שאלה לותיקים בפאלם, מישהו הצליח לקרוא EMAIL->

klemiki

New member
שאלה לותיקים בפאלם, מישהו הצליח לקרוא EMAIL->

בטראו 650\680 בעיברית? כלומר, או הורדה של ההודעה למכשיר או ע"י גלישה ל GMAIL בסלולרי? אני לא מצליח.. יש טעם להתעקש או שזה מה יש?
 

udifpalm

New member
אם מדובר על GMAIL

אזי תוכנת ה-GMAIL שכתובה ב-JAVA, יכולה לקרוא הודעות בעברית.
 
+++

כל תוכנת מייל לפאלם תדע לקרוא מיילים מ GMAIL אם הגדרת את החשבון שלך שיתמוך ב POP3 או IMAP. אני ממליץ על Chatter שאם תעבוד מול חשבון IMAP, תקבל מיילים בפוש, ממש כמו מול שרת דואר ארגוני.
 

klemiki

New member
באמת?

כלומר צריך לסמן את הטקסט כל פעם שרוצים לקרוא אותו? זה לא עושה את זה לבד? דבר שני, יתכן ובטראו 680, העיברית עובדת טוב?
 

urias78

New member
זה בדיוק נושא שבדקתי לאחרונה, ואלה הממצאים >>

אני אתחיל בשתי התוכנות שפסלתי SnapperMail המגרעות שלה: העברית במיילים המתקבלים מגיעה לעיתים מג'וברשת ובכל פעם שהיא יוצרת קשר עם השרת (אני עושה את כל חצי שעה) היא עושה את זה ב-Foreground ז"א שהמסך נדלק למשך חצי דקה לפחות ומריץ מד התקדמות ולאחר מכן נכבה חוץ מזה התוכנה מצויינת, מיילים נשמרים בכרטיס ויש עוד הרבה יתרונות לעומת המתחרים אבל התמיכה החלקית בעברית וזה שלא הצלחתי להעביר את הבדיקה ל-Background פסלו אותה עבורי ChatterMail גם פה היתה בעיה עם התמיכה בעברית ועל אף יתרון ה-Push פסלתי אותה מאחר והתמיכה בעברית חשובה לי מאד התוכנות שבחרתי להשתמש: VersaMail 3.5 הגירסה המקורית שהיתה מותקנת על הטראו שלי כמעט ולא עשתה בעיות למעט מיילים עבריים מסויימים שה-Header היה קריא ואילו ה-Body מג'וברש הסרתי אותה מה-ROM והתקנתי ב-RAM את גירסא 3.5 היתרון האדיר של VersaMail הוא שהיא בודקת מיילים ב-Background ללא כל הפרעה ומקפיצה לך Alert בעת קבלה של מייל חדש החסרון הגדול הוא שלא ניתן לשמור מיילים רבים למי שיש זכרון RAM מוגבל (כמו אצלי) גירסא 3.5 תומכת באופן מלא בעברית ואין לי יותר מיילים מג'וברשים כמו כן, הגירסה הזאת לאחר שבוע של שימוש עובדת באופן יציב ללא ריסטים ואם זה ימשך אני גם יעביר אותה ל-ROM Gmail 1.1.0 מאחר ו-VersaMail לא מושלמת בגלל החסרון הגדול שהיא לא שומרת מילים בכרטיס אני משתמש ב-Gmail for Mobile, אפליקצית Java מצויינת שעושה את העבודה כמו שצריך כולל כל הפונקציות החשובות, כולל אפילו את אפשרות החיפוש בשרת . GMail תומכת באופן מופלא בעברית ומאפשרת פתיחת Attachment-ים כגון תמונות, מצגות ומסמכים באמצעות השרת של Gmail עליתי גירסה בעבר והיא לא היתה יציבה ולכן חזרתי לגירסה 1.1.0 שנראית יציבה חסרונות 1. לא ניתן לבדוק מיילים בצורה אוטו' ולהתריע על קבלת אימייל חדש 2. לחיצה על לינק לא מפעילה את ה-Opera Mini (למרות שהיא רשומה כ-default browser) מה ש-Versamail כן מצליחה לעשות 3. כדי להפעיל צריך להגיע ל-IBM VM לבחור ב-Gmail ואז ללחוץ על Launch את 1 תפתור VersaMail שתעבוד במקביל ל-Gmail ותבדוק מיילים ברקע ל-2 אני אחפש פתרון ואם יימצא אני אעדכן לגבי 3, פתרתי ע"י שימוש במאקרו וכעת מפעיל את Gmail ע"י Menu + G לסיכום, בחרתי להשתמש בשתי תוכנות האימייל הנ"ל VersaMail תעבוד תמיד ברקע, תוריד Header-ים בכל חצי שעה, תתריע על אימייל חדש ותשמש גם למשלוח אם צריך Gmail ישלים ויעשה את מה שצריך
 

udifpalm

New member
מוזר מאד

אצלי תוכנת ה- GMAIL המבוססת JAVA מריצה לבד את ה- JVM, ואין צורך לפתוח אותו במיוחד ולהריץ מתוכו את ה-GMAIL. היא אפילו לא מופיע ברשימת ה-MIDLETS כאשר פותחים את ה- JVM ישירות.
 

klemiki

New member
קניתי בסוף CENTRO - חוות דעת עליו ועל המייל

טוב, התלבטתי בינו לבין 680, וזה בעיקר בגלל המחירים הנורא גבוהים של מכשירים אחרים שעושים אותו הדבר (למעט WIFI) אבל הרבה יותר גרוע... בסוף בחרתי בסנטרו, וזה בעיקר בגלל שבוא קטן - אבל בכל זאת ברור וקריא. הוא נראה כמו טלפון רגיל ופשוט, ולא מושך תשומת לב. העיברית במייל בסדר גמור ואין בעיות, לא בנושא ולא בגוף ההודעה. אבל... VERSA מתקשה לנתק את החיבור אחרי שאני יוצא מהתוכנה. CHATTER מעולה, והעיברית בה גם כן ללא רבב. רק כמה שאלות לגבי CHATTER: 1. אך בדיוק אני מגדיר PUSH? אמרתי לו לבדוק כל שעה את ה GMAIL, אבל זה לא PUSH, נכון? 2. בנוסף, איפה אני מוצא GPRS COUNTER שיגיד לי כמה ניצלתי מהחבילה? לסיום, אני ממליץ על הסנטרו, אני מרוצה.
 

rubinproj

New member
גם ב- 755P שלי ה- VERSA לא מנתק DATA לאחר...

לאחר סיום בדיקת מייל (אצלי מתוזמן לכל 30 דק'). מה משמעות הפרמטרים: זמן קצוב ו- ניתוק אוטומטי באפשרויות>העדפות>חיבורים ? התרגום העברי מאוד מבלבל וגם מהלועזי לא בדיוק הבנתי למה הכוונה. ליאור.
 
למעלה