שגיאה בקבלת פקס

evike

Active member
מנהל
שגיאה בקבלת פקס

אני שואלת בשביל חבר.
יש לו פקס ברדר במכשיר משולב J491DW, יש לו בעיה לקבל פקסים. הוא שלח לי דף שהתקבל ללא בעיה, אבל כשניסיתי לשלוח לו התקבלה שגיאה 8001.
המכשיר שלי מאותה הסידרה שלו J497DW, ולפני כמה ימים שלחתי פקס למישהו אחר והוא קיבל אותו.
אז מה לא עשינו בסדר?
תודה.
(החבר רופא שחייב את המכשיר)
 

evike

Active member
מנהל
אני חושבת שהבעיה במכשיר שלי

העברתי היום 4 דפים בפקס, לקח המון זמן, במיוחד הדף הראשון, קרוב ל 4 דקות, ועד שכולם עברו, יצאה הנשמה...
כנראה שהגדרת המהירות אצלי לא נכונה.
רק שאין לי מושג איפה לחפש את המהירות, ואם יש צורך, איך לשנות אותה.
תודה
ברדר J497DW
 

blzvi

Active member
פקס מכשיר חיצוני למחשב

ברירת המחדל שלו היא מהירות 33600 bps .
אם הדף המשוגר הוא לא הדפסה אלה תמונה זה יקח ים של זמן.
אם אין קו ייעודי לפקס והוא למעשה גם מכשיר הטלפון הבייתי אז הרמה של שלוחה מקבילה מנתקת את הפקס.
אם נכנסה שיחה ממתינה זה מנתק את הפקס.
אם רוציפ פקס אמין אז קו טלפון ייעודי ללא שיחה ממתינה
 

evike

Active member
מנהל
תודה צבי. יש לי קו יעודי רק לפקס, וגם לא מחוברת אליו שפופרת

עדיין מחפשת מהי שגיאה 8001.
בתמיכה של ברדר ביקשו שאשלח פקס, הגיע במהירות.
אז כנראה בכל זאת הבעיה היא אצל המקבל.
ולמי ששלחתי פקס ועבר מאד לאט, זו לא היתה תמונה. איפה אני בודקת באיזו מהירות הפקס שלי מכוייל? אולי בטעות נגעתי ושיניתי
תודה
 

HelpSupport

Active member
ציטוט מתוך אחד ממדריכי המשתמש של ברודר ...

8001, telephone service such as “Call Waiting” assigned to this line.
"שיחה ממתינה" בקו הטלפון שמקבל את הפקס.

 

evike

Active member
מנהל
תודה. אבל לא הבנתי

הפקס מצלצל רגיל, ואף נרשם אצלי שולח, ואצל החבר רשום מקבל. אנחנו ביחד על הקו (בפלאפון) אני שומעת את הפקס מגיב, אין שום שיחה ממתינה ברקע. זה רק ממשיך לחפש עד שמתקבלת הודעת השגיאה
 

HelpSupport

Active member
האם אחד הקוים הוא לא של בזק "טהור" ...

חיבור דרך מתאם כלשהו של ספק אינטרנטי ?
 

evike

Active member
מנהל
צריך לברר, רק שהבעיה גם בקו השני שלו, אליו חובר הפקס לנסיון

 

blzvi

Active member
טלפון בזק

קו טלפון קווי,יכול להיות שאם זה לא ממש קווי אלה טלפון IP אז יש בעיות תקשורת בפקס.
בקיצור אם יש לך מישהו עם קו פקס נורמלי וזה עובד עד הבעיה לא אצלך.
כפי שציינתי שיחה ממתינה קוטעת של משלוח הפקס.

 
8001 זה תקלת תקשורת , לרוב עקב בעיה בקו
האם את והחבר עובדים עם קו רגיל של בזק או שלאחד ממכם יש קו אחר ??
 

evike

Active member
מנהל
אצלי בכל אופן, זה קו בזק נקי, מיועד רק לפקס

אצל החבר יש 2 קווי בזק. אני מכירה ומשתמשת בהם כבר שנים, והם שימשו לשיחות, עד שחיברו פקס לאחד מהם.
אתמול הבן שלי היה אצלו, וחיבר את הפקס לקו השני. איך אומרים? "דה זאלבע זאך"...
מחר אדבר עם שניהם, ונראה מה לעשות.
תודה רבה, ורק בריאות.
 

blzvi

Active member
מה שניתן לעשות

זה לבדוק את הפקס שלך עם מישהו אחר שהפקס שלו מתפקד
אם תרצי לשלוח אלי פקס אעביר לך מספר במסר
 

evike

Active member
מנהל
התפתחות מסויימת, עדיין ללא פתרון

מסתבר שהאדון עבר מבזק להוט, ולא ידע שהוא צריך לציין זאת בפני. מנסיון, יש בעיות בהעברת פקסים שמגיעים מבזק להוט, פקסים מהוט להוט עוברים תקין. (לפני שנים עברתי להוט, ומהר מאד חזרתי לבזק בדיוק בשל אותה הבעיה. חבל ששכחתי מהעיניין)
היום שאלתי אותו, ולכן רק היום נודע לי שהוא בהוט. (הקו הוא יעודי רק לפקס, בלי מפצלים וכד', רק שזה לא פותר את הבעיה)
הצעתי לו לחזור לבזק ובכך לסיים עם התקלות.
נראה מה יצליח לעשות בימים טרופים אלה.
מבטיחה לעדכן.
בינתיים המון תודה לכל מי שניסה לעזור, ובמיוחד ל BIZVI שניסה לעזור גם במסר.
סופ"ש נפלא ובריא לכולם.
 

evike

Active member
מנהל
ואגב, עזרתם בזה שציינתם שמס' התקלה מציין בעיות בקו

ועל סמך המידע שאלתי באיזו חברה קו הטלפון שלו.
 

blzvi

Active member
לא מספיק

האם ביטל תא קולי,האם ביטל שיחה ממתינה.
 

evike

Active member
מנהל
אמר לי שאין לו כלום על הקו, מיועד רק לפקס

מחר אברר מה קבע עם בזק, ואציין בפניו לברר שוב אם יש לו ממתינה/תא קולי על הקו.
תודה.
 

evike

Active member
מנהל
ובא לציון גואל. הפקס עובד כיאות

החבר הביא מישהו שאמור להבין בתחום, לא הצליח. שנינו אמרנו לחבר שאין ברירה אלא לחזור לבזק.
היום הגיע טכנאי ואמר שהיה בלגן שלם, בנוסף, שגם מישהו מהרחוב ליד, היה מחובר לקו.
עכשיו הכל פועל כראוי.
תודה רבה להכוונה למהות הבעיה.
 
למעלה