אני אלין טובול . . לא יכולה כבר

אלין יקרה את יודעת שאני דואגת לך מאוד

גם מבלי שאכתוב תמיד אעזור לך מכל הל
|חיבוק
 
אלין../images/Emo70.gif אני יודעת גם יודעת על הערצתך לעמיר

בניון... ואני מעריצה לא פחות שרופה של מיכה שטרית... מלא
ושבת שלום לך ולאייל אהובך
 

סמדידי

New member
אלינוש

אין צורך להכביר במילים מעודדות, כי כבר עשו את זה קודמיי ואני מסכימה עם כל מילה ומילה שכתבו!!! אתקשר אליך מחר ועד אז, כל שאני רוצה לומר לך הוא שאני מבינה אותך מאוד ומבינה כמה המילים לא יכולות להרגיע, אך זה כל מה שיש לנו בחיים, כשאנו מרגישים שהם בוגדים בנו. בקיצור, פשוט מבינה כמה רע וכמה נמאס לך! כל אחד מאיתנו נמצא שם ומרגיש, לא פעם, בדיוק אבל ב ד י ו ק אותו דבר, עם או בלי טיקים או מצב כלכלי גרוע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! לעולם אל תשכחי זאת! אוהבת אותך מאוד.
 
זה תמונה של עמיר בניון ואשתו המקסימה הם עברו

בע"ה כרגע לעומר אז קשה לו קצת לתקשר איתי בטלפון הוא היה אמור לבוא לדירה שהייתי בה לאחר הניתוח עם המפיק שלו שהם כבר התפרקו (אסף אטדגי.) אבל כניראה בטוחני שיש מפיק חדש הוא הזמר הזה בזכות הקול שלו ומה שהוא והרקע שלו במיוחד!!! הוציא אותי ממשברים שעדיף שלא תדעו
 
אלין

אלינוש שלחתי לך מסר בתקוה שיגיע הרי היכולות שלי במחשב ידועות תני סימן שקבלת אוהב
 
מאור שלחתי לך גם מסר וגם אימייל

בע"ה אבל אל תגיב לאימייל ששלחתי לך ממנו האימייל שלי למכתבים הוא [email protected] תגיד לי במסרים פה אם קבלת את האימייל, או שתגיב לי ישר לאימייל של וואלה נשמה. אגב מאור אלי זה המטפל בהידרוטרפיה שלי למי שלא יודע אדם מקסים חזק צדיק עובד גם עם חיילים בבית חולים בית לוינשטיין ובעוד הרבה מקומות . את הטיפולים שלי טיפול אחד בנתים עשיתי זה בבריכה בשעות הלילה בכרמיאל. ואין לי איך לחזור מכרמיאל כי אין מוניות משם ולא אוטובוסים אחרי שעה מסויימת בערב ולכן אני לא הולכת בנתים ממתינה שחברה שלי תקנה רכב היא מכרמיאל אולי היא תסכים להחזיר אותי. אז מאור תגיב לי לאימייל של וואלה אם קבלת אימייל לא יודעת מה הכתובת שלה בכלל מאיפה ששלחתי לך תודה על הכל נשמה.
 
אלין היקרה

"אלוהים נתן לך במתנה דבר גדול דבר נפלא אלוהים נתן לך במתנה את החיים על פני האדמה" שמעתי את השיר הזה אתמול, חשבתי עליו בהקשר של ההודעה שלך, וחטפתי צמרמורות... אל תחשבי בכלל על הדברים שכתבת כאן... אלוהים בחר בך לשמש לאחרים כסמל וכדוגמא. יש טוראטניקים חלשים מאוד... שנשברים בכל יום מחדש... והטוראט שלהם בכלל לא מתקרב לרמת הטוראט שלך... וכשהם נשברים, הם נתקלים בך... ורואים את האופטימיות שלך, את ההומור, את היכולת לחיות בזוגיות... הם רואים בך סמל לעמידה איתנה מול כל החולירות של התסמונת הזאת... הם רואים בך מישהי ש"צוחקת לטוראט בפרצוף", ומתעקשת לחיות וליהנות ולא להרים ידיים... והם שואבים ממך המון עידוד... ומעריכים אותך מאוד על היכולות האלו... אם חלילה תעשי לעצמך משהו רע, אפילו משהו קטן, אז אותם אנשים שרואים בך סמל, עלולים גם להישבר. ואת בעצם "תמעלי בתפקידך"... ובינינו, את יודעת שבסוף יהיה טוב... חברות התרופות יבינו מתישהו את הפוטנציאל הכלכלי העצום שטמון בנו... ויפתחו לנו תרופה.
 
למעלה