עזרה בהרכבת מחשב גיימרים

DaKilaaaa

New member
עזרה בהרכבת מחשב גיימרים

אהלן, אני מחפש לקנות מחשב גיימרים ברמה גבוהה אבל במחיר שפוי. האם מישהו יודע איזה מעבד וכרטיס מסך כדאי לי לקנות כך שיוכלו להריץ מחשקים כמו league of legends, world of warcraft ועוד בסגנון וגם יהיו אקטואליים לעוד כמה שנים קדימה?
תקציב של עד 5000
 

frankthe

New member
שלום לך

לא ציינת האם צריך מסך או כל חלק אחר אבל אני מאמין שיש את שאר החלקים אז רק מארז. לא צויין הצורך במערכת הפעלה אז גם מנקודה זו אתעלם.
לגבי חומרה:
בעקרון אני לא מומחה לבנית מחשבי גיימרים אלא מחשבים לעריכה גרפית/עריכת סאונד אבל אני יודע מה צריך מחשב של גיימר - מה גם שהתקציב מוגבל.
בעקרון משחקים היום עדיין בנויים לפלטפורמה של מעבדי i5 ולא i7 היקרים הרבה יותר (תוספת שנעה בין 500-650 ש"ח). המשחקים שצויינו לא דורשים יותר מדי לכן המחשב שאני מציע כאן יהיה מעבר לדרישות של המשחקים ויוכל להתמודד עם משחקים אחרים.
המפרט מבוסס על מעבד i5, לוח אם עם ציפסט h170 (המפרטים המוכנים של החנויות השונות משתמשים בלוח אם מבוסס h110 הנחות יותר וחבל) כונן מהיר לתוכנות וכונן רגיל לנתונים, כרטיס מסך בתקציב סביר המתאים למשחקים. ניתן תמיד לרדת ברמה או לעלות ברמה הן של התקציב והן של הפריטים השונים במחשב. העלות הכוללת רשומה בתמונה ונתונה לשיקול דעתך האם אתה רוצה להוסיף רכיב זה או אחר, תוספת לתוכנה מסויימת וכו
מקווה שעזרתי.
&nbsp
&nbsp

 
למעלה