תקלה בלתי מובנת

coopoon

New member
תקלה בלתי מובנת

מחשב נייח לנובו שקניתי נתקע. הסתבר שהלכו .ספק הכוח ולוח האם. הספק החליף אותם (אחריות) והמליץ להוסיף הגנה בפני גחשולי מתח, דבר שאכן עשיתי. אותה תקלה חזרה שוב, הרכיבים הוחלפו, והוספתתי UPS. התקלה חזרה שוב, החלקים הוחלפו, ובמשך כמה חודשים הייתה "מנוחה" . לאחרונה שבה התקלה פעם נוספת. חשמלאי מוסמך בדק את רשת החשמל בביתי, ולא מצא דבר. אגב, באחד המקרים הוחלף כל המחשב, ועדין התקלה נשנתה.

האם יש למישהו רעיון מה גורם לתקלה זו להופיע שוב ושוב?
 

HelpSupport

Active member
חסרים פרטים ...

מחשב חדש או מחודש ?
מהו דגם המחשב ?
ממי קנית ?
 

coopoon

New member
תקלה בלתי מובנת

המחשב חדש
THINKCENTRE של לנובו (I3)
הספק (נפלא, מטפל בנןשא בסבלנות אין קץ) ש.מ.מ ירושלים
&nbsp
 

HelpSupport

Active member
מחשב חדש ...

לא מכיר את החנות - אין לה אתר אינטרנטי כדי שאוכל לראות מה קנית.
לא נתת דגם מדוייק של המכשיר כדי שאחפש חוות-דעת עליו.
ממליץ ליצור קשר עם הספק כל עוד יש אחריות על המוצר.
מחשב חדש לא מתקלקל באופן קולוסאלי באופן בו תארת את שעבר על המחשב.
אין לך מושג, ובטח שלי אין מושג, מה הוחלף, מי החליף ולמה הוחלף.
מה הוחלף באמת - לך סיפרו שחליפו ספק-כוח ולוח בהתחלה ואח"כ האם באמת החליפו את המחשב. לכל מחשב יש מס' סידורי - האם רשמת את המספר הסידורי של המחשב שקבלת בעת הרכישה - האם המספר הסידורי של המחשב הנוכחי שונה באמת ?
מי החליף - החנות שבה רכשת את המחשב איננה רשאית להחליף חלקים במסגרת אחריות למחשב מותג - מי שרשאי לבצע תיקון במסגרת האחריות היא אך ורק במעבדה שהוסמכה ע"י חברת לנובו.
למה הוחלף - האם נתנו לך הסבר מה קרה בכל הפעמים שהוחלף פריט/מחשב ?
&nbsp
בהצלחה בהמשך לפתרון סופי של הבעיה.
 

coopoon

New member
תקלה בלתי מובנת

תודה . אני מבין שאתה מטיל ספק בפתרונות שהספק נותן, דבר שעל פניו יכול להיות נכון. בכל זאת לי יש אימון מלא בחנות. החנות ש.מ.מ מחשבים מספקת בין היתר גם לאוניברסיטה וקבלתי אצלה שירות מעולה.
 

blzvi

Active member
אני שמח שהם מטפלים בכך כיאות

ובכל זאת פנית לפורום,מה נוכל לעזור?
 
למעלה