המסך נהייה פתאום שחור (No signal) והמחשב מפסיק להגיב ....

המסך נהייה פתאום שחור (No signal) והמחשב מפסיק להגיב ....

שלום,

יש ברשותי מחשב איכותי בן 4-5 שנים בערך (אני לא זוכר את הנתונים המדוייקים אבל בזמן הקנייה זה אחד המחשבים הכי חזקים שניתן לקנות, מחשב גיימרים איכותי מבוסס מעבד אינטל ולוח אם איכותי). בחודשים האחרונים החלה פתאום בעיה מרגיזה, בתדירות של פעם בשבועיים בערך, בזמן עבודה רגילה על המחשב, או בזמן גלישה באינטרנט (קריאה אתרי חדשות, יוטיוב וכדומה) פתאום המסך נהיה שחור, ומופיעה עליו למספר שניות הודעה על אי קבלת סיגנל. כמו כן גם מקשי ScrLk, NumLock ו CapsLock במקלדת מפסיקים להגיב (הלדים במקלדת לא נדלקים) כאילו כל המחשב תקוע.

רק כיבוי של המחשב דרך הכפתור הראשי והדלקה מחדש פותרת את הבעיה. מה לדעתכם זה יכול להיות? ומה הסיכוי שזה ילך ויחמיר?

תודה מראש.
 

ירון מקשקש

Well-known member
מנהל
איזה כרטיס מסך יש? וכמה הצעות....

נתחיל משלב שני..אך קודם בדוק את החומרה עצמה..
&nbsp
עדכן דרייברים של כרטיס מסך. וכל דרייבר של לוח האם אם יש עידכון מהאתר של היצרן. אם זה מעבד מובנה בדוק דרייברים מתאימים לפי המעבד בINTEL ועדכן.
עידכוני מערכת ווינדוס גם.
&nbsp
אם אתה יודע איך!
&nbsp
פתח את המחשב אם אתה יודע עשה ניקוי יסודי מאבק..בעיקר בצלעות קירור מעבד..אם יש כרטיס מסך בצלעות קירור שלו...בדוק שכל המאווררים מסתובבים כולל ספק כח ...גם אותו יש לנקות עם ספריי לחץ אוויר שקונים. או אם יש לך בעבודה צינור לחץ אוויר גם אפשר בזהירות וממרחק סביר..
&nbsp
בדוק שאין חוטים בצע שרוף ..בדוק שאין קבלים נפוחים או נוזלים..שכל החיבורים ללוח אם מהודקים היטב..אם יש זה רק החלפה.
&nbsp
אם אתה יודע איך ..בדוק טמפרטורה 10 דקות בביוס..
&nbsp
כבל אחר אם יש לך של המסך ..גם להחליף ולבדוק..
&nbsp
יכול להיות שזו גם בעיה במערכת החשמל בבית...שגורמת נפילת מתח..אולי עושים משהו מסויים? באותו זמן כל שבועיים? תחשוב על זה...גם ריבוי מכשירים על מפצל אפשרות שיש נפילת מתח מידי פעם..
&nbsp
זה מה שאני מציע לבדוק בצורה מקיפה ככל הניתן לבד את הבעיה...:)
&nbsp
תתחיל מהמ שהצעתי ו
 
תודה על ההצעות אני אנסה את זה!

קצת מפחיד אותי להתעסק עם עדכוני דריוורים, לפעמים אחר כך דברים פתאום מפסיקים לעבוד... חוץ מזה שמאז שקניתי את המחשב שום דבר לא השתנה בו, אז איזו סיבה יש לעדכן? אם הכל עבד טוב לפני 4 שנים מדוע שזה לא יעבוד טוב גם עכשיו?

לגבי אבק, אני אקנה ספריי לחץ אוויר ואנקה בזהירות את הכל בפנים כמו שהצעת, זה באמת נשמע לי הגיוני. לגבי הזמנים של מתי זה קורה - זה נראה לי משהו דיי סטטיסטי, בערך פעם בשבועיים אבל זו סתם הערכה גסה כי לא ערכתי רישום מדוייק של התאריכים והשעות שזה קרה עד היום. היום זו כבר הייתה בערך הפעם החמישית או השישית שזה קורה.
 

ירון מקשקש

Well-known member
מנהל
דרייברים לא סתם מתעדכנים

&nbsp
זה רק שיש שיפורים..יש גם עיניין של אבטחה..של התאמה יותר טובה למערכת הפעלה..לצרכים שמשתנים בדרישות של דפדפן אפילו...והדפדפן מתעדכן אוטומטית..מערכת הפעלה אני מניח עידכנת..כל מיני תוכנות שיש לך משתנות גם...אין למעשה הפרדה ממשית זה תלוי בזה וזה צריך לעמוד בדרישות של זה....אחרת יכולים להשתבש דברים..יוצא שעידכון דרייברים זה בסיסי פשוט חלק משגרה..שיש דרייבר לא תקין חוזרים אחורה מחכים שיתקנו וממשיכים עם העידכון...זה לא קורה הרבה.
&nbsp
בנוגע לחשמל ..קרו מקרים שבמקום אחד יש בעיה ובמקום אחר היא קורית..עיניין של רגישות מכשירים ועוד..מספיק חיבורים רופפים איפושהו...חיווט ישן , זה לא מחייב זה אופציה. רצוי לבדוק את זה פשוט.
&nbsp
יש עוד אופציות של בעיות בא תתקדם עם זה ונראה..
 
למעלה