חוסר אונים!!!

הדר מ

New member
חוסר אונים!!!

לפני כמעט שנה נטשתי את ה-T3 ורכשתי mio 560 , אני איש שטח והסייען הדיגיטלי משמש לי משרד וארכיון . ערקתי בגלל סוללה חלשה שגרמה למספר פעמים של מחיקת כל הDATA ושיחזור מייגע בעזרת תוכנת גבוי. ניסיתי לעבוד עם הPPC ,ניסיתי עם הנוקיה N95 . אני מיואש וחוזר ל T3שלמרות הסוללה החלשה עדיף לאין ערוך משנייהם , מה שפאלם עשו לפני ארבע שנים הפוקט החדש לא מתקרב .לאמינות ולמהירות. איך קרה שהזבל [PPC] הצליח לחסל מכשירים כל כך מוצלחים ? הבעייה היחידה היא שאני דוחה את הקץ וממשיך למלא בDATA עולם שהולך ונעלם בסוף יגמר לי המזל והT3 יתקלקל . מה עושים ?
 
למה לא לקנות חדש?

אם אין תכונות מיוחדות שחסרות לך בפאלם אז למה לא לקנות TX חדש, שיחליף את ה-T3? ואם מסך רחב הוא לא פיצ'ר חשוב אז ה-TE2 יתן לך חיי סוללה ארוכים. ובשניהם לא תאבד כלום אם הסוללה תגמר בשטח.
 

הדר מ

New member
רכישת TX,וסוללה

הכל נכון רק כשחיפשתי מחליף לT3 כבר אז ה-TX היה בן כמה שנים ולא נראה לי הגיוני להשקיע במכשיר מיושן בדיעבד נראה שטעיתי ,התקציב לא היה מוגבל ורכשתי מכשיר שעל הנייר יש לו נתונים מצויינים MIO 560. השימוש פעם בשלושה חודשים בGPS לא מצדיק את הסבל ,הסוללה שלו לא עדיפה על זו של הT3 המיושן. בקיצור נראה לי שמיקרוסופט חיסלה גם את פאלם וגם את הפוקט פיסי ,בגלל הסירבול והתקיעות רוב האנשים עברו לטלפונים חכמים.
 
מחשבי כף יד וטלפונים חכמים

אני לא חושב שבגלל מיקרוסופט אנשים עוברים לטלפונים חכמים מכיוון שלא מעט מהטלפונים האילו מבוססים על מערכת ההפעלה של מיקרוסופט, כולל מכשירי הדגל של פאלם עצמה (לא כולל ה-Pre). פשוט הקונספט של הכל במכשיר אחד הוא שמושך אותם. ולעניינו. הכותרת היתה "חוסר אונים !!!" ומה שאמרתי הוא שאין כאן חוסר אונים אלא רק החלטה כלכלית עניינית. יש 1500-2000 לרכישת פאלם חדש או אין? יש, אז יופי - פשוט רוכשים חדש. אם אין כסף אז אפשר לגשת לאופציה החלופית של רכישת סוללה חדשה. למשל כאן
 

הדר מ

New member
רכישת פאלם חדש

הבעיה היא לא כספית. קצת מוזר לקנות מחשב חדש כאשר אני רואה אותו להערכתי כבר למעלה משלוש שנים באתר של פאלם . במושגים של מחשב זה ענתיקה.נוסיף לזה את הפורום הנ'ל שפעם היה תוסס ומתחדש מידי שעתיים היום אפשר לראות את אותה ההודעה במשך שבוע. המסקנה המתבקשת היא שזה עולם הולך ונעלם,החוסר אונים זה בגלל העובדה שכל היורשים ממערכות ההפעלה הפופולריות לא מתקרבים בביצועים לT3. ולכן חזרתי לעבוד איתו וחיי חזרו למסלולם.
 
אז מה בעצם הבעיה?

שפאלם לא הוציאו חומרה חדשה שעובדת עם מערכת ההפעלה הישנה והמוצלחת שלהם? או שפשוט הרצון הטבעי להחליף מכשיר ישן בחדש יותר טוב, או סתם אחר אבל עובד, לא בא לידי מימוש? כמו שכתבת בתחילת הפוסט, העולם עובר/עבר ממחשבי כף יד לטלפונים חכמים. פאלם דווקא כן יצאו עם חומרה חדשה למערכת ההפעלה שלה רק שהיא היתה רק בטלפונים חכמים ולא במחשבי כף יד. לסיכון. אם מערכת ההפעלה הישנה והטובה של פאלם עושה את העבודה ועונה על הצרכים והבעיה היא עם מכשיר שקרוב לסוף חייו אז פשוט אפשר לרכוש חדש, בדיוק כמו קניית מחשב חדש והתקנת Win XP עליו.
 

AYELET1

New member
הבעיה היא שפאלם ממש ממש לא יצאו עם חומרה חדשה

המכשירים (גם אלו החדשים) שמרי צים את מ"ה palm os מיושנים. לא נותר אלא לחכות ל-palm pre (וןלהתפלל שיעמוד בציפיות
) אגב, כיום הבחירה גדולה יותר מאשר פאלם או פוקט בלבד. ישנו גם האיפון והאנדרואיד, שעד כה יצא בדגם אחד אבל עוד ועוד שמועות מתפרסמות לגבי דגמים נוספים עתידיים.
 

Dov_s

New member
מה לגבי רכישת סוללה

לדעתי ניתן עדין לרכוש סוללה או לחדש את הישנה. תגגל בטוח תמצא.
 
למעלה