הרכבת מחשב לצורך עבודה לימודית גרפית

Dennisimus

New member
הרכבת מחשב לצורך עבודה לימודית גרפית

אהלן חברים,
לצערי לא יכלתי להיכנס למשתמש הישן כי מייל האתמול ססמא נשלח לדואר שכבר לא ברשותי אז אחרי שנים בתפוז נתחיל מ0 חח..

פשפשתי בדפי הפורום למצוא תשובות אבל מצאתי רק תשובות חלקיות או לא רלוונטי למרות שכמה אנשים כן שאלו שאלות דומות אך לא קיבלו מענה.
אז בגדול המחשב הנוכחי בערך בן 7 ואני לומד פיתוח משחקים במגמת ART, משמעות הדבר היא שההתעסקות העקרית שלי היא עם תוכנות גרפיות כגון Maya, Mud-box, Unreal Engine, Unity 3D, פוטושופ אילוסטרייטור וכו..... עכשיו, בענייני חומרה אני כלל לא מעודכן בערך מכיתה ט' כשתם עידן ה VooDoo 3 ורדאון עלו לכותרות.
לכן אני מבקש את עזרתכם בהרכבת מחשב בלבד (המלצות על מסך טוב גם יתקבלו בשמחה) שיחזיק מעמד לעוד שנתיים-שלוש של משחקים חדשים לפחות (שגם הם אגב, לצורכי לימוד חחח וכמובן הנאה), הבנתי שדגש חשוב הוא דווקא הזכרון אך אין לי מושג מה ההבדל בין החברות, מה מומלץ וכו.

חשוב לציין כי אני סטודנט וכמובן שהתקציב הוא לא רב ולכן כמה שזה מפתה אולי לזמר דגמים חדישים של כרטיסי מסך או לוחות אם, אני צריך משהו שלא יעלה לי 20K בסוף. מחשב שאולי לא יכלול את החומרה הכי יוקרתית אבל שילוב נכון של של חומרה שתאפשר לו תפקוד מקסימלי תמורת הכסף.

שקלתי לרכוש מחשב נייד אך משום מה יש לי סלידה כי הם נחשבים בעיני כפחות חזקים, עמידים וניתנים לשדרוג ושלא נדבר על האקסטרה שצריך לשלם על ניידות.
אבל בכל זאת אם יש המלצות לניידים טובים לתחום שלי אני לא שולל את האופציה.

בכל מקרה אשמח לקבל כל ייעוץ ועזרה החל מאיזה סוגי חומרה עלי להתמקד ועד לחנויות מומלצות בשוק. אני יודע שיצוצו שאלות של "מה התקציב" אז אני לא יודע בוודאות אבל משהו לא יותר מ10K, בעדיפות לפחות אם אין הבדלים משמעותיים בתפקוד.

המון תודה לעוזרים ושיהיה קדם-סופש מענג :)
 

Dennisimus

New member
פורום חומרה אבל אין מענה לגבי חומרה?

לפחות באיזה חלקים להשקיע יותר, חברות יותר טובות
 

dudi4321

Member
נסה לשאול בפורום צילום

בפורום פוטושופ ותוכנות עיבוד. יתכן שיתנו לך הצעות בכלל לMAC...

&nbsp
בעקרון צריך כרטיס מסך חזק של NVIDIA
מעבד I5 או I7
הרבה זכרון 32G
רצוי הרדיסק SSD עליו מתקינים את מערכת ההפעלה והתוכנות הכבדות.
לתשובות קונקרטיות חכה לפרנקי או אחרים מהפורום הזה.
 
למעלה