בעניין ZIRE 71

שמשוןOK

New member
בעניין ZIRE 71

יש לי ZIRE 71 ולאחרונה הנתונים נמחקים ממנו מידי פעם ואז אני צריך לסנכרן מחדש מהמחשב. האם לדעתכם זו בעייה בבטרייה או בחיבורים? כמו כן אם אחליט לשדרג לפאלם יותר מתקדם האם ניתן בקלות להעביר את הנתונים הקיימים או שזה מסובך מדאי? תודה מראש
 

Ariyeh1

New member
1. כנראה שהבעיה בסוללה

כדאי בכל מקרה לקחת לבדיקה במעבדה. 2. לא אמורה להיוות בעיה בהעבת נתונים למכשיר חדש. יחד עם זאת יש להניח שחלק מהתוכנות הנוכחיות (למשל העברית) לא יתאימו למכשיר חדש ויהיה צורך לשדרג אותן.
 

שמשוןOK

New member
תודה רבה על התשובה

תודה רבה אני לא הכי בטוח שהבעיה בסוללה , כי נראה לי שהוא משום מה נשאר הרבה זמן דלוק בלי המנגנון של הכיבוי האוטומטי. כי הסוללה לא נראה שהיא נגמרת סתם כך. אלא שהוא נשאר דלוק בלוי הכיבוי האוטומטי. אני לא בטוח. בכל אופן איזה מעבדה יש לפאלם בארץ? אני לא מכיר? כמו כן משהו הציע לי את הפאלם שלו ZIRE71 ב - 150 שח אולי עדיף לקנות את זה במקום ללכת למעבדה וזהו?
 

Ariyeh1

New member
ראשית

יכול להיות שזו הסוללה אבל בכל מקרה כדאי לבדוק. מעבדות יש במקומות שונים בארץ בצפון בדרום ובמרכז. איפה אתה נמצא? לא הייתי לוקח מכשיר כ"כ מיושן גם לא במחיר כזה. הסיכוי שתתקל בבעיות דומות לזו שיש לך ואחרות גבוה מאד.... בכל מעבדה שמכבדת את עצמה (בוודאי בזו של אקסל טלקום) תוכל לקבל הערכת מחיר לתיקון ואז להחליט באם לשדרג את המכשיר או להשקיע בתיקון.
 

שמשוןOK

New member
תודה רבה

אני גר בדרום אני גר בנתיבות. האם בבאר שבע יש משהו מתאים? מי שרוצה למכור לי אמר לי שלא היו לו בעיות בנושא הפאלם.
 

Ariyeh1

New member
צור קשר

עם אקסל טלקום 03-7681507 עד כמה שזכור לי יש להם סניף לאיסוף בבאר שבע. יכול להיות שלא היו לו בעיות עןם המכשיר אבל בעיות למכשיר מיושן כזה צפויות (ראה המקרה שלך....)
 
למעלה