centro

ldude

New member
centro

היי בתור פאלמיסט ותיק [VX ו-E2] אני שוקל לרכוש פאלם סנטרו. למישהו יש נסיון , טוב או רע, עם המכשיר? חשובה לי נוחות וקלות השימוש [בעיקר ביומן שאיתו אני עובד המווווווון וכל הזמן מכניס ומעדכן נתונים], ואיכות הטלפון. נגן המדיה זה בונוס,רדיו זה נחמד[איך החיבור לאזניות?], אינטרנרט לא חיוני. GPS רצוי [ אבל לא סלולארי].איך המסך באור יום? תודה אלדד
 

oikeroi

New member
מוסיף בקשה

אם מישהו השווה את הסנטרו עם E71 או מצא השוואה כזו ברשת, נשמח לקרוא אותה. תודה
 

klemiki

New member
חוות דעת על CENTRO

OK אני רכשתי CENTRO לא מזמן (שבוע) ולהלן הדברים: בעיות שאתה צפוי לפגוש: הטלפון קטן והמסך קטן, אבל לא מרגישים את זה בכלל, זה לא צריך להיות שיקול או בעיה. המסך ממש ברור ואיכותי, ורואים הכל כולל תצוגת שבוע הפונט קטן באג'נדוס (מי שמבין מבין). המקשים קטנים, אבל אין לי בעיה בנושא כי אני לא ממש כותב מסמכי WORD עליו. בכל מקרה, מיילים ארוכים ו SMS הם לא בעיה מבחינתי. הסוללה לא מחזיקה מעמד יום שלם ועמוס, יום רגיל אין בעיה. פתרון: אם אתה ברכב, אז מטען יפתור את הבעיה כי הוא נטען ממש מהיר. (40 דקות נוספות יספיקו). פתרון שני הוא סוללה נוספת+מטען לסוללה - לי אישית לא מתאים. פתרון שלישי - סוללה 2400\2200 במקום 1150 שיש עכשיו, הבעיה היא שהיא עבה מידי ולכן מכערת את הטלפון בצורה נוראית (חיפוש של extended battery centro יסביר הכל). אלטרנטיביות: 680 לא יעזור לך, אותה בעיית סוללה + בעיה של איטיות ו LAG לפעמיים (תקנו אותי משתמשי 680 אם אני טועה?) אין ממש ברירה אלא לשדרג ל CENTRO בזול (1360 כולל החזרת טלפון מכל סוג) ולחקות לדבר טוב. *דרך אגב, לי היה 650 והוא היה פשוט מושלם ללא אף אחת מהחסורות שהיו פה, רק שהמייל היה מגוברש, אם למישהו יש פתרון לזה אני אשמח לשמוע!!!!!!!!!!!!
 

external

New member
איפה אפשר לשדרג בזול?

1360 נשמע לי ממש זול, במיוחד שבאתר של פאלם ישראל הם רוצים 1700 ש"ח.
 

klemiki

New member
אם אתה מחזיר סלולרי, כל סלולרי... אתה מקבל...

הנחה במשרדי אקסל.
 

oikeroi

New member
למה הכוונה ב "יום שלם ועמוס"?

האם שימוש תכוף ולא של מיילים\blue tooth\ אינטרנט? האם הסוללה תחזיק מעמד יותר מיום עם שימוש רגיל בטלפון + שימוש תכוף בתוכנות המצויות בתוך המכשיר?
 

klemiki

New member
נראה לי שכן.

אני פשוט עושה המון שיחות. בכל מקרה, סוללה זה בהחלט לא החלק החזק של המכשיר.
 
למעלה