עצה ממי שהזמין כרטיסים להופעה שלהם בחו"ל...?

Nona661

New member
נתקענו בשלב של המיקוד...

כי אם פוסחים על השלב של המיקוד ומיעים לשלב התשלום הוא רושם שלא רשמנו מיקוד ואם ארשום סתם "0" במיקוד או סתם מספר אני חוששת שהכרטיסים לא ממש יגיעו ליעדם ... אחרת לא הייתה את האופציה הזו ברור שהמיקוד אומר אם יעלה יותר או פחות כסף כי מדובר פה על משלוח למקום כל שהוא, ומשלוח עולה כסף תלוי מה המרחק... ואם המרחק הוא ישראל, אז כנראה שאין אופציה כזו ... :S
 

noname231

New member
כן, זה מה שלא כ"כ ברור לי...

גם אני לא כ"כ בטוחה, אני רק רושמת את דעתי. הבעייה היא שלא ברור לי איפה מתבטא החישוב שנעשה אחרי רישום המיקוד, לכן לא רציתי לרשום מיקוד אמיתי ולא ברור לי אם הם שולחים דואר מחוץ לברזיל. אבל גם אם רושמים מיקוד אמיתי, יש בהמשך שלב 2 "בחר את אופן המשלוח", רק שתי אפשרויות בחירה: ... Retirada na bilheteria do evento(will call)R$8 ... Entrega -R$13-entrega sao paulo בדקתי לפי שתי האפשרויות, התוספת לעלות היא 13 או 8 בהתאם למה שבוחרים, ואין עמלה נוספת ב-total. אם הבנתי נכון, הם שולחים את הכרטיסים בדואר שליחים, ואין משלוח מחוץ לברזיל, והאפשרות היחידה היא will call . חשוב ב-will call להביא את המסמכים כפי שביקשו, כדי למנוע בעייה כשרוצים לאסוף את הכרטיס, אולי מהסיבה הזאת רצוי לרשום את המיקוד הנכון שלכם. וגם בדואר שליחים, יבדקו פרטים. אולי יש להם משלוח בדואר לחו"ל, אפשר לבחור ב-entrega, ואז אם זה לא אפשרי מבחינתם, הם יעבירו את הכרטיס לאיסוף בקופה.
 

noname231

New member
המשך לתגובה הקודמת שלי...

טוב זה ממש חפירה עם כל ההודעות שלי, אני מקווה שזה יעזור למישהו להיות בהופעה.
התעקשתי לבדוק את אופן המשלוח כי יש לי כרגע זמן, הבנתי שהמיקוד נועד לחשב את מספר הימים למשלוח הכרטיס, וכנראה שזה לא משפיע על עלות המשלוח, בכל מקרה אפשר לבדוק את הפירוט לפני שמשלמים. לפי הקטע הראשון ב"אפשרויות משלוח" Entrega de produtos: Contamos com couriers especializados que entregam seus produtos em seu endereço residencial ou comercial. O prazo de entrega será calculado pelo sistema no ato da compra de acordo com o CEP de destino da mercadoria. בתפריט עזרה, יש מידע מפורט, כולל אפשרות רכישה דרך טלפון, דרך נקודות מכירה וכו', יש גם "צור קשר", הבעייה האם ומתי מישהו יענה באנגלית. תפריט עזרה http://www.ticketmaster.com.br/page_detail.cfm?id_cont=1548 עכשיו הבנתי שמי שרוכש דרך הקופות בהופעה, לא משלם מס נוסף, ולכן המחיר שמופיע הוא לפני מס.
Compra pelas bilherias Os ingressos também são vendidos diretamente na bilheteria, sem a cobrança da taxa de conveniência, onde acontecerá o evento. Clique aqui, e veja os locais dos eventos. מתוך תפריט עזרה יש אפשרויות משלוח (תבדקו אם יש משלוח מחוץ לברזיל, לי זה לא מובן) Entrega no endereço residencial ou comercial http://www.ticketmaster.com.br/page_detail.cfm?id_cont=1543 Entrega na bilheteria (Will Call) http://www.ticketmaster.com.br/page_detail.cfm?id_cont=1544 לסיכום: לא ברור לי אם יש משלוח דואר מחוץ לברזיל, אפשר לרשום מיקוד אמיתי ולבחור ב-entrega , אם אין משלוח כזה, אפשר לבחור באיסוף בקופות -will call , זאת בתנאי שהם יקבלו תשלום כ.אשראי בינלאומי (אולי הם מוכרים רק לתושבי ברזיל). אני מבינה שיש לחץ של זמן לקנות את הכרטיסים לפני שיאזלו, סביר להניח שכרטיסי ה-vip יאזלו קודם, למרות שהם יקרים, אז אם אתן לא מעוניינות ב-vip , אולי יש לכם קצת יותר זמן עד לרכישת הכרטיס, אבל זה תלוי בקצב המכירה להופעה הזאת. במקרה שהכרטיסים באתר יאזלו, בד"כ אפשר למצוא באתרים שמתווכים בין קונים ומוכרים במחיר קצת/הרבה יותר גבוה, וצריך לבדוק את אמינות האתרים.
 
למעלה