more web os pics

עוד שאלה - איך הזיווד של המכשיר?

אני עוד כרגע עם הפאלם פרו ומאוד מבסוט ממנו אך הזיווד שלו לא משהו, המכשיר הוא פלסטי וחלשלוש וכבר יש לי שברים בפלסטיקה. איך ה PRE מבחינה זו?
 

yaniv79

New member
למרות שלפרו יש סדקים פה ושם לדעתי הוא אחד...

מהמכשירים הכי עמידים שראיתי. מעולם לא יצא לי להתעלל כל כך במכשיר ( אולי זה בא מהתת מודע בגלל מערכת ההפעלה הנוראית הזו ) והוא עדיין עובד כראוי. הוא נפל, התרסק, נשבר ומה לא ועוד על משטחים קשים בעוצמה - ובאופן מפתיע מאוד, למרות שפלסטיקה חבוטה כהוגן, המכשיר עצמו מתפקד ללא דופי. המסך של הפרי רגיש מאוד, הוא נפל לי מגובה נמוך מאוד לרצפה ויש ממש שקעים במסך מלכלוך שהיה על הרצפה ולא מהנפילה בוודאות כי הוא לא קיבל מכה במסך - מאוד מאוד מרגיז!!! מי שרוכש את המכשיר חייב לשים מגן מסך מהרגע הראשון לדעתי. וכל זה קרה כמה ימים אחרי שהזמנתי באינטרנט מגן מסך ונרתיק
לגבי הפלסטיקה שלו, היא ממש לא רגישה כמו של הפרו אבל במבחן המעיכה ( לחץ של כל כף היד על המכשיר ) מייצר רעשים ומכסה הסוללה שלו לא היה מקבל אצלי פרסים ושבחים. מערכת ההפעלה בשלב זה באבולוציה שלה כן מקבלת פרסים ושבחים לדעתי.
 
מערכת ה - WM אכן נוראית

ועדיין הפאלם PRO מכשיר שימושי ואינני מכיר מכשיר עדיף עליו שכולל מקלדת מלאה בצורה מאונכת. הוא אכן עובד מעולה למרות חבטות אך הוא פחות עמיד מנוקיה E-71 למשל.
 

yaniv79

New member
שלדעתי הוא יכול להיות בנוי טוב יותר, אולי...

דווקא הבעיה שלו זה החומרים שנבחרו. אני הייתי הולך על משהו מתכתי יותר ולא פלסטיק יחסית פשוט. אבל יש כל כך הרבה יתרונות משמעותיים במכשיר הזה שזה מתגמד - זה להגנתו. להגנתי אני יכול לומר שלא מוכרים אותו ברשת "באג"
 

AYELET1

New member
זוכית ../images/Emo88.gif

אם מערכת ההפעלה טובה אזזה כבר נשמע טוב - יש לקוות שיצאו מכשירים נוספים מעט עמידים יותר.
 

yaniv79

New member
אין לי מושג מתי יושק ב-GSM אם לזה אתה מתכוון

לדעתי השאיפה היא להשיק אותו בישראל עוד השנה. מקווה שהאייפון לא יקלקל / יעכב את ההשקה הזו.
 
למעלה