טעינת עברית לתוכנת TealScript

oryol

New member
טעינת עברית לתוכנת TealScript

האם מישהו יכול לעזור? רציתי להשתמש בסט אותיות עברית מוכנות. טענתי ולא הצלחתי להשתמש. בעיה ראשונה שבציור הגרפיטי הציור מתהפך כמו בראי. אף אות לא מזוהה. מה עלי לעשות לצורך שימוש בקובץ גרפיטי מוכן ? תודה.
 

Sanchik

New member
קודם כל יש להוריד מהאתר פרופיל של עברית

אחד מארבעה ולבחור במתאים ביותר
 

oryol

New member
גרפיטי

הורדתי את הפרופיל. טענתי והוא מופיע בתוכנה. מה צריך לעשות כדי להתחיל לעבוד איתו. כשאני מנסה להשתמש - אני רואה את הגרפיטי בתמונת ראי. תודה רבה מאד על העזרה.
 

oryol

New member
גרפיטי - לא, עדיין בנסיון

לא, עדיין בנסיון- האם קניה ורישום יעזרו ? אני מקווה שההיפוך לא בגלל המכשיר - CENTRO
 

yaniv79

New member
למה לענות את עצמך עם גרפיטי על מסך כזה קטן?

המכשיר לא נועד לשימוש בתוכנה כזו וגם הגרפיטי המובנה במערכת ההפעלה הוצא החוצה בדגם שלך. אני ממליץ בחום לנסות להתרגל לשימוש במקלדת חומרה ( שים לב שתצורת המקשים דומה מאוד עד כמעט זהה לתצורת המקשים במקלדת ה-PC שלך ). הזנת נתונים עם 2 אצבעות תהיה לעולם מהירה ויעילה יותר יותר משירבוט ציורים על המסך הקטן ביד אחת ועוד עם הסטיילוס האנורקסי שמגיע עם ה-Centro....
 

oryol

New member
CENTRO גרפיטי

אתה צודק - אבל אשתי משתמשת בפאלם שנים עם הגרפיטי ומתעקשת להמשיך להשתמש בו גם ב-CENTRO. יש כאלה המתמכרים לגרפיטי. יש לך מושג אם ניתן לפתור בעיית ההתהפכות בזמן ציור הגרפיטי? טענתי הפרופיל (שאתה הכנת?) - מה צריך לעשות כדי להתחיל להשתמש בו? תודה רבה על תשובתך.
 

AYELET1

New member
כי אם כבר קונים כזה מכשיר, קונים

אותו בשביל המקלדת... זה דבר נח להפליא לאחר שמתרגלים לא מכירה אותו אישית אך מכירה מככשירים רבים אחרים על מקלדת דומה
 

oryol

New member
גרפיטי או מקלדת

יש כנראה אצל חלק ממשתמשי פאלם ישנים התמכרות לגרפיטי. לעיתים גרפיטי הנכתב על כל המסך נוח יותר ממקלדת צפופה עם מקשים זעירים. כשקניתי חשבתי דווקא שזה יהיה יתרון של המכשיר. לשאלתי הראשונה - האם ניתן להשמיש את הגרפיטי כדי שלא יכתב בכתב ראי וכדי שיזוהה כראוי. מה צריך לעשות חוץ מטעינת הפרופיל המוכן? על עזרתך אודה לך מאד.
 

oryol

New member
גרפיטי ל-CENTRO

לפי המדריך הזה פעלתי. כאמור עדיין לא קניתי התוכנה. האם יעזור?
 
למעלה