היי! אני חייב לכם הסבר על למה לא הייתי כאן שבוע וקצת...

ohadcarrington

New member
היי! אני חייב לכם הסבר על למה לא הייתי כאן שבוע וקצת...

הממ, מיום ראשון הקודם אני תקוע באיזושהי בעיה שקשורה לעבודה ולחיים האישיים שכבר כללה שלושה טיולים למשטרה, הגשת תלונות וניסיון תקיפה, אני מקווה שהיום בערב או מחר זה יסתדר ואני אוכל לחזור...
 

Ann S

New member
מקווה ש-

אתה מרגיש בסדר ושדברים יסתדרו בקרוב!
 
אני חייבת להודות שזה נשמע כמו פרק ביפים והאמיצים....

מקווה שהכל הסתדר ואתה בסדר...
&nbsp
אני עברתי ניתוח
&nbsp
כל אחד וההנהות שלו...
 

ohadcarrington

New member


החלמה מהירה!


אמנם זו לא קווין או אייבי שחיכו לשותפה שלי ולי בחניון והוא לא הצליח להתקרב אלינו בכלל, אבל זה יותר מפחיד ממה שזה נראה, פעם אחרונה שאני מתעסק בכל מה שקשור לעבודה עם סלבים סוג ז'.

הסתדר הסתדר... אין טעם כבר לתרגם ספוילרים אבל אני אפצה אתכן עם מאמר אחר שראיתי על היפים והאמיצים.
 
תודה...מודה שממש סיקרנת בקשר לסלב סוג ז...

לא חשבתי שיש לך קשר אליהם בתחום עבודתך..
&nbsp
אני מניחה שאסור לך לדבר על זה :(
 

ohadcarrington

New member
בהגדרת התפקיד התיאורטית שלי אין לי אף קשר איתם...

במחקר בכלל אין סלבים (מידיי פעם עוד מבקשים ממני לדבר עם מנהלים כשיש איזשהו משהו טכני) ובפרסום זה לא התפקיד שלי (זו בעיה של סמנכ"ל לקוחות, ראשי צוותים, מנהלת סטודיו וכו'). לפני כמה שבועות מנהלת הסטודיו הייתה חולה קצת אז היא ביקשה שאחליף אותה לכמה ימים (גם ככה יש לי שותפה שעובדת איתי אז הסכמתי) ובאותו היום הסתבכתי עם איזה דוגמן, מעצבת השיער ניסתה לטפל בשיער שלו (יש לו תלתלים עצומים) ואני הצעתי לעשות לו פן (אויש, זה היה מצחיק באותו הרגע) והוא לא אהב את זה
, הדוגמן הזה מסתבר הוא ידיד של ידידה שלי ואז אחרי כמה ימים היא אמרה לי: "אתה לא קולט מה איזה אנורקסי עם כריות בכתפיים (אני הייתי עם ג'קט שהיו בו כריות בכתפיים ואני רזה מאוד) אמר לידיד דוגמן שלי", ואז אמרתי לה שזה אני, אופס
, אבל זו לא הייתה ההסתבכות שלי זה סתם עוד אדם בעולם שלא אוהב אותי... וגם חברה שלו שהיא זמרת שכולנו אוהבים
גם לא אוהבת אותי (אני ממש שבור מזה כמו שאפשר לראות).

כל עוד אני לא מזכיר שמות אני יכול לספר הכל, אני הסתבכתי כהשותפה שלי ואני נסענו לאירוע שאחד הלקוחות הזמין, הכניסה לאירוע לאנשים רגילים הייתה בתשלום (זה היה אירוע עם הופעות ולינה ואוכל) וכמה סלבים (למעשה יוטיוברים שהיו אמורים לצלם את עצמם שם ולמשוך עוד אנשים) נכנסו בחינם. היה יוטיובר אחד שלכלך על האירוע בערוץ שלו ובפני אנשים במהלך האירוע וגם שבר שם כמה דברים, שבוע אחרי זה בפגישת סיכום של האירוע במשרד אני והשותפה אמרנו שלדעתנו צריך לפסול את ההשתתפות שלו לחייב אותו על כל הנזקים (כי בכל זאת הוא גרם נזק לרכוש שם וגם לשם של האירוע), הצוות הסכים איתנו וכך עשו. ביום שמסרו לו את ההודעה הוא התחיל להתקשר אליי ואליה למשרד בעילום שם ולהטריד אותנו, אח"כ הוא השיג את הניידים שלנו, אח"כ הוא איים שיגיע אלינו לבתים וציין כתובות (אני והיא גרים במרחק כמה רחובות). הגשנו כמה תלונות על הטרדה וכמובן שלא עשו עם זה כלום, כמה ימים אחרי נסענו שנינו למשרד, החניון של המשרד הוא תת־קרקעי אבל אפשר להיכנס אליו ברגל בלי לעבור שומר, הוא חיכה לנו בחניון ואנחנו ראינו אותו והוא לא ראה שאנחנו ראינו אותו, התקשרנו לאבטחה של הבניינים והוא התחיל לדפוק לנו על החלונות של הרכב ולצעוק, האבטחה (מאבטח אחד
) הגיע ועצר אותו והתקשרנו למשטרה לדווח על ניסיון תקיפה, בסופו של דבר התקשרה אלינו החברה לשעבר של הבחור וסיפרה לנו שהוא לא יציב לכן ביטלנו את התלונה. וזהו פחות או יותר, אנחנו מאוד נלחצנו בהתחלה כי יש לי חברה (גם בערך בפרסום) שחיכיתי לה (היא גרה מול סבא וסבתא שלי) ותקפו אותה בחנייה של הבית שלה, אם לא היינו שומעים את הצרחות ויוצאים סביר להניח שהיו הורגים אותה או שופכים עליה חומצה או משהו גרוע מאוד, בנס היא יצאה עם כמה שברים בפנים.
 
וואו!!!!!!!

נשמע ממש מפחיד...
מסכנה חברה שלך....
&nbsp
ובתור דוגמן לקרוא למישהו אחר אנורקטי זה קצת...
סליחה שנתפסתי דווקא לזה מכל מה שקרה פשוט אני רגישה לנושא...
&nbsp
בכל מקרה,נשמע ממש מפחיד וכדאי שהוא ילד לפסיכיאטר טוב...
בושה למשטרה שלא עשתה כלום ויש להם מזל שזה נגמר ככה.
&nbsp
חברה שלך יכולה לזהות את מי שתקף אותה?
ניתן לקשור אותו לדוגמן הפסיכופט הזה??
 

ohadcarrington

New member
כן זה היה קשה...

לא יצאנו שנינו מהבית לשבוע בערך כזה קרה...
&nbsp
הדוגמן והחברה שלו שניהם סנובים ומעצבנים ברמות, פגשתי את החברה (היא גם חברה של הידידה ההיא) שלו באופן אישי (זמרת עלאק), הם ידועים בסנוביות... בכלל תמיד יש סביבי התנשאות מצד הדוגמנים, אני נורא רזה (50 ק"ג; לא איזו הפרעת אכילה, נולדתי ככה) ונורא גבוה (1.80) אז תמיד כשאני יושב בסטודיו ויש איזה שהם צילומים זה מבטים של חצי רחמים חצי התנשאות, או וול... דוגמנים גברים תמיד סנובים (האגו הגברי כנראה עובד שעות נוספות), דוגמניות נשים יותר חביבות, אבל יש ויש גם אצל נשים, דוגמן גבר שהיה נחמד, עוד לא פגשתי.
&nbsp
החברה שלי שתקפו, זה היה סיפור מאוד קשה בזמנו, דיברו על זה אז בחדשות. כמובן שעצרו את הבחור ששלח את התוקפים עוד בהתחלה אמרו שזה שוד (אף פעם לא הבנתי איך כי לא גנבו כלום) אבל טיפלו בזה אח"כ.
האם ניתן לקשור אותו לדוגמן הפסיכופט? הממ הייתי שמח אם זה היה קורה, אבל אין ספק שהייתי מאושר אם זה היה קורה.
&nbsp
אם להאשים את המשטרה, לא, כי גם אנחנו לא היינו בטוחים בהתחלה ואמרו לנו שהשיחות היו מטלפון טוקמן שלא יכלו לעשות עליו איכון. לפחות בסופו של דבר הם טיפלו בזה.
 
מאחלת לך שהקשר שלך לדוגמנים פסיכופטים יהיה רק

דרך היפים והאמיצים...
כמו שאתה יודע, שםממש לא חסר כאלה משני המינים...ומכל גילאים
 

ohadcarrington

New member
זה נורא לפעמים האגו הזה

זה יכול לחרפן אותי, ביפים והאמיצים זה נראה מאוד זוהר וכיפי, אבל זה נורא, אחרי כל האירועים האלו אני הודעתי שאני לא מתקרב יותר לדוגמנים/סלבים/יוטיוברים וכיו"ב. הבחורות שמתעסקות יש להן באמת יכולות סיבולת מאוד גבוהות לטמטום יתר, אגו ובקשות מפגרות, לי כנראה, אין, וגם אם זה המצב עדיף שלא יהיה.
 
למעלה