משצריך. אחרי שחיפשנו את הבמה ושקענו במחשבות שהיא תופיע במגרש כדורגל..
מצאנו את הבמה האמיתית!!!!
(לפחות יש כיסאות,בתור מעריצה שהולכת למילון הופעות היו תנאים רעים יותר..צריכים להקים אגודה נגד נפגעי מארגני הבמות ולכל בעלי המקום למינהם.) ובאותו הזמן,כאשר ירדן הייתה בדרך אליינו,אמירה הנחמדה שלנו התקשרה ונתנה לנו לשמוע צרחות של "ג'אג'ה ג'אג'ה..." דרך הטלפון (היא הייתה בהרצלייה..היא עובדת שם
) התחיל מופע נורא ע צ ו ב ! ! הם מן צמד שחקנים שנקרא "קפטן זוקיני" שהם קצת קצת קצת שחכו שהמופע לילדים. (הערת תיתה: בוחשים בשוקו:|||) בעיקר התפוצצנו מצחוק עד דמעות ובכי מר
(הערת תיתה:"מי רוצה דשא?! זה בחינם!! רק אל תעשנו אותו" - די באמא שלך...) ואז הייתה עוד הופעה של הלהקה של הקאנטרי..שיר נחמד
ואאאאאאאז. ס ו ף ס ו ף ! גברת רוני סופרסטאר (אוי אני שונאת שאומרים סופרסטאר..קוראים לה דואני!!!!
) עלתה על הבמה,וכמובן שלפני ליבי החלש הבחין באדם (
) הנחמד שעלה לבמה, ולאחר מכן הופעה בלונדה קטנה עם חישוקים סקיני ונעליים שמאד אהבתי. והתחילה להסביר לדיג'י מה זה בדיווק הכפתור פליי! (היא יכולה להיות מורה מצויינת בביה"ס למוגבלים עם קשיים מוחיים..) זה היה מאד מצחיק כאשר היא ניסתה להדגים לו כיצד נראה ה"משולש הזה..נו" באוויר. אחרי סופרסטאר,מותק 2,סוד...ואינספור חיוכים קטנים,או סתם צחוקים מהבמה או פוזות למצלמה (אויש היא מוכשרת בזה.
) היא התחילה לשתות,כמו שהיא עושה תמיד הגמל הזאת אוהבת מים שכמותה....מכורה יותר נכון :| ולפני השיר האחרון,כאשר נשברו הידיים לירדן ועדי ותיתה שהרימו את אדון שלט הנכבד, היא הבחינה בו והתחילה לפצוח בפאדיחות כמו שהיא עושה תמיד : "ולפני הסוף אני רוצה להודות לבנות הפורום שנוכחות כאן. *ואואואואוואוא* והשלט? אליי!
" ואז כולם התחילו לבהות לנו בשלט,הרגשתי כמו פולנייה גאה שהיה שווה לה לבזבז שעות שינה טובות על זה
ואז נגמרה ההופעה,ובגלל שאני חיילת טובה - אני עושה מה שהמפקדת אומרת,רק שאת המפקדת פינו לואן הלבן במהירות,שהייתי צריכה להתחיל לרוץ !!!1 (היא דואגת שאני לא אשכח את שיעורי ספורט.
) ותוך כדי ריצה התחלתי לצווח במשפט אחד (הערת תיתה: "השלטטטט!! השללטטט!!!!!") - השם ישמור. ואחרי ריצה מפרכת אחד העובדים של המקום חשב שהוא יתחיל למכור לי סיפורים בשקל וחצי,חושב אני ילדה קטנה בת 9 שרוצה גלוייה (פחח ! לך לאכול פלאפל או משהו.
) - "תדברי עם הסוכנת שלה.." (כן,איפה אורלי!? היא לא שם אל תתחיל לעבוד עליי יא חתיכת מסכן@#$%") *דוחפת אותו* רוני התחילה לדפוק בהיסטריה על החלון כאילו כלאו אותה בפנים,ולצרוח על האנשים שסגרו עלייה את הדלת "זוזו,פתחו,השלט!!!!!!!!!" זה היה משהו בכיוון רק חזק יותר (אימאלה :|) ופתאום,צצה לה אנה המתוקה וניגשה אליי ואמרה "תביאי לי,אני אתן לה את השלט!" ואז העברתי את הנכס החמוד אל ידייה הקטנות של אנה,והוא הגיע ישירות לגברת רונה מקרונה. ואחרי שהפסיקה להתחרפן על החלון האומלל,היא אמרה : "תודה מאאאאאאאאאאאמי ! " והפריחה נשיקה באוויר
(
@#$%^) בכל מקרה,אחרכך חיפשנו מונית וחזרנו הבייתה,היה מקסים מדהים ובהחלט מצחיק בטירוף. אז הפסקנו להציק ולהטריד בשעה 1:59 בלילה,זה נשמע לנו קצת מיותר.! אז אנו נגש ורצוי שגם אתם ילדים חמודים נלך לישון,כי זה חשוב אחרי שמבזבזים לילה שלם על בריסטול חמוד.
מי ייתן שיירבו הופעות כאלה.ועוד הרבה בכלל, כי הקיץ הולך להיות "פסטירוני" רציני....(יש!) אז רונ,כמו תמיד, תעשי לי סופרסטאר4%%^
 

mor93

New member
שמחחה שנהנתתתתת

לקחח לי זמן לקרוא :/ איזה מגייללה הכננת P: חחחח D: אווו ממש נהננת ! ג'אגה ג'אגה דרך הטלפון D:
 

sHiR TaDmOr

New member
שוב-שמחה שנהניתן!../images/Emo24.gif

"אוי אני שונאת שאומרים סופרסטאר.." וולקאם טו דה קלאב..
[וטוב שלא דיברנו על זה לפני יומיים
] בקיצור, העיקר שהיה לכן כיף, שלרונקה היה כיף ושהשלט יצא מהמם
אוהבתת
 

MaRiNa DuANi

New member
איזו מגילה../images/Emo122.gif

שמחה שנהנת אני מתארת לעצמי כמה הפסדתי
 
../images/Emo79.gif../images/Emo220.gifאחח.. היה כיף!../images/Emo6.gif../images/Emo99.gif

כאאאאפרעלייכן.
[^%#^&
]
 

MaRiNa DuANi

New member
יא איזה מגניב לכם ../images/Emo24.gif

חבל שבסוף לא יכלתי להגיע אוח רוני
תגידו נעשה את זה עוד כמה פעמים נכון
?
 

נסיכת pop

New member
מה אף אחד לא היה בארנה?><

במקרה יצא לי לעבוד שם אתמול ובשיא המקריות גם היתה הופעה של רוני חח אז זה היה נורא משעשע :} חשבתי שמישהו מכם יהיה שם אבל כולכם הלכתם לפתח תקווה חבל:/. ואני יכולה להגיד לכם שלא היה ממש אנשים בהופעה אז בטח שהיה לה יותר כיף איתכן בננות :]
 
למעלה