תוכנה לאיתור מספרי תעודות זהות..?

צבתות

New member
תוכנה לאיתור מספרי תעודות זהות..?

שמעתי שיש תוכנה או אתר באינטרנט, המאפשר למצוא פרטים שונים אודות אדם מסויים, בניהם אף מספר תעודת זהות. אני זקוק לתוכנה הזו לצורכי העסק, לאיתור תעודת זהות עבור לקוחות, לשימוש במכתבי אזהרה הקבילים מאוחר יותר בבית משפט. מישהו יודע איפה אפשר למצוא דבר כזה?
 

qazqaz

New member
היזהר שלא לעבור על החוק בעצמך...

אכן יש שמועות על תוכנה שכזו, או יותר נכון על מאגר נתונים שכזה. חביבי, זהירות - העסק הזה אינו חוקי, כמובן, ולא צריך להיות גאון כדי להבין שמדובר במידע חסוי שסחר בו אינו חוקי ועלול לגרור אישומים פליליים. ובקשר לסיבה שציינת - אל תשכח שאתה עלול להישאל בבימ"ש על מקורות המידע מהם השגת את שהשגת. מקור בלתי חוקי יביא עליך את זעמו של השופט, כמו גם יגרום לפסילת הראייה/הטענה שלך, אז חשוב היטב לפני. במילים אחרות - הישאר בצד הנכון של החוק. do the right thing.
 

צבתות

New member
מממ... באמת הדבר סיקרן אותי...

על התוכנה או המאגר הזה שמעתי דווקא מפי משרד אחד, שעובד עם ההוצאה לפועל. ממנו שמעתי שניתן להשיג זאת באינטרנט. אכן היה לי ספק אם הדבר חוקי, אבל הנחתי שאם הוא משתמש בה, הוא וודאי יודע מה שהוא עושה. כמובן, שאתה צודק בקטע הזה. זה באמת נראה לי לא חוקי, לפחות השגת מידע כזה באינטרנט. אולי הוא השיג את זה ממקור חוקי, אני יברר את העניין. בכל מקרה, תודה.
 
למעלה