פרקי ארהב - ליאם וכל השאר

gal253

New member
פרקי ארהב - ליאם וכל השאר


הפרקים הנוכחיים הם הפרקים שהדמות של ליאם לראשונה בסדרה היא דמות שאפשר לאהוב. אותו ליאם שהיה כל כך קל לעשות עליו מניולציות החל מהמניפולציה שסטפי המכשפה עשתה לו בזמן שהוא היה עם הופ - אהבתו האמיתית.
אותו ליאם שהיה מתנהג כמו סמרטוט וכל מה שסטפי היתה אומרת הוא היה עושה ושכל מה שביל היה עושה הוא היה שותק.
אפילו עכשיו שהוא מתנהג כמו שצריך עדיין הו לא מגלה לסאלי המתוקה שהכל עם קרוליין היה שקר. אבל הסיבה לזה היא ברורה - תומס עוזב ולא השקר על קרוליים כבר לא יתגלה מעבר למי שכבר יודע כי אם הוא היה מתגלה אז תומס היה אמור לחזור לסאלי. ותומס הרי עוזב את הסדרה.
אז ליאם יהיה עכשיו עם סאלי וזה פשוט אדיר.
למי שחשב שסאלי וסטפי יכולות להיות חברות אז ממש לא. עכשיו הם יתחילו להילחם על ליאם. בתקווה שליאם יעזוב את סטפי ויהיה עם סאלי שמתאימה לו הרבה יותר. שסטפי תהיה עם ביל אחרי שברוק תעזוב את ביל ותהיה עם רידג׳.
אבל כמובן ברדלי לא יעשה את החיים קלים וימרח את כל המשולשים האלה על פני חודשים ארוכים.
מה שהכי אידיוטי זה שהם אומרים שליאם עכשיו קר כמו ביל. ממש לא, הוא פשוט עומד על שלו ומנסה לעשות דברים טובים - הוא ממש לא כמו ביל. וסטפי פשוט דבילית אם היא לא מבינה את הטוב לב של ליאם. שהטוב לב שלו בא לידי ביטוי הרבה יותר עכשיו מאשר אי פעם.
 

sigalit1000

New member


אני חושבת שהעזיבה של תומס הרסה את הסיפור של סאלי ושל ספקטרה וחבל, גם זה שהשקר לא מתגלה לא בסדר......

אני גם חושבת שזה יהיה ליאם, סטפי וסאלי אבל אני לא רואה את ליאם מתגרש מסטפי בשום מצב, אני כן רואה קירבה בין ביל וסטפי וגם בין סאלי ותורן החדש, אחרת מה ההגיון בלהחזיר את תורן עכשיו..... אני מאוד סקרנית אם בהמשך הדרך תומס כן יגלה את השקרים ויחזור ומה יקרה איתו ועם סאלי אם בכלל זה יקרה.....

אני שוקלת לחזור ולראות את פרקי הארץ, זה אומר שאדע מה יקרה רק בעוד 4-5 חודשים....
 

gal253

New member
מעניין איך

תורן החדש ייכנס לכל העניין - הוא קצת מבוגר בשביל סאלי אולי הוא ייכנס כמתחרה של רידג׳ על ברוק אבל בהחלט יהיה כיף לראות אותו עם סאלי.
התקווה הכי גדולה וגם הכי פחות ריאלית זה שיחזירו את מייסי (אחות של סיג׳יי ) - אשתו הראשונה של תורן. אבל סיכוי מאוד נמוך
אני מאוד מקווה שליאם כן יתגרש מסטפי - בעיקר כשהיא כל כך לא אנושית ודוחה וממש לא מתאימה לו.
הקטע עם תומס זה שהשחקן פשוט החליט לעזוב ולכן גם אם ילהקו שחקן חדש כבר לא תהיה הכימיה עם סאלי ולכן לא יהיה טעם להחזיר אותם ביחד - אבל נקווה שבכל זאת השקר יתגלה ולפחות תומס החדש (או הישן אם יחליט לחזור עד אז) יכעס על סטפי ועל ביל - גם אם סאלי כבר תהיה עם ליאם.
אבל זה הרי ברור שכל סיפור אהבה עם ליאם נמרח חודשים ואפילו שנים. ככה היה עם הופ ואח״כ סטפי ואייבי זה פשוט לא זז - אז גם פה יקח אולי חצי שנה - שנה עד שליאם יחליט אם הוא יהיה עם סאלי או סטפי - מקווה שהוא יחליט מהר על סאלי.
 

inbalru2

New member
מסכימה בהחלט


הגיע הזמן שהוא יעמוד על שלו מול אבא שלו אני מקווה שביל וסטפי לא יתקרבו אני לא סובלת אותם ביחד אני כן אוהבת את קייטי וויאט . סטפי היא בהחלט מעצבנת ברמות שקרנית לא מתביישת לשקר לאחיה
הפרקים האחרונים בארה"ב פשוט תענוג לראות
 

gal253

New member
אכן

קייטי ווויאט זה כיף לראות וזה גם אמין. וזה הכי כיף ששניהם רוצים לשמור את זה בסוד. נראה מתי זה יתגלה. נקווה שעד הטנקס גיבינג שזה בערך עוד חודשיים עדיין אף אחד לא ידע והם יהיו בארוחה ביחד ליד כולם ואף אחד לא יודע. אבל זה בטח יתגלה הרבה לפני.
 
למעלה